Bekijk originele versie : wanneer is de volgende meeting?
Guadaloupe
05-08-2003, 00:00
Over Palestina wel te verstaan
http://www.litci.org/images/palestina3.jpg
28 september is de intifada drie jaar lang bezig en nog steeds geen vrede :huil:
Corleone
05-08-2003, 00:01
Wil ik ook wel weten :(
Hey zullen we dan samen gaan:stout:
C_OUJDIA
05-08-2003, 00:03
Alles wat Palestina aangaat en alleen in hun voordeel is daar sta ik voor een volle 100% achter...
Guadaloupe
05-08-2003, 00:04
k weet wel dat er eind september iets zal worden georganiseerd....maar hoe of wat...me not know....
Guadaloupe
05-08-2003, 00:06
Origineel gepost door Masriya
Hey zullen we dan samen gaan:stout:
vorige keer zei je ook al dat je zou gaan, maar toen was maastricht ofzo opeens belangrijker...k weet nie hoor meissie....we zien t dan wel :p
Guadaloupe
05-08-2003, 00:10
Origineel gepost door C_OUJDIA
Alles wat Palestina aangaat en alleen in hun voordeel is daar sta ik voor een volle 100% achter...
ook als het in een andere stad is dan je woonplaats?
de meeste haken af dan...helaas
maar goed, als er wat is dan hoor je het wel
Tamza_N_Rif
05-08-2003, 00:45
Wat voor meeting, gaan jullie allemaal samen huilen of wordt er iets contreets gepland?
Guadaloupe
05-08-2003, 13:55
nee, geen meeting van ons
er wordt meestal iets georganiseerd vanuit het JvP (jongeren voor palestina)
k vroeg me alleen af wanneer er weer iets zou zijn :)
Guadaloupe
05-08-2003, 17:53
Origineel gepost door abdelali
wij gaan altijd met de hele fam..vrouwen, kinderen ,oudere minimaal met 10 personen ,,naar iedere demonstratie voor onze broeders en zusters ,of het nou palestina of irak is ,wij zijn er altijd en in iedere stad.. met spandoeken vlaggen enal... !!
:zwaai:
alleen demonstraties of ook festivals/bijeenkomsten?
Guadaloupe
05-08-2003, 18:03
Origineel gepost door Kadirrr
ja, je helpt hun echt hoor met die jvp bijeenkomsten, jongens komen daar chikies regelen, en chikies kome daar voor gezelligheid, heeft niks meer met Palestina te maken..
ben je er ooit geweest dan?
als je kwam, dan zag je dat er een heel ander soort publiek kwam dan die naar feestjes gaan etc.
tuurlijk zal er hier en daar wel wat contact zijn, dat heb je altijd als er iets gemengds is, maar of ze alleen maar daarvoor komen...betwijfel ik.
Guadaloupe
06-08-2003, 00:04
Origineel gepost door Kadirrr
jah ben er wel eens geweest, en ik overdreef over dat playen misschien.. maar het gaat daar echt niet meer over Palestina...
jawel....tgaat er nog wel om hoor, zover ik zie...maar goed, ieder heeft zo zn ervaringen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.