Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke meisje gaat of is met eigen neef getrouwd?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ainzorapowerr
20-12-2006, 18:49

wie o wie laat je horen!:p Veel mensen vinden dat vreemd...ik vind het heeel erg normaal!!!

cuisinetje
20-12-2006, 18:51
wie o wie laat je horen!:p Veel mensen vinden dat vreemd...ik vind het heeel erg normaal!!! Is toch niet vreemd? Ken genoeg meisjes die met neven zijn getrouwd en andersom ook...... Ze zeggen wel dat je meer kans hebt op een gehandicapt kindje.......:o Mijn zus is getrouwd met een neef en hamdoullilah 3 gezonde kinderen.

zoetsnoepje
20-12-2006, 19:03
Ioew!! Ik zou nooooooooit met mijn neef willen trouwen, toch niet met je bloedeigen familie zeker ! In mijn familie brachten dergelijke huwelijken trouwens alleen maar problemen op, dus no thanks..

cuisinetje
20-12-2006, 19:07
Ikzelf zou het ook niet kunnen, maar zij dus wel:hihi: en ze heeft het goed hamdoullilah. Was wel een verre neef, we hebben die jongen voor ze trouwden amper gezien.... tot op een bruiloft en ja opeens een vonk en ze waren beiden verkocht:D

tetouanija
20-12-2006, 19:12

Is toch niet vreemd? Ken genoeg meisjes die met neven zijn getrouwd en andersom ook...... Ze zeggen wel dat je meer kans hebt op een gehandicapt kindje.......:o Mijn zus is getrouwd met een neef en hamdoullilah 3 gezonde kinderen. echte onzin, (niet jij hoor) maar ik hoor dat vaker van nederlanders oh dan heb je meer kans dat je kind gehandicapt kan zijn, nou ik zie meer dat de nederlanders gehandicapten hebben dan moslims :jammer:

Felicity
20-12-2006, 19:15
Mensen vergeten dat een gehandicapt kindje van Allah ta'ala komt ...

SHAHLAH
20-12-2006, 19:18
echte onzin, (niet jij hoor) maar ik hoor dat vaker van nederlanders oh dan heb je meer kans dat je kind gehandicapt kan zijn, nou ik zie meer dat de nederlanders gehandicapten hebben dan moslims :jammer: Dat wat je over nederlanders zei is onzin dat ze meer gehandicaptekinderen krijgen(waar haal je dat vandaan) En het lijkt mij moeilijk om met een neef te trouwen, stel je voor het loopt mis ligt de hele familie uiteen.. Ik heb het om me heen gezien dat families gebroken hierdoor werden...jammer:(

zoetsnoepje
20-12-2006, 19:33
Inderdaad, was in mijn familie dus ook het geval. Mijn tantes spraken maaaaaanden niet meer tegen elkaar en mijn grootouders waren er ook helemaal niet goed van en ook wel kwaad.

houdaya
20-12-2006, 20:03
2 zusjen zijn getrouwd met neven 1 broer is getrouwd met mijn nicht en ik ben getrouwd met mijn neef( wel geen direkte neven dus echt achter acheter neef of nicht). Mijn oudste zus heeft downsyndrowm kindje en mijn jongste zus die niet met familie getrouwd is heeft ook een downsyndrowm kindje. Dus hoeft niet dat je een kind gehandicapt kan zijn maar het is bewezen dat je de kans van een gehandicapt kind wordt vermeerderdt

AiZaLaZan
20-12-2006, 20:09
ga trouwen met echt eigen neef, komt veel voor bij ons in de familie en al7amdulilah heel weinig gehandicapte kindjes... Maar ik denk dat Allah de moeite die je zult doen voor je gehandicapte kindje veel van jouw zondes zal doen vergeven of daardoor zullen je goede daden meer worden dan je zondes. Ik zou daarmee kunnen leven, als Allah dat wil zal het wel in mijn voordeel zijn, inshallah. Maar ik kijk te veel vooruit geloof ik...:rolleyes:

marocloubna
20-12-2006, 21:05
Ik zou het op zich wel kunnen, trouwen met 1 van mijn neven..... Als je verliefd bent en je houdt van elkaar, ja, dan speelt dat denk ik echt geen rol............ En zeg NOOIT NOOIT!!!!

Fatoess_
20-12-2006, 21:09
ksat er net nog aan te denkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

marocloubna
20-12-2006, 21:11
Klopt je ziet elkaar niet meer als neef/nicht maar als geliefde:goedzo: Inderdaad ja.... En als je hart heel snel gaat kloppen als je hem ziet dan maakt het geen donder uit of hij familie van je is, of niet.......... :D

Mocrodiddlina
20-12-2006, 21:16
Ik zelf zou het niet willen tenzij het een verre neef is (achterneef) Maar alles is mektab dus je weet maar nooit.

SomiaB
21-12-2006, 00:25

Ik ook al bijna negen jaar en alhamdollilah 2 gezonde kinderen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10