Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Sleutel Tot...

Pagina's : [1] 2 3

loubiaaa
20-12-2006, 09:33

.... ['N Succesvol Huwelijk... Wat zijn volgens jou de do's and don'ts in 'n huwelijk...? :D Welke tips geef jij je wvdmv-vriendinnetjes mee? :o Mvg, Loubiaaa ]

5150
20-12-2006, 09:37
standvastigheid......Vrouwen krijgen toch altijd hun zin, I aint maried maar het is gewoon niet mogelijk om n argument te winnen...imposible. :hihi:

Mysticalia
20-12-2006, 09:39
Communicatie :o

loubiaaa
20-12-2006, 09:39
standvastigheid......Vrouwen krijgen toch altijd hun zin, I aint maried maar het is gewoon niet mogelijk om n argument te winnen...imposible. :hihi: Gefeliciteeeerd! Dankzij jou mag ik mijn 4000ste reactie plaatsen :D Ontopic... Vrouwen zijn vreselijke wezens, ze kunnen alles voor elkaar krijgen :stout: Vaak proberen vrouwen hun man te veranderen, not good.. Een man moet wel 'n man blijven. Ik zou geen ja-knikker willen hebben :o

AyourInou.
20-12-2006, 09:40

Het behouden van communiceren tussen elkaar, elkaar begrijpen en steunen. Er voor elkaar zijn...

salwa23
20-12-2006, 09:41
volgens de islam en soena leven insha allah En dingen uitpraten En afspraken maken

loubiaaa
20-12-2006, 09:41
Communicatie :o Ja zkr.. Ik vind dit ook een belangrijk punt. Maar wat te doen als je een gesloten persoon bent?? :rolleyes:

5150
20-12-2006, 09:43
Gefeliciteeeerd! Dankzij jou mag ik mijn 4000ste reactie plaatsen :D Ontopic... Vrouwen zijn vreselijke wezens, ze kunnen alles voor elkaar krijgen :stout: Vaak proberen vrouwen hun man te veranderen, not good.. Een man moet wel 'n man blijven. Ik zou geen ja-knikker willen hebben :o :hihi: Is dat iets om trots op te zijn? yup bijna altijd :hihi: ik weet wel waarom, omdat het gesprek waar je eerst over begon n totaal andere wending krijgt. n ja-knikker :hihi:

achermijnpc
20-12-2006, 09:43
Hem negeren als hij weer eens zijn bui heeft en vooral niet stoer gaan doen als hij zijn dagje niet heeft gewoon negeren die handel tot hij weer normaal word :hihi:

loubiaaa
20-12-2006, 09:44
volgens de islam en soena leven insha allah En dingen uitpraten En afspraken maken Ja wallah wel .. :goedzo: En het grappige is, dat het de kleinste dingen zijn die je gelukkig maken. Een lieve lach, een kus voordat men naar z'n werk gaat of gewoon n kleinigheidje op z'n tijd..dat zijn de dingen die we vaak vergeten maar die een grote impact hebben op een huwelijk.. :rolleyes:

achermijnpc
Gefeliciteeeerd! Dankzij jou mag ik mijn 4000ste reactie plaatsen :D Ontopic... Vrouwen zijn vreselijke wezens, ze kunnen alles voor elkaar krijgen :stout: Vaak proberen vrouwen hun man te veranderen, not good.. Een man moet wel 'n man blijven. Ik zou geen ja-knikker willen hebben :o :lol: soms zegt mijn man waarom ben ik niet getrouwd met een boerin uit mocro die niets wist tenminste zij zou tegen alles ja en amen zeggen ipv jouw koppigheid :hihi:

Mysticalia
Ja zkr.. Ik vind dit ook een belangrijk punt. Maar wat te doen als je een gesloten persoon bent?? :rolleyes: je leer het wel ;)

loubiaaa
20-12-2006, 09:50
:hihi: Is dat iets om trots op te zijn? yup bijna altijd :hihi: ik weet wel waarom, omdat het gesprek waar je eerst over begon n totaal andere wending krijgt. n ja-knikker :hihi: But offcourse, gezien t feit dat ik al sinds 2002 lid ben en pas mijn 4000ste reactie heb geplaatst kan ik gerust zeggen dat ik een gematigde m.nl'er ben :hihi: Damn! Vrouwen zijn bad :stout: Maar wist je dat het in onze aard ligt.. Waarom kan een vrouw veel beter liegen dan een man? Aangezien vrouwen tijdens het communiceren meer letten op de lichaamstaal van de andere persoon kunnen vrouwen feilloos waarnemen dat de man staat te liegen. Dit komt ook doordar haar beide hersenhelften beter samenwerken waardoor ze sneller in staat is verbanden te leggen tussen het gesproken woord en de visuele informatie. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen en de meeste mannen begrijpen dan ook niet waarom vrouwen ze altijd doorhebben. Daar staat tegenover dat de vrouw in staat is om glashard in het gezicht van een man te liegen zonder dat hij iets in de gaten heeft. Mannen letten meer op de gesproken woorden zelf en veel minder op de lichaamstaal. Als mannen liegen kunnen ze dit beter via de telefoon, in het donker of met hun hoofd onder de dekens doen omdat hun lichaamstaal hen dan niet kan verraden. :hihi: Waarom zien vrouwen alles? Een man en vrouw zitten samen op de bank tv te kijken. De man zit in de ene hoek van de bank de vrouw in de andere, heel voorzichtig bijt de man op zijn nagels waarop de vrouw ineens zegt: "zit niet op je nagels te bijten". De man is verbaasd, hoe kon ze dat in vredesnaam zien ze keek toch ook naar de tv. Wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat mannen en vrouwen anders kijken. Het blikveld van de man is bijna recht vooruit, dat van de vrouw is vele malen breder. De vrouw is dus in staat om ook de dingen te zien die naast haar gebeuren. Mannen kunnen zich dit niet voorstellen en ik denk dat de gemiddelde man ook gek zou worden als hij het blikveld van de vrouw zou kunnen zien. Omgekeerd kunnen vrouwen zich niet voorstellen dat mannen bepaalde dingen niet zien. U kunt samen eens een experiment doen door bijvoorbeeld in een druk restaurant samen naar een vast punt te kijken en te zeggen wat u allemaal ziet. Het resultaat zal heel verrassend zijn. Mannen kunnen echter beter details in de verte onderscheiden omdat hun blikveld veel gerichter is. Vanuit de oerman en vrouw is dit verschijnsel heel verklaarbaar, de man moest zich als jager op een prooi concentreren en zich niet laten afleiden door de omgeving. Ook leerde hij om heel goed afstand in te kunnen schatten. Vrouwen moesten de groep in de gaten houden en leerden om kleine details in hun directe omgeving in de gaten te houden. :o Vrouwen :hihi:

