Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het NUT vd HOOFDDOEK tegenwoordig?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
04-08-2003, 15:49

Tfoe ik was net in de stad en zie echt voort veel meiden met hoofddoek lopen met een ZWAAR-OPGEMAAKT gezichtje. Waar gaat dat heen? Was er zelfs een met een wenkbrauwpiercing, wollah!!!.

unamoslima
04-08-2003, 15:52
nut van de hoofddoek bij een vrouw met opgemaakt gezicht en wenkbrauwpiercing??? weet je dat dan niet??? ik ook niet... jeetje waar gaat dat heen?

sword
04-08-2003, 15:52
wat wil je dan oetlul, vrouwen met een snor ofzo? vrouwen maken zich op, voor ons mannen !!! had je dat dan nog niet door dwerglul ??? :kwaad: Sword

sword
04-08-2003, 15:59
jij hoeft geen belg te zijn om als domoor door het leven te gaan; jij bent zelfs te dom om als domme belg door het leven te gaan !!! get it? :D Sword

sword
04-08-2003, 16:10

rot op abed, wij hoeven geen lessen te krijgen van een orthodox hypocriet door godvergeten kustmijnkloten volkje dat hun vrouwen verplicht hun haren te scheren, dat de liefde bedrijft met een laken tussen hen waarin net een opening is voorzien voor hun piemeltje !!! de joodse vrouwen zien er in hun tweedehands-pruiken en hun oubollige outfit uit als het prototype lelijke oude doos uit de jaren dertig !!!

sword
04-08-2003, 16:13
ach vikkertje toch, gaan we meeheulen met losertjes? :D Sword

sword
04-08-2003, 16:34
een hoofddoek is nog steeds geen pruik idioot !!! en een minderheid van de joden is normaal, de rest is een volslagen gekke meute die gebukt gaat onder 3000 jaar pogroms en een holocaust en geleid wordt door compleet door het lintje gegane stelletje rabbijnen en extreem rechtse zionistjes die zich nu wreken op een volkomen weerloos volk !!!

sword
04-08-2003, 16:53
hey yaminake, als je van nature een oogverblinde schoonheid bent dan heb je die "troep" natuurlijk niet nodig maar een vrouw veroordelen omdat ze make-up draagt en een hoofddoek lijkt me wel een beetje te gortig :zwaai: Sword P.S: al een geluk dat niet alle belgen het zelfde zijn baby!

sword
04-08-2003, 16:57
nee, zulke heldhaftige praktijken laat ik aan het joodse leger over !!! dit is pas woede: onschuldige burgers doden, huizen opblazen, boomgaarden in brand steken, ..... maar ja, als je zo'n achterlijk boekje als de Torah volgt, wat wil je dan hé?

kelk
04-08-2003, 17:19
hey mense de hoofddoek is za3ma in de mode dus een dag wel andere dag nie jij begrijpen??? boussa kelk

Jim_Morrison
04-08-2003, 18:57
Origineel gepost door Abdelalrachman Waneer zullen jullie (primitiven) de vrouwen gewoon vrouwen laten zijn. Waarom moeten ze van jullie hun schonheid verbergen ?? omdat jullie te g.e.i.l. daarvan worden??? Abed Jij bent een vuile zemmel :)

koekiemonster
04-08-2003, 21:04
nou nou nou mensen als een dame een hoofddoek draagt wil niet gelijk zeggen dat ze haar leven wil/kan/moet gaan veranderen. Make up is heus niet minder erg als je een dame zonder hoofddoek dermee ziet rondlopen. Alle goede daden en slechte daden staan los van elkaar. Een meisje met hoofddoek dat een vriendje heeft...het is haram een vriendje hebben maar telt haar hoofddoek dan gelijk niet meer en haar gebed ook niet? Hetzelfde geld voor een meisje zonder hoofddoek. Et lijkt mij dat dit ook geld voor het meisje met een hoofddoek en make up. Soms dan keuren marokkanen dingen goed als het hun uitkomt en als het hun niet uitkomt dan kijken ze er niet eens naar om. Dusseee iedereeen moet maar effe zn leventje leiden en iedereen ziet wel hoe en waarop hij/zij wordt beoordeeld. groetjessss koekiemonster

ibtisamc
04-08-2003, 22:17
Origineel gepost door Saher Belgen worden nog steeds met de dag dommer! :D Niet veralgemenen dat doet het vlaamsblok ook!!

ibtisamc
04-08-2003, 22:21
Origineel gepost door sword rot op abed, wij hoeven geen lessen te krijgen van een orthodox hypocriet door godvergeten kustmijnkloten volkje dat hun vrouwen verplicht hun haren te scheren, dat de liefde bedrijft met een laken tussen hen waarin net een opening is voorzien voor hun piemeltje !!! de joodse vrouwen zien er in hun tweedehands-pruiken en hun oubollige outfit uit als het prototype lelijke oude doos uit de jaren dertig !!! hahahahahahahahahahha

grendel
04-08-2003, 22:26

Een vrouw met een hoofddoek en make-up........ Een vrouw met hoofddoek en make-up en een strakke Anti-Flirt broek aan of een strakke Diesel broek aan,..... Een vrouw met een hoofddoek en make-up en een strakke broek en een strakke tanga-slipje,....... .............. ik zou zeggen, gooi dat hoofddoekje dan maar weg,... als je je strakke reet al laat zien,... dan is je haar niet zo belangrijk meer,.. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5