Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kerstpakket

Pagina's : [1] 2

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:47

Wie heeft allemaal een kerstpakket gehad en wat vond je ervan?:D

Paris
20-12-2006, 10:48
ik heb een digitale camere gekregen.. :D maar had er zelf al een dus heb deze aan mijn papa gegeven.

Niyah
20-12-2006, 10:48
ik heb een digitale camere gekregen.. :D maar had er zelf al een dus heb deze aan mijn papa gegeven. :maf: Waar werk jij???? Digitale camera?????????

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:49
ik heb een digitale camere gekregen.. :D maar had er zelf al een dus heb deze aan mijn papa gegeven. :wow: Een digitale camera! Echt cool. Wij hadden een houten kistje gekregen met een fles wijn:jammer: , een wijnglas, wat snoep, potje jam en potje mosterd! :maf2:

Paris
20-12-2006, 10:51

haahahahahhahaahahha ik werk bij een bedrijf dat die spullen maakt en verkoopt.. dus het heeft ze niet veel gekost. vorig jaar kregen ze mobiele telefoons en nu cameras. ja ik ben blij dat ik niet zo een stomme wijnfles heb gehad:hihi:

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:52
haahahahahhahaahahha ik werk bij een bedrijf dat die spullen maakt en verkoopt.. dus het heeft ze niet veel gekost. vorig jaar kregen ze mobiele telefoons en nu cameras. ja ik ben blij dat ik niet zo een stomme wijnfles heb gehad:hihi: Ja echt daar mag je echt blij om zijn!

Paris
20-12-2006, 10:55
Ja echt daar mag je echt blij om zijn! die mag het huis bij ons niet in, die geef ik altijd gelijk aan collegas.

bonbon
20-12-2006, 10:55
Ehm heb een leuke boodschappentas gekregen, maar echt een handige en ja wat koekjes en andere rommel en de gebruikelijke fles wijn zat er natuurlijk bij.

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:56
die mag het huis bij ons niet in, die geef ik altijd gelijk aan collegas. Denk je nou echt dat ik dat spul mee naar huis heb meegenomen? Echt niet, ik er toch niet mee slepen, ze mochten van mijn part het hele pakket hebben!

OemAbdoellah
20-12-2006, 10:57
gourmetpakket! Alvast voor het offerfeest lol

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:58
Ehm heb een leuke boodschappentas gekregen, maar echt een handige en ja wat koekjes en andere rommel en de gebruikelijke fles wijn zat er natuurlijk bij. Bahbahbah, zonder een fles wijn is hun pakket niet compleet :maf: ! En hun reacties, maaruuuh het is wel een dure wijntje hoor!! En dan netalsof dat mij wat interesseert!:moe:

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 10:59
gourmetpakket! Alvast voor het offerfeest lol Leuk, dat is nou iets waar je iets aan hebt!:goedzo:

bonbon
20-12-2006, 11:00
Bahbahbah, zonder een fles wijn is hun pakket niet compleet :maf: ! En hun reacties, maaruuuh het is wel een dure wijntje hoor!! En dan netalsof dat mij wat interesseert!:moe: Ja echt he, lekker belangrijk dat het een dure wijn is voor ons blijft het rotzooi.

Mar_wa_Sweety
20-12-2006, 11:02
Ja echt he, lekker belangrijk dat het een dure wijn is voor ons blijft het rotzooi. En het ergste is dat ze er ook nog om bedelen, omdat ze toch weten dat ik dat spul niet moet! Zielig hoor!:maf2:

Paris
20-12-2006, 11:04

Denk je nou echt dat ik dat spul mee naar huis heb meegenomen? Echt niet, ik er toch niet mee slepen, ze mochten van mijn part het hele pakket hebben! :hihi: :hihi: iwa ja kan toch en hem dan aan je buurvrouw geven?/

Pagina's : [1] 2