Bekijk volle/desktop versie : Welke meisje gaat of is met eigen neef getrouwd?????



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10

22-12-2006, 15:33
Ik vind het ook onzin dat mensen die met neven of nichten zijn getrouwd gehandicapten kinderen krijgen

Mijn tante is al 30 jaar gelukkig met haar neef getrouwd en ze hebben 7 gezonde kinderen. En zo ken ik er nog een paar.

22-12-2006, 15:36


Vragen ze daar naar bij de burgerlijke stand?

Stel dat je met iemand trouwt met dezelfde achternaam, maar het is geen neef?

Whats my point?

Ik ben trouwens ook een nakomeling van een neef en een nicht..

Ben nie gehandicapt l7amdoelilah..Alleen n beetje maf

22-12-2006, 15:39
zoals ik eerder zei: alles ligt in de hand van allah ...ik ken mensen die geen nicht en neef van elkaar zijn en toch gehandicapt kinderen krijgen!!!!

het is hun lot...een test...want allah geeft je niet voor niks iets!!!!

22-12-2006, 15:51
Als trouwen met je neef niet goed zou zijn dan zou allah swt dat wel verboden hebben.. Aangezien het verboden is om met je oom tante etc te trouwen.

Ontopic... ik zou ook niet met een neef kunnen trouwen. Beste is buiiten de familie te trouwen. zoals de meeste al zeggen als het mis gaat ligt de hele familie in breuk.

23-12-2006, 18:29


nooit met familie trouwen, de hele familie krijgt problemen met elkaar als het niet zo lekker gaat. ik ken iemand die jarenlang niet met zijn broer heeft gepraat omdat het misging met de kinderen. nee geen familie zou ik zeggen en gelukkig dacht mijn man er hetzelfde over, daarom ben ik nu met hem getrouwd. maar verder heb ik niks tegen een neef/nicht huwelijk. en van die genen. maak dat de kat wijs. ik geloof daar niet in.er zijn zat gehandicapte kinderen uit een niet-familie koppel. ik denk dat een gehandicapte kind gewoon voorbestemd is. als die theorie klopt van de hollanders dan wist allah swt. het wel eerder dan hun en had ie het verboden. dus ik geloof daar niet echt in

23-12-2006, 19:13
Op de vraag of het kan is het antwoord uiteraard ja,maar ik zelf heb daar niet echt behoefte aan. Een neef beschouw je als een broer. & niet meer.

23-12-2006, 20:37
Myn ouders zyn ook neef & nicht ik ben toch ook nie gehanicapt


24-12-2006, 13:17

Citaat door laila2:
nooit met familie trouwen, de hele familie krijgt problemen met elkaar als het niet zo lekker gaat. ik ken iemand die jarenlang niet met zijn broer heeft gepraat omdat het misging met de kinderen. nee geen familie zou ik zeggen en gelukkig dacht mijn man er hetzelfde over, daarom ben ik nu met hem getrouwd. maar verder heb ik niks tegen een neef/nicht huwelijk. en van die genen. maak dat de kat wijs. ik geloof daar niet in.er zijn zat gehandicapte kinderen uit een niet-familie koppel. ik denk dat een gehandicapte kind gewoon voorbestemd is. als die theorie klopt van de hollanders dan wist allah swt. het wel eerder dan hun en had ie het verboden. dus ik geloof daar niet echt in



ja precies dat zei ik ook je krijgt er famillie van vooral bij neven en nichten maar mensen gingen heeel raar reageren maar goed

24-12-2006, 14:04

Citaat door tetouanija:
echte onzin, (niet jij hoor) maar ik hoor dat vaker van nederlanders oh dan heb je meer kans dat je kind gehandicapt kan zijn, nou ik zie meer dat de nederlanders gehandicapten hebben dan moslims


Omdat de Marokkanen die gehandicapte kinderen thuis verstoppen.
Uit onderzoek is wel degelijk gebleken dat echtparen, die een familieband hebben een grotere kans hebben op een gehandicapt kindje.

24-12-2006, 14:07
mensen jullie moeten wel goed begrijpen dat neef en nicht niet PERSE gehandicapte kinderen hoeve te krijgen, maar dat de kans alleen groter is daarop. En dan is er nog een verschil tussen volle neven en nichten (dus kind van de broer of zus van een van je ouders) of een achterneef of nicht of zelfs achterachterneef of nicht. Iedereen wordt zo snel neef en nicht genoemd, terwijl het in werkelijkheid verre verre familie is, dan is het een heel ander verhaal...Een kleinkind van de broer van je opa heeft veel minder gelijke genen dan een kind van de zus van je moeder....

