Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Speciaal voor Midaria

SaraZena
05-07-2002, 19:23

Zullen we we vrede sluiten? Er is al genoeg ellende op deze wereld :( Ja ik beloof me te gedragen als een meisje, als jij beloofd je als een vrouw te gedragen, ok? Hier, een bosje bloemen voor je. http://www.bloemen.org/Montrealroze.gif Groetjes sabrin :zwaai:

Pebbles
05-07-2002, 19:27
Dat vind ik nou echt lief en sportief van je sabrinat... Nou Midaria, aanpakken die handel, want 't 's een prachtige bos.

SaraZena
06-07-2002, 01:40
Origineel gepost door Pebbles Dat vind ik nou echt lief en sportief van je sabrinat... Nou Midaria, aanpakken die handel, want 't 's een prachtige bos. Dank je, pebbles midaria wil geen vrede, dat is wel duidelijk :D Ik heb het in ieder geval geprobeerd :zwaai:

midaria
06-07-2002, 11:55
Das niet waar!! Ik was sinds gisteren niet meer online. Ik zie het nu pas........ Maarre ik zit met een mond vol tanden. Maar bedankt en je hebt gelijk. Ik bied je ook mijn excuus aan misschien komt het door de zwangerschaphormonen?? Maar bedankt....

camjo
06-07-2002, 17:07

Origineel gepost door sabrinat Zullen we we vrede sluiten? Er is al genoeg ellende op deze wereld :( Ja ik beloof me te gedragen als een meisje, als jij beloofd je als een vrouw te gedragen, ok? Hier, een bosje bloemen voor je. http://www.bloemen.org/Montrealroze.gif Groetjes sabrin :zwaai: Een volwassen actie :goedzo:

camjo
06-07-2002, 17:09
Origineel gepost door midaria Das niet waar!! Ik was sinds gisteren niet meer online. Ik zie het nu pas........ Maarre ik zit met een mond vol tanden. Maar bedankt en je hebt gelijk. Ik bied je ook mijn excuus aan misschien komt het door de zwangerschaphormonen?? Maar bedankt.... En dit is een volwassen reactie :goedzo: I love you people ;)

midaria
06-07-2002, 17:12
Origineel gepost door Mohammed Justice En dit is een volwassen reactie :goedzo: I love you people ;) Waar bemoei jij je mee? Kom je aandacht te kort ofzo? :eek: :zwaai:

camjo
06-07-2002, 17:18
Origineel gepost door midaria Waar bemoei jij je mee? Kom je aandacht te kort ofzo? :eek: :zwaai: Sorry..midaria..maar positieve dingens trekken mij eenmaal aan.. Maar deze reactie van jou nu, niet..ok, nogmaals sorry

midaria
06-07-2002, 17:41
Origineel gepost door Mohammed Justice Sorry..midaria..maar positieve dingens trekken mij eenmaal aan.. Maar deze reactie van jou nu, niet..ok, nogmaals sorry Excuus geaccepteerd jongen....... :ergleuk:

EsteeLauder01
06-07-2002, 19:13
Origineel gepost door midaria Waar bemoei jij je mee? Kom je aandacht te kort ofzo? :eek: :zwaai: Amai midaria...MJ komt zeker geen aandacht tekort...hij gaf gewoon een positieve reactie. Een beetje beleefdheid van jou zou hier wel gepast zijn hoor. ;)

EmiR_Soltan
06-07-2002, 19:17
Salam, Sabrinat, Echt heel lief van je hoor dat bosje bloemen... Midaria, Mohammed Justice bedoelde het heel positief :) Groetjes

doudia
06-07-2002, 19:20
salaam zo wil ik het zien vrede.

midaria
06-07-2002, 19:35
Origineel gepost door elmarocani wat ben jij een lastige meid zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: :zwaai: O vind je............ Misschien door de zwangerschapshormonen???? Zou het????? Maarre wil je van jezelf zeggen dat je nooit een keer uitbarst of chagerijnig bent of zo? :D

midaria
06-07-2002, 19:35
Origineel gepost door EmiR_Soltan Salam, Sabrinat, Echt heel lief van je hoor dat bosje bloemen... Midaria, Mohammed Justice bedoelde het heel positief :) Groetjes Weeeeeeet ik!!! :zwaai:

SaraZena
08-07-2002, 18:24

Origineel gepost door midaria Das niet waar!! Ik was sinds gisteren niet meer online. Ik zie het nu pas........ Maarre ik zit met een mond vol tanden. Maar bedankt en je hebt gelijk. Ik bied je ook mijn excuus aan misschien komt het door de zwangerschaphormonen?? Maar bedankt.... oke dan! :goedzo: Incha'allah krijg je een gezond kindje straks!! :zwaai: