Bekijk originele versie : Martil
dulce_lamia
04-08-2003, 16:45
Hallo iedereen ik wil even mn gal spuwen hier en ff kijken wat jullie hier van vinden...
Ik ben gisteren in mn eentje terug gekomen van mn vakantie in marokko (martil) want ik had er echt helemaal genoeg van!
Ik weet niet waar de mensen (jongens/mannen) daar last van hebben maar het is werkelijk ongelooflijk!!! Je kan niet eens meer fatsoenlijk over straat lopen en mannen roepen je niet alleen na maar komen je ook vastpakken of slaan!!!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Totaaaal geen respect niet voor jonge meiden en ook niet voor oude vrouwen al dan niet gesluierd dat maakt niks uit, dat heb ik zelf gezien dat dat niet uit maakt. En of je nou met je vader erbij loopt, ook daar hebben ze geen respect voorIk geloof dat martil er ook bekend om staat, ik ben er wel eerder geweest maar zooooo verschrikkelijk erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik zal jullie besparen wat er allemaal is gebeurd, maar geloof mij iedere dag wel genoeg ergs, 1 voorbeeld: een man met zijn broek naar beneden midden op straat op klaarlichte dag om zijn gereedschap te showen walgelijkkkk! Ik had het dus wel gezien en ben weg gegaan...
Ik hoop dat jullie allemaal wel een leuke vakantie hebben gehad.... Ik ga iniedergeval niet meer naar Martil, het gaat buiten daar 10 keer zo erg aan toe dan in een ranzige discotheek...
Origineel gepost door dulce_lamia
Hallo iedereen ik wil even mn gal spuwen hier en ff kijken wat jullie hier van vinden...
Ik ben gisteren in mn eentje terug gekomen van mn vakantie in marokko (martil) want ik had er echt helemaal genoeg van!
Ik weet niet waar de mensen (jongens/mannen) daar last van hebben maar het is werkelijk ongelooflijk!!! Je kan niet eens meer fatsoenlijk over straat lopen en mannen roepen je niet alleen na maar komen je ook vastpakken of slaan!!!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Totaaaal geen respect niet voor jonge meiden en ook niet voor oude vrouwen al dan niet gesluierd dat maakt niks uit, dat heb ik zelf gezien dat dat niet uit maakt. En of je nou met je vader erbij loopt, ook daar hebben ze geen respect voorIk geloof dat martil er ook bekend om staat, ik ben er wel eerder geweest maar zooooo verschrikkelijk erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik zal jullie besparen wat er allemaal is gebeurd, maar geloof mij iedere dag wel genoeg ergs, 1 voorbeeld: een man met zijn broek naar beneden midden op straat op klaarlichte dag om zijn gereedschap te showen walgelijkkkk! Ik had het dus wel gezien en ben weg gegaan...
Ik hoop dat jullie allemaal wel een leuke vakantie hebben gehad.... Ik ga iniedergeval niet meer naar Martil, het gaat buiten daar 10 keer zo erg aan toe dan in een ranzige discotheek...
:( ik weet
:jammer:
dulce_lamia
04-08-2003, 16:49
Origineel gepost door sweet_boyyy
:( ik weet
:jammer:
Er was ook erg veel politie op straat en de straten waren vol met tuig.... zit er nog een beetje mee hoor, nu moet ik me hier zien te vermaken... :D
C_warrior
04-08-2003, 16:57
hoe weet je nou dat het 10 x zo erg is in een discotheek?
dulce_lamia
04-08-2003, 16:58
Origineel gepost door chabab
hoe weet je nou dat het 10 x zo erg is in een discotheek? :rolleyes:
hardtodrive
04-08-2003, 17:01
DAT GEDRAG IS NIET GOED TE PRATEN.
MAAR DE DAMES KUNNEN WAT VAN.
IK BEDOEL BIJNA BLOOT OP STRAAT LOPEN MET WIT DOORZICHTIGE KLEDING. ALS JE ZO OP STRAAT LIEP DAN ZOCH JE DAT ZELF UIT.
IK WOON IN TANGER IK BEN WEL VAKER GEWEEST. IK HEB ZO IETS ZO ALS JIJ HET BESCHRIJFT NOG NOOIT MEEGEMAAKT.
