Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoeraa, hoera, eindelijk weer een aanslag

Pagina's : [1] 2 3

haileselassie
05-08-2003, 16:38

Hoera, hoera, er is weer een aanslag. Vandaag is een aanslag gepleegd op het Marriot-hotel in Djakarta. Een direkt aantal doden is nog niet duidelijk, maar er zijn wel minstens 100 mensen gewond geraakt, waar onder zwaar. Gezien het objekt, een internationaal hotel, met veel buitenlandse, dus waarschijnlijk ongelovige gasten, en de aard van de aanslag( een zelfmoordaanslag met een auto ) is het waarschijnlijk dat de islamitiese partij en/of splinter-frakties hiervoor verantwoordelijk zijn, en/of dragen. Langzaam maar zeker blazen deze fanatieke islamisten de hele image van de Islam als “vredige” godsdienst aan flarden. Waartegen zijn deze aanslagen nu eigenlijk gericht, zoals op bali een hotel met veel toeristen, zoals in Egypte Zwitserse toeristen, die de historische schatten in Luxor bekeken. Dat er bij dit soort aanslagen ook volkomen argeloze indonesiers, die als taxi-chauffeur hun broodje proberen te verdienen, of als gids toeristen rondleiden, omkomen, interesseert deze volkomen toegewijde moslims niets; immers, deze burgers verlenen hand en spandiensten aan de vijand, en zijn dus in hun visie te beschouwen als collaborateurs; weg er mee! Is het niet heerlijk, dat er nog zulke simpele zielen zijn? Doen wat Allah van je vraagt, of anders wel wat de geestelijk leider aanbeveelt, onder verwijzing naar ahadith zus of zo; het MAG!!!!!Hoera. Het is deze mensen volkomen duidelijk; elke westerling is een ongelovige, en buitenlandse bedrijven zijn ambassades van Shaytan; Allah wrijft zich in zijn handen, als ik enkele van die ongelovige zielen meeneem naar het moment, dat zij zich zullen moeten verantwoorden. Als je niet zo simpel denkt, zou je natuurlijk kunnen zeggen, als moslimgelovige, zeg moeten we niet optreden tegen de regering, die onze moslim-broeders in Atjeh nu al maanden terroriseren, en onderdrukken, met een ongekend harde strafexpeditie, waar alle media DIEP over zwijgen? En bijvoorbeeld het indonesische militaire gezag, of het parlement opblazen! Maar nee, nu gelden plotseling andere wetten, moslims, die moslims vermoorden daar praten we niet over. Ik zie, waar het doekje en de sluier plotseling een ZEER belangrijk item schijnt te worden voor gelovige moslims, een heel andere sluier, die langzaam wordt afgedaan; en ons onthult, dat het ware gezicht van de huidige islam er nogal bloederig en haatdragend uitziet. En nog steeds wijzen veel te weinig moslims dit zelfmoordaanslagen af! Gelukkig niet alle moslims staan achter dit soort beestachtigheden.

sword
05-08-2003, 16:59
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet !!! verklaar mij eerst maar de volgende genocides uitgevoerd onder christelijke vlag 1) kruistochten: massale slachtpartijen en strooptochten uitgevoerd door hordes uitgehongerde christelijke roversbendes 2) kolonisatie van Noord en Zuid-amerika: het totaal vernietigen van gehele volkstammen ( 60 miljoen mensen) en ze tot op heden nog altijd onderdrukken en uitbuiten. Deze volkeren wachtten nog steeds op excuses van de heilige vader in Rome 3) Kolonisatie van Afrika: een van de ergste wandaden in de geschiedenis van de mensheid uitgevoerd door christenen !!! en dan niet te vergeten, Azië, holocausten, ....... Irak !!! en jij klaagt over een bommetje in Jakarta, het christelijke geloof staat tot aan zijn lippen in het bloed van andere onschuldige volkeren, wees daar maar zeer trots op !!!! halelujah halelujah

sword
05-08-2003, 17:09
de wandaden uitgevoerd door moslims zowel in het verleden als in het heden verdwijnen in het niets als je ze vergelijkt met de christelijke wandaden, geven jullie daar maar eerst een antwoord op, of kunnen we alleen maar in de schoenen van het slachtoffertje gaan staan?

missroses_nadia
05-08-2003, 17:15
:rolleyes: slaat werkelijk nergeeeeeeens op !! oke deze mensen zijn mischien wel slecht maar aanslagen help gewoon niet !!!!want dat gaan hun dat ook weer doen en uiteiendelijk vallen er weer onschuldige doden !!!!!!!!! :( nee in plaats van dat iemand de verstandigste zet neemt om deze aanslagen te stoppen gaan mensen topics plaatsen met hoeraaa maar uiteindelijk zal allah swt (vzmh ) deze mensen straffen !! oke ik heb ff me zegje gedaan moest er ff uit :o

sword
05-08-2003, 17:15

dat is net het soort antwoord dat ik van je verwachtte vikkertje, om verdere frustaties te voorkomen in de toekomst, raadpleeg uw apotheker !!! :D Sword

sword
05-08-2003, 17:20
Hey abracadabrazever, als de moren en de turken zich hadden gedragen zoals de christenen in Amerika, dan was er nu geen sprake van spanje of de balkan !!! ben je dan echt zo dom? :D Sword

grendel
05-08-2003, 17:37
Origineel gepost door sword Hey abracadabrazever, als de moren en de turken zich hadden gedragen zoals de christenen in Amerika, dan was er nu geen sprake van spanje of de balkan !!! ben je dan echt zo dom? :D Sword Sword, Het verleden is dood. Als we alles gaan terugkaatsen met:.........ja, maar jullie hebben honderden jaren geleden dit en dat gedaan, dus dat rechtvaardigt alles, denk je dat we dan een stap vooruit komen ? Misschien is het beter om naar de toekomst te kijken en niet steeds bij het verleden te blijven stilstaan.