loubiaaa
20-12-2006, 09:52
Hem negeren als hij weer eens zijn bui heeft en vooral niet stoer gaan doen als hij zijn dagje niet heeft gewoon negeren die handel tot hij weer normaal word :hihi: Ja echt he..Anders zit je met n nog groter probleem :maf: :lol: soms zegt mijn man waarom ben ik niet getrouwd met een boerin uit mocro die niets wist tenminste zij zou tegen alles ja en amen zeggen ipv jouw koppigheid :hihi: Nou, dat denkt hij maar meskien..:hihi: Veel 'boerinnen' zijn verder ontwikkeld dan de gemiddelde marokkaanse vrouw opgegroeid in nl :hihi:

5150
20-12-2006, 10:01

But offcourse, gezien t feit dat ik al sinds 2002 lid ben en pas mijn 4000ste reactie heb geplaatst kan ik gerust zeggen dat ik een gematigde m.nl'er ben :hihi: Damn! Vrouwen zijn bad :stout: Maar wist je dat het in onze aard ligt.. Waarom kan een vrouw veel beter liegen dan een man? Aangezien vrouwen tijdens het communiceren meer letten op de lichaamstaal van de andere persoon kunnen vrouwen feilloos waarnemen dat de man staat te liegen. Dit komt ook doordar haar beide hersenhelften beter samenwerken waardoor ze sneller in staat is verbanden te leggen tussen het gesproken woord en de visuele informatie. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen en de meeste mannen begrijpen dan ook niet waarom vrouwen ze altijd doorhebben. Daar staat tegenover dat de vrouw in staat is om glashard in het gezicht van een man te liegen zonder dat hij iets in de gaten heeft. Mannen letten meer op de gesproken woorden zelf en veel minder op de lichaamstaal. Als mannen liegen kunnen ze dit beter via de telefoon, in het donker of met hun hoofd onder de dekens doen omdat hun lichaamstaal hen dan niet kan verraden. :hihi: Waarom zien vrouwen alles? Een man en vrouw zitten samen op de bank tv te kijken. De man zit in de ene hoek van de bank de vrouw in de andere, heel voorzichtig bijt de man op zijn nagels waarop de vrouw ineens zegt: "zit niet op je nagels te bijten". De man is verbaasd, hoe kon ze dat in vredesnaam zien ze keek toch ook naar de tv. Wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat mannen en vrouwen anders kijken. Het blikveld van de man is bijna recht vooruit, dat van de vrouw is vele malen breder. De vrouw is dus in staat om ook de dingen te zien die naast haar gebeuren. Mannen kunnen zich dit niet voorstellen en ik denk dat de gemiddelde man ook gek zou worden als hij het blikveld van de vrouw zou kunnen zien. Omgekeerd kunnen vrouwen zich niet voorstellen dat mannen bepaalde dingen niet zien. U kunt samen eens een experiment doen door bijvoorbeeld in een druk restaurant samen naar een vast punt te kijken en te zeggen wat u allemaal ziet. Het resultaat zal heel verrassend zijn. Mannen kunnen echter beter details in de verte onderscheiden omdat hun blikveld veel gerichter is. Vanuit de oerman en vrouw is dit verschijnsel heel verklaarbaar, de man moest zich als jager op een prooi concentreren en zich niet laten afleiden door de omgeving. Ook leerde hij om heel goed afstand in te kunnen schatten. Vrouwen moesten de groep in de gaten houden en leerden om kleine details in hun directe omgeving in de gaten te houden. :o Vrouwen :hihi: Ow ok 4 jaar lid 10000 reacties per jaar....valt wel mee als ik naar mezelf kijk. :hihi: :hihi: :hihi: Damn I didn't knew that. Ik wist wel dat vrouwen in de breede denken en mannen in de lengte, kan dus wel kloppen met hun blikveld.

Pagina's : [1] 2 3