Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sheikh Sudais, Koran el Kareem Compleet.

douda
20-12-2006, 20:56

Ik vroeg me af of er mensen zijn die interesse hebben in de volledige Koran el Kareem. Surat en doua's. Het pakketke bestaat uit 17 CD'S. Ik wil de CD'S verkopen, deur aan deur en een deel betaal ik de CD'S zelf en het geld wat er over blijft wil ik aan arme wijken schenken. Huisjes bouwen, voedsel alles wat ontwikkelings landen nodig hebben. Wel of geen goed plan, waarom wel en waarom niet? Alvast bedankt!:o

Samira222
20-12-2006, 21:01
hoeveel?? ik ben fan van sudaissss!

Samira222
20-12-2006, 21:02
waarom zou het dan geen goed plan zijn?? het is voor een goed doel dus

nesh_tarifest
20-12-2006, 21:29
ff kijken begrijp ik het goed, jij koopt de cd's? wij moeten die cd's van jou kopen, je zal er wel winst op willen maken, en die winst stuur je naar goeie doelen maar ga je die originele cd dan kopieren naar andere cd's of koop je allemaal originele cd's, en dan moeten wij meer geld neerleggen dan dat ze waard zijn? leg mij even uit :nerd:

douda
21-12-2006, 23:51

ff kijken begrijp ik het goed, jij koopt de cd's? wij moeten die cd's van jou kopen, je zal er wel winst op willen maken, en die winst stuur je naar goeie doelen maar ga je die originele cd dan kopieren naar andere cd's of koop je allemaal originele cd's, en dan moeten wij meer geld neerleggen dan dat ze waard zijn? leg mij even uit :nerd: Orginele CD'S vanuit het Midden Oosten. Wat voor winst zou ik moeten maken? Fissa Beellillah. :o Aangezien ik al deur aan deur werk doe. ;) D8 twee vliegen in 1 klap :maf:

nesh_tarifest
22-12-2006, 11:05
Orginele CD'S vanuit het Midden Oosten. Wat voor winst zou ik moeten maken? Fissa Beellillah. :o Aangezien ik al deur aan deur werk doe. ;) D8 twee vliegen in 1 klap :maf: oke dan is het cool :o hoeveel vraag je ervoor en waar breng je ze deur aan deur, welke omgeving?? :D :kus: