Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat hebben jullie voor kerstpakket gehad op je werk

Pagina's : [1] 2 3 4 5

-Bubbels-
20-12-2006, 22:44

wij hebben een tinteling gehad.. dat is een boekje en dan kan je je eigen kadoo uit kiezen.. zoals blender schoonheidsbehandeling kodoo bon voor the rituals winkel hotel overnachting wijn pakket sauzen pakket van jamie oliver dagje omniversum blablablabla ik mocht de tinteling van mijn collega ook hebben..dus heb ik dagje omniversum gekozen.. daar ga ik dan met me man heen.. en heb ook kadoo bon voor the rituals shop gekozen..

SweetySaloua
20-12-2006, 22:46
wij hebben een tinteling gehad.. dat is een boekje en dan kan je je eigen kadoo uit kiezen.. zoals blender schoonheidsbehandeling kodoo bon voor the rituals winkel hotel overnachting wijn pakket sauzen pakket van jamie oliver dagje omniversum blablablabla ik mocht de tinteling van mijn collega ook hebben..dus heb ik dagje omniversum gekozen.. daar ga ik dan met me man heen.. en heb ook kadoo bon voor the rituals shop gekozen.. Omniversum is leuk!:goedzo: Werd wel een beetje duizelig daar..:maf2:

gwn_nadoria18
20-12-2006, 22:48
Ik heb gezegt dat ik het niet wou hebben , aangezien er wijn en andere alcoholische dranken inzaten, en niet halal-voedsel etc.

SweetySaloua
20-12-2006, 22:51
Ik heb gezegt dat ik het niet wou hebben , aangezien er wijn en andere alcoholische dranken inzaten, en niet halal-voedsel etc. Kun je niet doorgeven dat je een halal-pakket wil? Dan kunnen ze er rekening mee houden dat ze geen alcohol en dat soort dingen erin stoppen...

gwn_nadoria18
20-12-2006, 22:54

Kun je niet doorgeven dat je een halal-pakket wil? Dan kunnen ze er rekening mee houden dat ze geen alcohol en dat soort dingen erin stoppen... Ik heb het verder niet gevraagt , ik hoef het ook niet te hebben :)

houda99
20-12-2006, 22:56
vocher, daar mag je ook iets van uitkiezen. Wordt bij mij standaard een abb. op een tijdschrift.

SweetySaloua
20-12-2006, 22:56
Ik heb het verder niet gevraagt , ik hoef het ook niet te hebben :) Oke:engel:

-Bubbels-
20-12-2006, 22:58
Ik heb gezegt dat ik het niet wou hebben , aangezien er wijn en andere alcoholische dranken inzaten, en niet halal-voedsel etc. dat vind ik zo krom dat daar geen rekening mee wordt gehouden.. wij hadden ook een fles wijn gekregen en die heb ik weg gegeven

-Bubbels-
20-12-2006, 22:59
vocher, daar mag je ook iets van uitkiezen. Wordt bij mij standaard een abb. op een tijdschrift. dat is ook leuk..

layla86
20-12-2006, 22:59
Ik heb hemdoelilah niks er in zitten wat haram is

kalimaat
20-12-2006, 23:00
Ik moet em nog krijgen.... Hoop zo niet op de standaard: pakje spaghetti, wiskey en een pakje bonbons....

mimi_tangaouia
20-12-2006, 23:03
ik heb een voucher gekregen die ik bij een grote online winkel kan inleveren en me man heeft een pasje van de hema gekregen met 50 euro tegoed erop.

-Bubbels-
20-12-2006, 23:09
ik heb een voucher gekregen die ik bij een grote online winkel kan inleveren en me man heeft een pasje van de hema gekregen met 50 euro tegoed erop. krijgen jullie moderators ook wat van marokko.nl??? gewoon voor de lol

mimi_tangaouia
20-12-2006, 23:10
krijgen jullie moderators ook wat van marokko.nl??? gewoon voor de lol Nee wij hebben geen kerstpakket gekregen maar een el ied pakket.

houda99
20-12-2006, 23:10

krijgen jullie moderators ook wat van marokko.nl??? gewoon voor de lol sinds wanneer doen marokkanen mee aan kerst :nerd:

Pagina's : [1] 2 3 4 5