Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ja, Weet je wat

Pagina's : [1] 2 3

C_warrior
05-08-2003, 02:19

IK HEB HONGER wie kan er turkse pizza voor me halen???

K_Prone
05-08-2003, 02:22
Origineel gepost door chabab IK HEB HONGER wie kan er turkse pizza voor me halen??? ik ook ik ga morgen turkse pizza :D:D maar jij hebt rijbewijs en ik nie dus jij kan beter snel halen voor mij:hihi:

WineGumS
05-08-2003, 02:29
Wie R ook maar een piZZa gaat halen.... Vergeet Je medemenS nieT :o

C_warrior
05-08-2003, 02:34
dus voor jullie 2 per persoon? dus 4 voor jullie en voor mij 14 pizza's ik heb een beetje honger :o

Chaimaatje
05-08-2003, 02:40

ik heb ook superrrr honger :huil: maar sweeeety..moet je niet slapen :D?!!!

WineGumS
05-08-2003, 02:43
Origineel gepost door Chaimaatje ik heb ook superrrr honger :huil: maar sweeeety..moet je niet slapen :D?!!! Nee hij gaat eerSt een piZZa'tje halen voor mij :D :hihi:

C_warrior
05-08-2003, 02:44
Origineel gepost door Chaimaatje ik heb ook superrrr honger :huil: maar sweeeety..moet je niet slapen :D?!!! Ja honey, ik moet zeker slapen, maar me maag knort. ik ben vergeten te eten in de avond en lunch heb ik ook niet gezien en onbijt was maar een broodje dus praktisch niets gegeten me maag eist eten hij is op slaapstaking :hihi: en jij liefie moet jij niet Slapen ???

Chaimaatje
05-08-2003, 02:44
Origineel gepost door WineGumS Nee hij gaat eerSt een piZZa'tje halen voor mij :D :hihi: :eek: Flauw....en ik chaimaaatje dan :verdriet: ooooooh ben zo vrolijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :haha: :giechel: :hihi:

Chaimaatje
05-08-2003, 02:46
Origineel gepost door chabab Ja honey, ik moet zeker slapen, maar me maag knort. ik ben vergeten te eten in de avond en lunch heb ik ook niet gezien en onbijt was maar een broodje dus praktisch niets gegeten me maag eist eten hij is op slaapstaking :hihi: en jij liefie moet jij niet Slapen ??? nee joh!! ben net thuis..:hihi: heb een super avondje gehad....echt TOP gewoon!!! :D maarre ga iets eten dan gekkie....niet uithongeren hierzo....;)

C_warrior
05-08-2003, 02:46
Origineel gepost door WineGumS Nee hij gaat eerSt een piZZa'tje halen voor mij :D :hihi: damn het is al DRIE uur Ik heb niet eens op de tijd opgelet ik zit hier rustig liedjes te luisteren en opeens is het drie uur is het wel echt drie uur. ik begin veel te praten vanwege de honger wie weet of er nog wat open is hier in amsterdam?

WineGumS
05-08-2003, 02:48
Origineel gepost door Chaimaatje :eek: Flauw....en ik chaimaaatje dan :verdriet: ooooooh ben zo vrolijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :haha: :giechel: :hihi: VolgenS mij ben jij de vrolijkSte marokko.nl lid op DIT momenT :D De rest zit er allemaal maar :kwaad: bij :hihi: Op mij na, want ik krijG zo een piZZa :D

C_warrior
05-08-2003, 02:49
Origineel gepost door Chaimaatje nee joh!! ben net thuis..:hihi: heb een super avondje gehad....echt TOP gewoon!!! :D maarre ga iets eten dan gekkie....niet uithongeren hierzo....;) hahahahahaah je weet toch ik kan niets maken. Zelfs brood maken is een hele operatie met herrie en ellende en ik wil geen pakkie van me madre :o ik ga het zo proberen, was je vandaag uitgegaan wat leuk wat heb je gedaan? :D

Chaimaatje
05-08-2003, 02:50
Origineel gepost door WineGumS VolgenS mij ben jij de vrolijkSte marokko.nl lid op DIT momenT :D De rest zit er allemaal maar :kwaad: bij :hihi: Op mij na, want ik krijG zo een piZZa :D ik ben dus echt vrolijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: :haha: Niets of niemand kan mij nu chagie maken!!!!...echt...aaaaaaah gelukkig!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: .....*zucht*...life is beautiful!!!! hahahaa kom op mensen...be happy!!! en jij winegums...van jou kreeg ik nog een foto...ik w8 nogsteeds!!!! :hammer:

_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 02:51
Origineel gepost door Chaimaatje ik ben dus echt vrolijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: :haha: Niets of niemand kan mij nu chagie maken!!!!...echt...aaaaaaah gelukkig!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: .....*zucht*...life is beautiful!!!! hahahaa kom op mensen...be happy!!! en jij winegums...van jou kreeg ik nog een foto...ik w8 nogsteeds!!!! :hammer: duidelijk verliefd ....

Chaimaatje
05-08-2003, 02:52

Origineel gepost door chabab hahahahahaah je weet toch ik kan niets maken. Zelfs brood maken is een hele operatie met herrie en ellende en ik wil geen pakkie van me madre :o ik ga het zo proberen, was je vandaag uitgegaan wat leuk wat heb je gedaan? :D Ik ben met een goede vriend van me naar het centrum geweest en daar ongeveer 6 uur lang gezeten..:maf: jaaa niet al te spectaculair...maar het was onwijs gezellig...hij is echt een top gozer!!!! en jaaaaa lieverd...ga boterham smeren....2 seconden werk!!! :hammer:

Pagina's : [1] 2 3