Bekijk originele versie : 'na de bevalling' kwaaltjes!
kindly_mom
19-12-2006, 10:36
Hallo dames,
ik dacht ik probeer het maar even (in de hoop dat deze topic niet wordt weggehaald)
wie heeft er last van 'na de bevalling' kwaaltjes? :kweetnie:
Ik zal beginnen:
*ik heb ontzettend last van haaruitval, ik kan mijn haren niet loslaten in het huis anders struikel je letterlijk/figuurlijk over mijn haren (ik verlies zoveel haar:( )
*ik heb last van droge ogen, ik heb nu kunsttranen gekregen van de dokter.. ik baal er wel een beetje van...
*ik vat heel snel kou, waardoor ik bijna elke avond ontiegelijk veel buikpijn heb :(
Hebben jullie tips? of ervaringen? deel die dan met ons..:)
Mosowira
19-12-2006, 10:38
Ik heb nog hele erge last van me keizersnee, ook is er nog een gedeelte helemaal gevoelloos.
Veel haaruitval
ikke haaruitval, moet veel vaker plassen, vetlaag op mijn buik (hihi).
Pfff wat een ondergang zeg..
bollebuik
19-12-2006, 10:40
Ik had ook ontzettend veel haaruitval maar dat is nu elhamdulilah erg veranderd, kheb geen kale plekken meer. ja zo erg was het, gaat wel over hoor
bollebuik
19-12-2006, 10:41
ohja mijn borsten zijn oook niet meer hoe ze waren had ik geweten dat dit zo zou worden door bv dan had ik het misschien helemaal ni gegeven.
kindly_mom
19-12-2006, 10:49
wat lichaam betreft :jammer: dat is zeker niet meer de oude... ook al heb ik mijn oude gewicht voor de zwangerschap tog word mijn lichaam niet meer de oude... bhcup 2 maten groter, tijgernootjebuik... :(
ewa selek waha! hahaha, daar moet maar mee geleefd worden! maar haaruitval is echt irritant,ik heb hemdolilah wel heel erg veel haar, dus je kunt het niet zien bij mij dat ik haaruitval heb.. maar je merkt het wel waar ik geweest ben..>! lijk net een kat :jammer:
Mosowira
19-12-2006, 11:03
Mijn borsten zijn een cup kleiner.. en maar niet te spreken over me buik
bollebuik
19-12-2006, 11:14
ja de mijne ook, kvind da echt erg. en mijn buik, kheb ook zon hangbuikje echt erg, terwijl ik nooit een buikje had
UndercoverAngel
19-12-2006, 11:16
Heb last van haaruitval, gelukkig heb ik van mezelf een bos haar anders zou ik nu kaal zijn. :hihi:
Voor de rest Alhamdoelilah nergens last van!
.:UcA:.
mother_to_be
19-12-2006, 11:19
haaruitval, wat nu wel beter gaat krijg mn gezonde haar weer trug..
vetbuik
zwangerschapkilos...
maar echte kwaaltjes?? niet echt ....tjaaaa aambeien.....hahahahhaha die ****** dingen..
Mosowira
19-12-2006, 11:25
[QUOTE=Mosowira;27676385]Ik heb nog hele erge last van me keizersnee, ook is er nog een gedeelte helemaal gevoelloos.
Veel haaruitval
mimi_tangaouia
19-12-2006, 11:32
20kg teveel :moe:
hangbuik
Aambeien
en heel veel last van me knip
en de hormonen maken me gek ik zit nog steeds niet lekker in me vel.
bollebuik
19-12-2006, 11:34
ohja last van me knip heb ik nog steeds, is dat normaal???????
nasiha_2140
19-12-2006, 11:42
ik heb ook een buikje gekregen (vroeger had ik een platte buik) en ik had vroeger maatje 36 nu 38-40 en heb veel last van mijn onderrug
kindly_mom
19-12-2006, 11:44
had wel erg last de eerste keer toen ik o.b. ging dragen maar daarna is het overgegaan.. ik ben gelukkig niet ingeknipt, dus dat scheelt :wow:
wat betreft hangbuik....pfff... denken jullie dat het weg te werken valt? bedoel dus echt als britney spears en de overige ladys die al een paar zwangerschappen achter de rug hebben!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.