Dus het wil niet zeggen dat als je trouwt met je neef of nicht dat je dan ook gehandicapte kinderen krijgt, alleen de kans erop wordt groter....


24-12-2006, 14:08

Citaat door nova:
Omdat de Marokkanen die gehandicapte kinderen thuis verstoppen.
Uit onderzoek is wel degelijk gebleken dat echtparen, die een familieband hebben een grotere kans hebben op een gehandicapt kindje.


klopt, ik wilde het niet zo zeggen (verstoppen), omdat ik dan geheid een aanval zou krijgen, maar dat klopt inderdaad...

24-12-2006, 14:10
Oja en over dat: je gaat toch niet al nadenken over een scheiding als je gaat trouwen??

Het gaat ook om kleine probleempjes die je als partners kunt hebben en waar familie ook bij betrokken kan zijn... Dus niet perse om scheidingen. Die kleine dingen kunnen uit de hand lopen. Ben je geen familie van elkaar, dan is dat minder ingrijpend dan wanneer je moeder en schoonmoeder bijv. zussen zijn.....Je moet ook jezelf vaak inhouden omdat je geen problemen in de familie wil veroorzaken...

24-12-2006, 14:59



Citaat door nova:
Omdat de Marokkanen die gehandicapte kinderen thuis verstoppen.
Uit onderzoek is wel degelijk gebleken dat echtparen, die een familieband hebben een grotere kans hebben op een gehandicapt kindje.


Wat een onzin!
Vooral als je nagaat wat voor rang de gehandicapte kinderen in de Islam hebben, dan heb je alleen maar iets in huis waar je trots op kan zijn.
Ik zou nog gaan denken dat jij de gehele Marokkaanse gemeenschap hebt mogen screenen met zulke bekrompen uitspraken die geen bodem kennen.

Zou best wel kunnen dat uit onderzoek dit gebleken is, maar zoveel dingen zijn uit onderzoek gebleken die uiteindelijk toch geen vaste bodem om op te staan bleken te hebben.
Vooral als je nagaat hoeveel mensen er in Arabische landen met neef en nicht trouwen en hoe weinig mensen er in die gemeenschappen daadwerkelijk een gehandicapt kindje hebben.
Hetzelfde heb je ook met allerlei enge ziektes die meer het westen treft dan het oosten en dat terwijl het westen het altijd beter denkt te weten en zichzelf altijd hoger rangschikt dan het eigenlijk zou moeten zijn.



Dus mens schop die hersenen van je weg bij je kont en gebruik ze daar waar ze gebruikt horen te worden!
Ga niet af op onderzoekjes die gevoerd worden op een paar honderdtal mensen terwijl we een miljardenvolk hebben.


24-12-2006, 15:04

Citaat door ellouisa:
klopt, ik wilde het niet zo zeggen (verstoppen), omdat ik dan geheid een aanval zou krijgen, maar dat klopt inderdaad...


Dit is een forum waar flink gediscuseerd wordt en bij elke discussie heb je een uitspraak die verweerd wordt door de tegenpartij.
Ieder zijn mening en de feiten staan daarvan los en dus mag iedereen zijn eigen punt verdedigen.

Het is overigens ontzettend lachwekkend hoe veel Nederlanders elkaars vooroordelen bevestigen om de hoeveelheid onzin die erin zit te verdoezelen.

24-12-2006, 15:11

Citaat door Classy Lady:
Wat een onzin!
Vooral als je nagaat wat voor rang de gehandicapte kinderen in de Islam hebben, dan heb je alleen maar iets in huis waar je trots op kan zijn.
Ik zou nog gaan denken dat jij de gehele Marokkaanse gemeenschap hebt mogen screenen met zulke bekrompen uitspraken die geen bodem kennen.

Zou best wel kunnen dat uit onderzoek dit gebleken is, maar zoveel dingen zijn uit onderzoek gebleken die uiteindelijk toch geen vaste bodem om op te staan bleken te hebben.
Vooral als je nagaat hoeveel mensen er in Arabische landen met neef en nicht trouwen en hoe weinig mensen er in die gemeenschappen daadwerkelijk een gehandicapt kindje hebben.
Hetzelfde heb je ook met allerlei enge ziektes die meer het westen treft dan het oosten en dat terwijl het westen het altijd beter denkt te weten en zichzelf altijd hoger rangschikt dan het eigenlijk zou moeten zijn.



Dus mens schop die hersenen van je weg bij je kont en gebruik ze daar waar ze gebruikt horen te worden!
Ga niet af op onderzoekjes die gevoerd worden op een paar honderdtal mensen terwijl we een miljardenvolk hebben.



Is goed lieverd.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10