Er was ook erg veel politie op straat en de straten waren vol met tuig.... zit er nog een beetje mee hoor, nu moet ik me hier zien te vermaken... :D
ik moet ff lachen om jou naam.
het is een heel mooie naam, dat weet iedereen, maar....
iedereen schrijft het anders :hihi:
je hebt: lamyae, lemyae, lemia, lamia, lamya, lemya :hihi:
elke keer word het anders gechreven, maar ik denk dat de eerste de juiste is :)
C_warrior
04-08-2003, 17:04
:rolleyes:
dacht ik ook
dulce_lamia
04-08-2003, 17:04
Origineel gepost door A_delicious
jammer genoeg is dit allemaal waar
ik woon zelf daar en het is zeker walgelijk hoe martil zo snel een vuilnisbelt geworden is
en vooral deze zomer nu er zo weinig dagilia en mensen uit het buitenland zijn, is het daar helemaal erg
het is echt jammer dat je het daar zo hebt meegemaakt, vroeger was het daar kei leuk
ewa hopelijk hou je andere mooie ervaringen over aan je vakantie inshallah
en remember marokko zelf is geweldig mooi warm en van zeldzame schoonheid
alleen de meeste mensen daar wat minder :D
Daar heb je gelijk in de meesten blijven er weg, dat is jammer. Maar er was ook een hele grote veschtpartij bij de terrassen van cleopatra enzo... Het zat er vol met mensen, allemaal gezinnen met kinderen en jongeren en oude mensen....
Op eens hoorde ik schoten of iets dergelijks en ik zag iedereen bukken, ik bukte ook.
Toen daarna zag ik een hele menigte op me af komen rennen waarbij tafels, stoelen en glas door de lucht vloog. Ik zocht een route uit en begon keihard te rennen....
Later werd het weer rustiger en je zag allemaal mensen onder het bloed en vrouwen die gilden om hun kinderen, het was echt vreeselijk....
Iedereen dacht gelijk aanslagen, ik dacht dat het een schiet partij was, maar het geluid wat ik hoorde was het geluid geweest van mannen die door de ramen werden gegooid. Het bleek een ruzie te zijn geweest tussen 2 mannen om een meid. Maar een vreeselijke ervaring voor al die mensen die gewond raakte, kinderen en ouderen, gelukkig hadden wij niks alleen wat schrammen en bulten. Dit was 28 juli gebeurd.
Ps dit kon overal gebeurd zijn hoor...
Harlem69
04-08-2003, 17:15
Welcome back miss J. ;)
Verder alles okee met je... :)
XXXX Liefs Alexei
:zwaai: :D
Lady_moi
04-08-2003, 17:53
martil is errug ben er ook es geweest
Lady_moi
04-08-2003, 17:55
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik moet ff lachen om jou naam.
het is een heel mooie naam, dat weet iedereen, maar....
iedereen schrijft het anders :hihi:
je hebt: lamyae, lemyae, lemia, lamia, lamya, lemya :hihi:
elke keer word het anders gechreven, maar ik denk dat de eerste de juiste is :)
ik denk de derde
Damn, Dat is wel erg man...
Ik ben eenmalig in martil geweest tijdens mn campingtour enkele jaren terug... maar toen was het nog best leuk :)
Geinige strand en zo. Beetje erg crowded stad, dat wel, maar gezellig....
TOEN.
Jammer dat je vakantie geruineerd is door die junks.
MariamaMslma
04-08-2003, 18:02
Weet je wat pas erg is: dat mijn vader een huis gaat kopen daar.
gelukkig blijven we ook wel in Tetouan zelf wonen, maar we krijgen een huisje in martil erbij.
Het is inderdaad niet meer wat het geweest is, want toen ik nog heel klein was hadden we daar ook een huis en toen was het echt heel erg leuk en een stuk schoner en gezelliger.
Maar ik denk(hoop het) dat het wel wat gezelliger is als er wat meer vakantiegangers zijn, want dit jaar was het heel erg leeg.....mijn vader was verbaasd te zien dat er geen verkeerschaos was dit jaar :D
Lady_moi
04-08-2003, 18:03
die zee is echt wel schoon se
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.