Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan er voor mij een jurk maken

OemSafiyyah
20-12-2006, 15:19

Salaam aleikoum, Ik wil graag een marokkaanse feest jurk en ik vroeg me af of er dames zijn die die voor mij kunnen naaien voor een betaalbare prijs. Liefst omgeving noor brabant. Je kunt me PM'en. Alvast bedankt. Oem Safiyyah

safouane1225
20-12-2006, 16:30
salam 3aliekoem oem safiyyah ik heb paar jurken voor me zelf gemaak en paar voor mensen,mocht je intrese hebben kan je me mail sturen zodat ik de fotos kan laten zien hoe ze ongeveer er uit zien.p.s. maar ik woon in amsterdan west caftan@live.nl

asriyahsmoda
20-12-2006, 16:51
asriyahsmoda te utrecht voor wanneer als ik vragen mag ?

OemSafiyyah
20-12-2006, 19:53
asriyahsmoda te utrecht voor wanneer als ik vragen mag ? Het heeft geen haast ofzo. Ik wil gewoon een neiuwe en vrroeg me af wat de prijzen tegenwoordig allemaal zijn. Wel heb ik een bepaald ontwerp in mijn hoofd dus als iemand mij daarmee kan helpen hoor ik dat graag.

asriyahsmoda
20-12-2006, 20:31

Het heeft geen haast ofzo. Ik wil gewoon een neiuwe en vrroeg me af wat de prijzen tegenwoordig allemaal zijn. Wel heb ik een bepaald ontwerp in mijn hoofd dus als iemand mij daarmee kan helpen hoor ik dat graag. nou dan ben je bij ons aan het goede adres . mocht je info willen kun je m pm sturen of mailen naar asriyahsmoda@gmail.com

Lela_Sabina
20-12-2006, 20:57
sendoek is kledingontwerpster en ook naaister. dus bij haar moet je zijn voor mooie bruidstaksita's

soumia1981
21-12-2006, 11:24
Hallo, Ik ken iemand in Brussel die het met de hand maakt elk ontwerp wat je zelf wil. PM me maar als je interesse hebt. Hij is niet duur.

_Tafoekt_
21-12-2006, 12:28
iemand omgeving amsterdam????????????? een vrouwtje die kan naaien??