Bekijk originele versie : Dames zullen we.............................
beetjeverlegen
04-08-2003, 21:05
Waar je tegenwoordig als meisje/vrouw ook loopt, overal hoor je van alle kanten de heren met hun flirtgedoe. PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST A zine, van alle kanten. Voor ons dames is het erg vervelend (heel soms lachwekkend :hihi: ).
Zullen wij Marokkaanse dames een NATIONALE PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST DAG, waarbij de rollen omgedraaid worden, zodat de heren weten hoe wij ons voelen?? Of is dit geen goed idee? :stout:
thalla :zwaai: :maf:
iki_mocro
04-08-2003, 21:06
Goed idee........heee pssssssssssssssssssssss ezien ino!
ik weet al hoe jullie je voelen :)
Origineel gepost door beetjeverlegen
Waar je tegenwoordig als meisje/vrouw ook loopt, overal hoor je van alle kanten de heren met hun flirtgedoe. PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST A zine, van alle kanten. Voor ons dames is het erg vervelend (heel soms lachwekkend :hihi: ).
Zullen wij Marokkaanse dames een NATIONALE PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST DAG, waarbij de rollen omgedraaid worden, zodat de heren weten hoe wij ons voelen?? Of is dit geen goed idee? :stout:
:melig::melig:
Origineel gepost door beetjeverlegen
draai de rollen maar om :)
ik ga jullie allemaal regelen :hihi:
jullie gaan spijt krijgen
joke :)
beetjeverlegen
04-08-2003, 21:15
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik weet al hoe jullie je voelen :)
Leuk dat je zo begripvol bent :hihi:
hardtodrive
04-08-2003, 21:16
Dan gaan we echt lachen.
Dus kom maar op.
We wachten.
Lady_moi
04-08-2003, 21:21
op wat wachte jullie?
Origineel gepost door Lady_moi
op wat wachte jullie?
op die grote dag, die pssssssssssssssst dag :)
Lady_moi
04-08-2003, 21:25
o wacht ma die dag ga nog kome :D
praatjes
04-08-2003, 21:30
Oke heren, jullie horen het. Geen psssssst geluiden meer maken, hou daar dus mee op en pak het aan zoals elke echte vent dat zou doen. Dat is de boodschap!!
Lady_moi
04-08-2003, 21:35
en hoe pakt ne echte vent da aan? :confused:
praatjes
04-08-2003, 21:43
Origineel gepost door Lady_moi
en hoe pakt ne echte vent da aan? :confused:
Lees mijn nickname. :)
Origineel gepost door lemia_lemia
Ik heb daar gelukkig geen last van Alhamdoelillah,als jongens mij zien kijken ze gelijk naar de grond......zonder niqaab
http://caravanxpress.com/Qstore/custom/wqa10K.gif
mascha`Allah draag jij zo`n hijab??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.