Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is hiet met een niet-marokkaan getrouwd m/v? en hoe denken anderen hierover?

b_karima
19-12-2006, 14:38

Salaam aleykoum arahmatuallah a barakaoeh, Na aanleiding van een topic hier op dit fourm vroeg ik mij iets af, wie van jullie is getrouwd met een niet marokkaan en hoe beavlt het? Mis je iets marokkaans? hoe zijn de blikken op straat naar jullie gericht? hoe hebben jullie familie gereageerd? en wat vinden andere moslims van gemengde huwelijken. Ik zelf ben getrouwd met een half antiliaan en half indiaan (amerika) hij heeft zich driejaar geleden bekeerd en is sindsdien bezig met praktiseren, 13 juni 2006 zijn we getrouwd nadat we elkaar drie weken kenden. Mijn vader had zoiets van als je denkt gelukkig met hem te worden moet e het doen en mijn moeder vond het grappig. mijn moeder en hij hebben mash allah een goede band met elkaar, alhamdulilah. als wij samen op straat lopen kijken mensen heel vaak verbaasd, hij is getint zeg maar bruin en ik ben weer wit, als ze zien dat ik hijaab draag is het nog erger. Ik zie marokanen die het echt grappig vinden en goedkeurend knikken terwijl ik ook heel veel blikken zie van afgunst en jaloerzie. Bij surinaamse meis=jes en antiliaanse zie ik alleen maar boosheid naar mij gericht, terwijl ik meisjes ken die echt blij zijn voo mij en ook zijn zei antiliaan. Mijn marokkaanse zusters zijn eht blij voor me en vinden het wonderlijk. Mijn familie tsjah, wel wennen maar ze zijn er alhamdulilah niet op tegen. ze vinden et alleen jammer dat alles zo snel is gegaan. En nu jullie :D Salaam aleykoum

b_karima
19-12-2006, 14:55
Mash allah!!!!