an3sdej
05-08-2003, 18:57
En de meeste slachtoffers zijn weer moslims. En de economie krijgt weer een klap, en daar zijn ook weer de arme Indonesiërs weer de dupe van.

sword
05-08-2003, 19:14
Hey grendel, het is geen honderden jaren geleden maar het is net andersom het is al honderden jaren aan de gang ! Het christelijke Westen blijft maar moorden op grote schaal en de onderdrukten nog verder uitbuiten !!! Als oetlulletjes zoals haileselassieke, vikkertje en abracadabrazever de islam in diskrediet willen brengen, dan trek ik met plezier het christelijk beerputje voor hen open en tja, wat je daar vindt zijn de meest walgelijke, bloederige, haatdragende, misselijkmakende episodes uit de menselijke geschiedenis !!! Sword

rnaj
05-08-2003, 19:34
Origineel gepost door grendel Sword, Het verleden is dood. Als we alles gaan terugkaatsen met:.........ja, maar jullie hebben honderden jaren geleden dit en dat gedaan, dus dat rechtvaardigt alles, denk je dat we dan een stap vooruit komen ? Misschien is het beter om naar de toekomst te kijken en niet steeds bij het verleden te blijven stilstaan. Triest maar waar, het zou het midden oosten probleem ook een stuk gemakkelijker maken. Als niet zoveel mensen en landen moeite zouden hebben met het verleden.

babyvanbelisma
05-08-2003, 19:45
Wij als moslims moeten ons onderscheiden van anderen juist door de vredige aard van ons geloof naar voren te brengen en niet de gewelddadige acties laten overheersen. Wat de christenen en wie dan ook in het verleden hebben gedaan heeft niets te maken met wat wij moeten doen. je gaat toch ook geen vuur met vuur bestrijden. Sword, ik ben het niet met je eens, op als je die aanslagen goedkeurt, komt er nooit iets van de ware islam terecht... Groetjes ik

grendel
05-08-2003, 19:48
Origineel gepost door sword Hey grendel, het is geen honderden jaren geleden maar het is net andersom het is al honderden jaren aan de gang ! Het christelijke Westen blijft maar moorden op grote schaal en de onderdrukten nog verder uitbuiten !!! Als oetlulletjes zoals haileselassieke, vikkertje en abracadabrazever de islam in diskrediet willen brengen, dan trek ik met plezier het christelijk beerputje voor hen open en tja, wat je daar vindt zijn de meest walgelijke, bloederige, haatdragende, misselijkmakende episodes uit de menselijke geschiedenis !!! Sword Dit is een forum. Het staat jou vrij om elke beerput waarvan jij kennis hebt hier met ons te delen. Ik vrees alleen dat de meeste van ons wel intelligent zijn om te weten wat de Kruisvaarders hebben uitgevreten, dat de Holocaust toch echt een Westerse kwestie was, wat de Christelijke milities hebben gedaan in Sabra en Chatila enz enz. Maar omgekeerd zullen er ook genoeg voorbeelden zijn over wat de Moslims in het verleden hebben uitgespookt. Maar schieten we daar wat mee op,.. ik denk het niet. En bij elke aanslag zullen er alleen verliezers zijn. Er zullen alleen meer haatgevoelens gecreeerd worden en met elke aanslag zal dat groter worden, en het maakt niet uit of die aanslag komt uit "Islamitische", Christelijke" of "Joodse" hoek komt zoals bijvoorbeeld de moord op Rabin. Die is gepleegd door een extremistische Jood.

rnaj
05-08-2003, 19:50
Origineel gepost door grendel Dit is een forum. Het staat jou vrij om elke beerput waarvan jij kennis hebt hier met ons te delen. Ik vrees alleen dat de meeste van ons wel intelligent zijn om te weten wat de Kruisvaarders hebben uitgevreten, dat de Holocaust toch echt een Westerse kwestie was, wat de Christelijke milities hebben gedaan in Sabra en Chatila enz enz. Maar omgekeerd zullen er ook genoeg voorbeelden zijn over wat de Moslims in het verleden hebben uitgespookt. Maar schieten we daar wat mee op,.. ik denk het niet. En bij elke aanslag zullen er alleen verliezers zijn. Er zullen alleen meer haatgevoelens gecreeerd worden en met elke aanslag zal dat groter worden, en het maakt niet uit of die aanslag komt uit "Islamitische", Christelijke" of "Joodse" hoek komt zoals bijvoorbeeld de moord op Rabin. Die is gepleegd door een extremistische Jood. MOOI gezegd :kwaad:

babyvanbelisma
05-08-2003, 19:59
grendel, helemaal mee eens!!! Ik vraag me trouwens af of er veel marokkanen (of moslims) zijn die joden haten. Ik heb de indruk van wel en ik vroeg me af waarom dat precies is. Weet iemand dit?

sword
05-08-2003, 20:04

hey everybody, ik keur die aanslagen niet goed, dat heb ik nooit ergens geschreven, bewijs me het tegendeel als je kunt, maar ik laat NIEMAND de islam in diskrediet brengen, that's my point !!! Sword

Pagina's : [1] 2 3