Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WiE LuiStErt Wel EEns NAar TurKS MUZiek????

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-08-2003, 16:57

WHO????.

samiawondergirl
05-08-2003, 17:37
ik ik!!!! je moet Light erkek van Davut Guloglu luisteren!!!! je krijgt automatisch de neiging om.....

grendel
05-08-2003, 17:42
Origineel gepost door Hassana22 WHO???? Ik..........maar ik hou van alle muziek, als het maar mooi is,... ;)

camjo
05-08-2003, 18:47
Origineel gepost door Hassana22 WHO???? Vroeger veel geluisterd en bandjes gekocht..onder andere van Bulent ersoy, Zeki muren, Ismael hazar.. Nu nog af en toe..

ibtisamc
05-08-2003, 19:04

Origineel gepost door Mohammed Justice Vroeger veel geluisterd en bandjes gekocht..onder andere van Bulent ersoy, Zeki muren, Ismael hazar.. Nu nog af en toe.. Turkisch music is sucks!!!

camjo
05-08-2003, 19:15
Origineel gepost door ibtisamc Turkisch music is sucks!!! ik vind het mooi :D

imanexxx
06-08-2003, 01:32
Turkse muziek? Nee hoor, die kunnen niets anders dan janken en vals zingen, ik luister dan nog liever naar mijn kat, zelfs die kan dat beter :D :zwaai:

Tijn
06-08-2003, 10:24
Ik had Turkse muziek ook niet echt hoog zitten, maar ben er net een paar weekies geweest en sommige nummertjes waren best wel ok....vooral als je op een boot vol swingende turkse meiden zit :bril: Zowiezo stond ik er van te kijken wat voor relaxte/mooie clubs (een Bloomingdale of een Ned. club is dan opeens erg suf) ze daar hebben en dan bedoel ik niet de toeristentoko`s. Vooral de beachclubs in Cesme en een paar tenten in Bodrum waren erg fijn... Paar Turkse nummertjes die `t downloaden waard zijn; Tarkan-Dudu, Davut Guloglu-Light erkek en Ibrahim Tatlises-tek tek. :boogie: :boogie: :boogie:

PABLO_ESCOBAR
06-08-2003, 10:25
turkse muziek is cool

samiawondergirl
06-08-2003, 14:31
Origineel gepost door Tijn Ik had Turkse muziek ook niet echt hoog zitten, maar ben er net een paar weekies geweest en sommige nummertjes waren best wel ok....vooral als je op een boot vol swingende turkse meiden zit :bril: Zowiezo stond ik er van te kijken wat voor relaxte/mooie clubs (een Bloomingdale of een Ned. club is dan opeens erg suf) ze daar hebben en dan bedoel ik niet de toeristentoko`s. Vooral de beachclubs in Cesme en een paar tenten in Bodrum waren erg fijn... Paar Turkse nummertjes die `t downloaden waard zijn; Tarkan-Dudu, Davut Guloglu-Light erkek en Ibrahim Tatlises-tek tek. :boogie: :boogie: :boogie: Zeker de moeite waard...! deze ook: Tarik - Gumbur Gumbur Gökhan Özen - Yemezler Gökhan Özen - Civ Civ

babyvanbelisma
06-08-2003, 14:38
Ik hou er niet zo van. Doe mij maar dat nieuwe nummer van Shakira; ojos asi!!!! Supernummer. Je kan er ook de clip van downloaden, die meid kan dansen!!

imanexxx
06-08-2003, 18:32
Origineel gepost door KohiNoor Geef mij maar Yuri Mrakadi en Amr Diab en Hakim en Hisham Abbas :) :goedzo: :zwaai:

ibtisamc
06-08-2003, 20:30
Origineel gepost door Mohammed Justice ik vind het mooi :D Ik niet :D

ibtisamc
07-08-2003, 16:53
Origineel gepost door mysteryoflove turkse muziek klinkt voor geen meter!!! die zangers en zangeressen hebben bijna allemaal die zelfde zware jodelstem en dansen kunnen ze al helemaal niet! geef mij maar gewoon arabisch. groot gelijk!!! :)

samiawondergirl
07-08-2003, 18:01

Origineel gepost door mysteryoflove turkse muziek klinkt voor geen meter!!! die zangers en zangeressen hebben bijna allemaal die zelfde zware jodelstem en dansen kunnen ze al helemaal niet! geef mij maar gewoon arabisch. ben ik dus echt niet mee eens.. maar ja stja.. het is maar waar je van houd...

Pagina's : [1] 2 3