Bekijk originele versie : De Woofer Topic 22 (op verzoek van een Belg ...)
_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 16:17
http://www.musicplus.it/organ/assets/images/woofer.jpg
Kadir en ik gingen shoarma-truffels zoeken in Wallonië, waar we 1 van de gaarste belgen in de geschiedenis van Belgisch shoarma-land zijn tegengekomen die het verschil niet wist tussen een jakhals en de kruising tussen een Afghaanse windhond en Marokkaanse woestijn-dromedarissen. Kadir flipte de pan uit en zorgde voor veel commotie door pardoes een Snicker tevoorschijn te halen en die als lokmiddel te gebruiken om deze f*cked up Belg te lokken naar een plek waar veel kindermoorden worden gepleegd.
Om deze actie te "counteren" kwam Twinkle op een zwangere mastodont aanlopen (tjek het verschil in grootte :hihi: ) en zodoende was het drama helemaal compleet. Als je eens wist wat voor ruzie daar ontstond, het was hetzelfde als dat een Japanner in een trein een pak slaag krijgt van een belg met een auto-onderdeel van een Koreaanse auto (Kia of Daewoo, kies maar uit). Hoewel de mastodont goed meewerkte, druipte de ontevredenheid af van het gezicht van Twinkle omdat Berbertje aan de andere kant verscheen met ook een wezen wat duidelijk zwanger was maar totaal niet was te plaatsen, zelfs niet met het beste beoordelingsvermogen zo groot als Kadir's hoofT :maf3:
Dus ik stond daar, met een stuk knoflook-brood in mn rechterhand en een walkman van Sony in mn linker, niet wetende hoe ik deze als wapen moest gebruiken tegen de misére die ontstaan was omdat die gare belg gewoon niet wilde luisteren en maar doorging met schelden en duwen en spugen en haren trekken en krabben, een regelrechte b*tch. En hij moest nog doorgaan voor iets wat een man was, ook nog !
Als je weet hoe je middeleeuwse marteltechnieken moet toepassen in shoarma-situaties zoals deze dan komt het altijd wel weer goed, maar dit keer was het iets wat we nooit eerder hadden meegemaakt dus er was geen script om dit doem-scenario zo snel mogelijk te doen escaleren zodat we snel over het hoogtepunt heen zouden zijn.
En ineens was ze daar ....
de redder in nood !!
Cina kwam aanstuiteren met het geweld van 40.000 bulldozers en het was echt een schertsvertoning om te zien hoe ze uitstapte uit haar Simca B10 3.0 V-6. Alsof ze bang was om iets te missen van een nieuw te lanceren film die nog niet eens in premiére is gegaan, maar laten we eerlijk zijn .... :hihi: ... deze situatie was gewoon echt f*cked up !!!
http://www.ifrance.com/jojotonic/3d/freak.jpg
De belg droop af met zijn staart tussen zijn benen maar we wilden nog wel weten wie het was. Dus Kadir dapper op 'm afstappen, met die knoflookstank om 'm heen en die dikke vette döner in z'n handen als versiermiddel, en zegt: "hey jij, ik wil weten hoe je heet want ik vind je echt een lekker ding".
De belg antwoorde: "Ik heet Pablo .... " :rolleyes:
\x/ :bril:
berbertje00
05-08-2003, 16:20
Wahahahahahaha :hihi:
Hij is goed :maf3:
Lady_moi
05-08-2003, 16:20
spot nie zo met de belgen :)
TwinkleEye_19
05-08-2003, 16:24
:lol:
Die is echt goed :haha:
_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 16:24
Origineel gepost door Lady_moi
spot nie zo met de belgen :)
belgen zijn cool :wijs:
het niveau in intellect is van een zodanig niveau dat ze gewoon lachwekkend zijn :hihi:
berbertje00
05-08-2003, 16:25
Origineel gepost door TwinkleEye_19
:lol:
Die is echt goed :haha:
van wie was de jouwe zwanger :kwaad:
Lady_moi
05-08-2003, 16:27
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
belgen zijn cool :wijs:
het niveau in intellect is van een zodanig niveau dat ze gewoon lachwekkend zijn :hihi:
azo
TwinkleEye_19
05-08-2003, 16:30
Origineel gepost door berbertje00
van wie was de jouwe zwanger :kwaad:
Daar kom ik gauw achter :kwaad:
Diegene:
1. staat lang droog
2. weet niet of ie man of vrouw is
3. weet niet of ie mens of dier is
4. niemand wilt 'm
5. mij kan ie niet krijgen, dan maar m'n mastodont
6. zeker ervaring aangezien ze snel zwanger werd
7. kreeg er niet voor betaald
