Bekijk originele versie : Een jongen eet een hondendrol in ruil voor.............
misshajar11
20-12-2006, 14:13
100 euro aan wiet!
Gadverdamme, ik ging kokhalsen toen ik het las!
Vlinder07
20-12-2006, 14:17
100 euro aan wiet!
Gadverdamme, ik ging kokhalsen toen ik het las!
Ik las het vandaag ook in de Spits. Wat mensen al niet doen voor geld...
Ik las ook dat het op internet te zien is...
Hier kan je het bekijken: http://www.ad.nl/fun/bizar/article922569.ece
Alleen ga je echt kokhalzen als je naar het filmpje kijkt, nu ik het alleen maar schrijf voel ik weer die neiging komen, getverr :jammer:
Allah yester...... Is wel heel erg als mensen zelfs dat over hebben voor wiet....
Was laatst ook bij Dr phill ... een vrouw van in de 40 die al tien jaar zwaar verslaafd was aan alcohol... Zelf eten wat ze kreeg bracht ze terug naar de winkel om alchohol te kopen en had verhoudingen enzo met mannen in ruil voor een tray van 12 blikjes bier....
Vlinder07
20-12-2006, 14:31
Hier kan je het bekijken: http://www.ad.nl/fun/bizar/article922569.ece
Alleen ga je echt kokhalzen als je naar het filmpje kijkt, nu ik het alleen maar schrijf voel ik weer die neiging komen, getverr :jammer:
Ooh mijn god, ik moest gewoon rennen naar de wc, omdat ik bijna moest overgeven..GATVER!!!
Ooh mijn god, ik moest gewoon rennen naar de wc, omdat ik bijna moest overgeven..GATVER!!!
Het is echt te ranzig voor woorden, die jongen is echt psygisch ziek hoor..
Hij kan nu echt niet meer normaal over straat en naar school etc... tfoe het is echt heeeeel vies, wollah ik heb er geen woorden voor hoe ziek het is..:moe: :maf:
Zulke mensen zijn gewoon ernstig verslaafd.... Dat ze er misschien wel alles voor over hebben... Allah ye7fedna oe safie.... Heb het btw niet gekeken en ga dat ook niet doen.
Vlinder07
20-12-2006, 14:47
Het is echt te ranzig voor woorden, die jongen is echt psygisch ziek hoor..
Hij kan nu echt niet meer normaal over straat en naar school etc... tfoe het is echt heeeeel vies, wollah ik heb er geen woorden voor hoe ziek het is..:moe: :maf:
Ja vind je het gek....Wie doet dat nou? Dit is echt bizar hoor!
oud_lid2
20-12-2006, 14:48
wat een gore sukkel
teletubbie
20-12-2006, 16:45
gadver! bah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.