Bekijk originele versie : Where Is The Love...???
Miss_Honey
04-08-2003, 21:01
People hurting, people dying
Children hurting, hear them crying
Do we practise what we teach?
Or do we turn the other cheak?
Father, Father, Father help us
We need some guidance from above
Cause people got me got me questioning...
Where is the love???
(Black eyed peas ft Justin Timberlake en nog een chick - Where is the love?)
Waar gaat het heen met deze wereld??? Mensen schieten elkaar dood om de meest onzinnige redenen (zoals irritatie)...mensen schelden elkaar uit voor niets en mensen haten elkaar voor lucht! Waarom zou je überhaupt iemand haten...het is toch zonde van je tijd?! :jammer:
Mensen steken een boom (in een landschap vol met bomen!) aan om te kijken hoever het zal gaan!!! Ze zijn in Portugal al zeker 5 dagen bezig met het blussen van die brand...het heeft gigantisch veel hectare grond verwoest! En dat alleen maar door een levenloos iemand die wilde kijken hoeveel schade het zou aanrichten! :zweep:
Serieus...de wereld is gek geworden! Ik kan alleen maar m'n hoofd schudden en bidden dat alles goed komt! :(
Thalla mensen...pas goed op jezelf :zwaai:
jij moet werken bij zinloosgeweld.nl
Sweetmarocia
04-08-2003, 21:04
Where the love is???? Ver te zoeken in ieder geval
Miss_Honey
04-08-2003, 21:06
Origineel gepost door sweet_boyyy
jij moet werken bij zinloosgeweld.nl
Hahahaha...hoezo dat nou weer???
Is trouwens wel jammer dat je er een grap van moet maken...dit onderwerp is serieus en je zou er serieus over na moeten denken in plaats van de andere kant op te kijken...
Lady_moi
10-08-2003, 11:10
Origineel gepost door Miss_Honey
People KILLING, people dying
Children hurting, hear them crying
Do we practise what we teach?
Or do we turn the other cheak?
Father, Father, Father help us
We need some guidance from above
Cause people got me got me questioning...
Where is the love???
(Black eyed peas ft Justin Timberlake en nog een chick - Where is the love?)
Waar gaat het heen met deze wereld??? Mensen schieten elkaar dood om de meest onzinnige redenen (zoals irritatie)...mensen schelden elkaar uit voor niets en mensen haten elkaar voor lucht! Waarom zou je überhaupt iemand haten...het is toch zonde van je tijd?! :jammer:
Mensen steken een boom (in een landschap vol met bomen!) aan om te kijken hoever het zal gaan!!! Ze zijn in Portugal al zeker 5 dagen bezig met het blussen van die brand...het heeft gigantisch veel hectare grond verwoest! En dat alleen maar door een levenloos iemand die wilde kijken hoeveel schade het zou aanrichten! :zweep:
Serieus...de wereld is gek geworden! Ik kan alleen maar m'n hoofd schudden en bidden dat alles goed komt! :(
Thalla mensen...pas goed op jezelf :zwaai:
:)
BENTGHATAR
10-08-2003, 11:20
:jammer:
Je hebt helemaal gelijk. De mensen maken om de domste dingen ruzies...........En er worden de laatse ook zoveel mensen gedood, gewoon zonder reden. Misschien alleen omdat diegene iets over het gedrag van hun zei.....:jammer:...........
Ben je eigenlijk nog wel veilig in deze wereld. Mensen bezitten wapens.Mensen zijn snel geirriteerd,Mensen denken niet meer na bij wat ze doen...........:jammer:
De wereld is aan het veranderen......:(
Lady_moi
10-08-2003, 11:23
of is al verandert :)
Lady_moi
10-08-2003, 11:30
cest la vie :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.