Bekijk originele versie : kan har niet uit min hoofd zetten, is veloofd en voel me alleen
hallo mensen,
ik heb de laatse jaar me zo rot gevoeld en het wil als maar niet weg, een jaar geleden heb ik een meisje gezien en het was echt liefde op het eerste gezicht, misschien klinkt het zielig maar achtervolgde haar naar haar school haar werk echt bijna overal waar ze ging, ze woont niet echt in de buurt, zij woont in bergen op zoom en ik uit antwerpen, maar goed ik had het voor haar over., zei ging de zomer van 2002 op vakantie en ik ook gelukkig kom zij uit al hoceima want daar kom ik ook vandaan, ik ging graag naar de strand en daar zag ik haar vaak, ik ging zelfs in de beurt van haar liggen en dan nog had ze het niet gemerkt, en ik durfde ook niks tegen haar te zeggen was bang om een blauwtje op te lopen maar goed, elke keer dat ik har zag had ik de nijging om naar haar op te lopen en te zeggen dat ik van der hou en aan niks anders denk dan haar, maar elke keer klapte ik dicht, ik zag haar een tijdje niet en begon me zorgen te maken tot ik haar een keer met een jongen zag in de auto helemaal alleen ik kreeg een raar gevoel van binnen, het liefst ging ik er na toe maar misschien was dat gewoon heel onschuldig, ik zag haar weer een tijd niet ook niet op strand,park of op de weg van playa, en toen hoorde ik een paar vrienden van me uit bergen op zoom zeggen dat ze verloofd was ik geloofde mij oren niet ik ging er kapot aan, ik had dagen niet geslapen niet gegeten, en toen besloot ik om terug te gaan want had daar niks meer te zoeken, ik ging naar de winkel om wat te eten en te drinken halen voor onderweg en toe ja toen kwam ik ze tegen hand in hand ik probeerde contact te maken met haar ogen maar zij niet zij had alleen oog voor die jongen, en tot de dag van vandaag kan ik haar niet uit mij hoofd plaatse ze zal altijd een plekje hebben in mij hart, ik hoop dat ik ooit opnieuw verliefd kan worden maar zal ze dan wel aannemen dat er nog een vrouw in mij leven is? :(
yasminar
05-08-2003, 08:13
Hay Alleen,
EEn ding alleen zou je nooit blijven er zal heus wel iemand zijn die voor jou bestemd is!Op dit moment lijkt het niet zo omdat je helemaal in de wolken van dat meisje was maar je zal gek van een meisje worden en zij ook op jou WEES GOED KRIJG GOED!!!!
Veel sterkte met je verdriet!!
Yasminar ;)
Danoontje
05-08-2003, 08:16
Origineel gepost door alleen
hallo mensen,
ik heb de laatse jaar me zo rot gevoeld en het wil als maar niet weg, een jaar geleden heb ik een meisje gezien en het was echt liefde op het eerste gezicht, misschien klinkt het zielig maar achtervolgde haar naar haar school haar werk echt bijna overal waar ze ging, ze woont niet echt in de buurt, zij woont in bergen op zoom en ik uit antwerpen, maar goed ik had het voor haar over., zei ging de zomer van 2002 op vakantie en ik ook gelukkig kom zij uit al hoceima want daar kom ik ook vandaan, ik ging graag naar de strand en daar zag ik haar vaak, ik ging zelfs in de beurt van haar liggen en dan nog had ze het niet gemerkt, en ik durfde ook niks tegen haar te zeggen was bang om een blauwtje op te lopen maar goed, elke keer dat ik har zag had ik de nijging om naar haar op te lopen en te zeggen dat ik van der hou en aan niks anders denk dan haar, maar elke keer klapte ik dicht, ik zag haar een tijdje niet en begon me zorgen te maken tot ik haar een keer met een jongen zag in de auto helemaal alleen ik kreeg een raar gevoel van binnen, het liefst ging ik er na toe maar misschien was dat gewoon heel onschuldig, ik zag haar weer een tijd niet ook niet op strand,park of op de weg van playa, en toen hoorde ik een paar vrienden van me uit bergen op zoom zeggen dat ze verloofd was ik geloofde mij oren niet ik ging er kapot aan, ik had dagen niet geslapen niet gegeten, en toen besloot ik om terug te gaan want had daar niks meer te zoeken, ik ging naar de winkel om wat te eten en te drinken halen voor onderweg en toe ja toen kwam ik ze tegen hand in hand ik probeerde contact te maken met haar ogen maar zij niet zij had alleen oog voor die jongen, en tot de dag van vandaag kan ik haar niet uit mij hoofd plaatse ze zal altijd een plekje hebben in mij hart, ik hoop dat ik ooit opnieuw verliefd kan worden maar zal ze dan wel aannemen dat er nog een vrouw in mij leven is? :(
neem een danoontje aardbei knap je heel snel van op en zie je de vissen weer zwemmen, genoeg meiden op de wereld ennnuuuuuuuuuuuuuuh NIET ZOEKEN MAAR VINDEN!
_h4T3d_sE7eN
06-08-2003, 00:09
zal ik ?? :D
ik ben echt aan het vechten tegen mezelf :hihi:
saidaaatje
06-08-2003, 00:09
hated go ahead:D en maak er iets van..don't let me down:)
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
zal ik ?? :D
ik ben echt aan het vechten tegen mezelf :hihi:
Je mag als je hoofdletters toevoegt :D
ja dames ik moet der uit mij hoofd zetten maar daar ben ik al een jaar mee bezig maar wil als maar niet lukken ik wordt echt gek van me zelf,droom de hele dag over haar, kan het geestelijk niet meer aan slaap slecht eet slecht, ik wil een relatie maar ben bang haar niet uit mij hoofd te kunnen zetten,,,
_h4T3d_sE7eN
06-08-2003, 00:12
ramptoeristen :hihi:
diesel49
06-08-2003, 00:16
http://home.eplus-online.de/malbert/shit_happens.jpg
Danoontje
06-08-2003, 00:16
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
ramptoeristen :hihi:
ga je het egt doeeeeeeeeeen k wou net schlapen :o
C_warrior
06-08-2003, 00:19
Trakteer jezelf alleen op deze auto
Meer heb je niet nodig
Deze blijft temmniste voor je deur !!!!
http://www.diecastmusclecars.com/images/Black%2003%20viper.jpg
_h4T3d_sE7eN
06-08-2003, 00:20
Origineel gepost door Danoontje
ga je het egt doeeeeeeeeeen k wou net schlapen :o
nee, toch maar niet ...
is best sjieluG :(
Danoontje
06-08-2003, 00:21
isch goed leesch je wel mijn voorleesch verhaal voor het slapen het vosje en de raaf :zwaai:
_h4T3d_sE7eN
06-08-2003, 00:22
ja doe ik :zwaai:
saidaaatje
06-08-2003, 00:22
hated...like you care of het zielig is of nie:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.