8. ik kan wel uren zo door gaan...:o
Prestatie ging in ieder geval duidelijk achteruit :(
berbertje00
05-08-2003, 16:33
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Daar kom ik gauw achter :kwaad:
Diegene:
1. staat lang droog
2. weet niet of ie man of vrouw is
3. weet niet of ie mens of dier is
4. niemand wilt 'm
5. mij kan ie niet krijgen, dan maar m'n mastodont
6. zeker ervaring aangezien ze snel zwanger werd
7. kreeg er niet voor betaald
8. ik kan wel uren zo door gaan...:o
Prestatie ging in ieder geval duidelijk achteruit :(
Wahahahaha :hihi:
Kheb het ook gemerkt, der buik begon op der rug te groeien :maf3:
Kzat niet echt comfortabel :(
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
http://www.musicplus.it/organ/assets/images/woofer.jpg
Kadir en ik gingen shoarma-truffels zoeken in Wallonië, waar we 1 van de gaarste belgen in de geschiedenis van Belgisch shoarma-land zijn tegengekomen die het verschil niet wist tussen een jakhals en de kruising tussen een Afghaanse windhond en Marokkaanse woestijn-dromedarissen. Kadir flipte de pan uit en zorgde voor veel commotie door pardoes een Snicker tevoorschijn te halen en die als lokmiddel te gebruiken om deze f*cked up Belg te lokken naar een plek waar veel kindermoorden worden gepleegd.
Om deze actie te "counteren" kwam Twinkle op een zwangere mastodont aanlopen (tjek het verschil in grootte :hihi: ) en zodoende was het drama helemaal compleet. Als je eens wist wat voor ruzie daar ontstond, het was hetzelfde als dat een Japanner in een trein een pak slaag krijgt van een belg met een auto-onderdeel van een Koreaanse auto (Kia of Daewoo, kies maar uit). Hoewel de mastodont goed meewerkte, druipte de ontevredenheid af van het gezicht van Twinkle omdat Berbertje aan de andere kant verscheen met ook een wezen wat duidelijk zwanger was maar totaal niet was te plaatsen, zelfs niet met het beste beoordelingsvermogen zo groot als Kadir's hoofT :maf3:
Dus ik stond daar, met een stuk knoflook-brood in mn rechterhand en een walkman van Sony in mn linker, niet wetende hoe ik deze als wapen moest gebruiken tegen de misére die ontstaan was omdat die gare belg gewoon niet wilde luisteren en maar doorging met schelden en duwen en spugen en haren trekken en krabben, een regelrechte b*tch. En hij moest nog doorgaan voor iets wat een man was, ook nog !
Als je weet hoe je middeleeuwse marteltechnieken moet toepassen in shoarma-situaties zoals deze dan komt het altijd wel weer goed, maar dit keer was het iets wat we nooit eerder hadden meegemaakt dus er was geen script om dit doem-scenario zo snel mogelijk te doen escaleren zodat we snel over het hoogtepunt heen zouden zijn.
En ineens was ze daar ....
de redder in nood !!
Cina kwam aanstuiteren met het geweld van 40.000 bulldozers en het was echt een schertsvertoning om te zien hoe ze uitstapte uit haar Simca B10 3.0 V-6. Alsof ze bang was om iets te missen van een nieuw te lanceren film die nog niet eens in premiére is gegaan, maar laten we eerlijk zijn .... :hihi: ... deze situatie was gewoon echt f*cked up !!!
http://www.ifrance.com/jojotonic/3d/freak.jpg
De belg droop af met zijn staart tussen zijn benen maar we wilden nog wel weten wie het was. Dus Kadir dapper op 'm afstappen, met die knoflookstank om 'm heen en die dikke vette döner in z'n handen als versiermiddel, en zegt: "hey jij, ik wil weten hoe je heet want ik vind je echt een lekker ding".
De belg antwoorde: "Ik heet Pablo .... " :rolleyes:
\x/ :bril:
:melig: :giechel: :melig:
Deze is leuk.
casawia16
05-08-2003, 17:04
:giechel: hij is kapotttttttttttt verss :hihi:
:haha:
I'm the hero :bril:
:hihi:
Dwergje20
05-08-2003, 19:22
jij bent zieeeeeeeeekk :hihi:
maar hij is wel grappig :haha: :melig:
_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 19:37
Origineel gepost door Dwergje20
jij bent zieeeeeeeeekk :hihi:
maar hij is wel grappig :haha: :melig:
:bril:
iek jauw bielen en jauw man bielen en jauw papa bielen maar joellie niet oepneem doen .... :kwaad:
kifesh met dat ??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.