Bekijk originele versie : help me oor doet pijn
esalaam alikoem broeders en zusters wat kan je er aan doen als je oor pijn doet :confused: hij doet heeeeeeeeeel erg zeer oke alvast bedankt :zwaai: :zwaai: :confused:
MIJN MOEDER DEED VROEGER ALTIJD OLIE HEEL KLEIN BEETJE WARM LATEN WORDEN EN DAN MET WATJE PAAR DRUPPELS IN JE OOR DOEN,ECHT HELPT ECHT VRAAG MAAR EENS AAN JE MA DIE DOET HET WEL VOOR JE YALLAH ZID RENNEN
dank je wel fawzia ik ga het zeker doen beslamaaaaaaaaaaa
CHNIEWLA
04-08-2003, 20:36
je klopt moet je doen wat fawzia zei helpt echt wel zeed el 3ood je weet toch sterkte met je oor
esalaam ik het het geprobeerd maar het doet nog steeds pijn ik heb vandaag huisarts gebeld ze zeiden neem parcetmolals het na 4 dagen nog steeds pijn doet moet je naar ons komen oke beslamaaaaaaa
layla
probeer anders een beetje olie (olijfolie) met een teentje knoflook heet laten worden, dan laten afkoelen en dat teentje knoflook laten druppelen in je oor., helpt bij mij meteen
manal01
ik zal het proberen dank je wel xxxx layla
bella_amina
05-08-2003, 17:53
Origineel gepost door Manal01
layla
probeer anders een beetje olie (olijfolie) met een teentje knoflook heet laten worden, dan laten afkoelen en dat teentje knoflook laten druppelen in je oor., helpt bij mij meteen
wou ik ook zeggen!
Naar het schijnt is het een echt wondermiddeltje...
succes ermee!!!
:zwaai:
esalaam allemaal ik ben gisteren naar de dokter geweest en zeiden dat ik gehoorgang onsteking heb en druppeltjes gekregen maar dank je wel beslamaaaa xxxxxxx layla
hardtodrive
07-08-2003, 16:51
Origineel gepost door layla86
esalaam alikoem broeders en zusters wat kan je er aan doen als je oor pijn doet :confused: hij doet heeeeeeeeeel erg zeer oke alvast bedankt :zwaai: :zwaai: :confused:
Onze ouders hebben vroeger hete olijf olie gebruikt om die pijn tegen te gaan. Het helpt wel.
Pas op: Eerst de olie koud laten worden.
ja dat van die olie helpt wel!! succes meissie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.