Bekijk originele versie : Zorgtoeslag??
real_tetouania
20-12-2006, 21:59
Hoi people,
Ik heb een vraagje. Ik werkte eerst niet en kreeg zorgtoeslag en nu werk ik weer maar ik weet niet of ik dit moet doorgeven aan de belastingdienst, want ik heb wel een formulier ingevuld van belastingdienst bij mij werkgever. En ik ontvang ook veel zorgtoeslag kan iemand mij helpen met deze vragen?Want ik wil niet zo ver gaan, dat ik achteraf alles terug moet betalen..Alvast bedankt!!
Als het goed is krijg je deze maand een formulier van de belastingdienst over de zorgtoeslag 2007. Daarin hebben ze al een schatting gemaakt voor 2007, maar dit kan je gewoon veranderen. In een bijgevoegde folder staat precies hoe je je gegevens kunt wijzigen ;)
jasmina :zwaai:
bant_nass
21-12-2006, 09:59
Het ligt aan je bruojaarinkomen of je wel of geen recht hebt op de zorgtoeslag, als ik me niet vergis is het maximum inkomen voor een alleenstaande 23000 als je daaronderzit heb je recht op de zorgtoeslag. JE moet wel wijziging bij de belastingdienst doorgeven. op www.toeslagen.nl kan je heel veel info vinden en wijzigingen doorgeven.
succes!
real_tetouania
21-12-2006, 20:38
thanks mensen van jullie reacties!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.