Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloers op mijn vriendin

Pagina's : [1] 2

zipje
18-12-2006, 14:26

Gisteren kreeg ik van mijn vriendin te horen dat haar vriendje haar ten huwelijk heeft gevraagd. Omdat moment had ik een steek van jaloersheid, het is echt nog nooit voorgekomen. Maar misschen komt het door dat ik het onbewust ook de ware wil tegen komen...... want anders heb ik geen verklaring voor, voelde mij eigen zo slecht. omdat ik haar echt het goede gun.

cuisinetje
18-12-2006, 14:28
Wees blij voor je vriendin, jij komt je ware ook wel tegen inschallah:kus:

MaRoCcInA
18-12-2006, 14:30
Hmmm... Eerlijk gezegd zou ik nooit echt jaloers kunnen zijn op een vriendin omdat haar wat " leuks" is overkomen. Maar ik kan wel inzien wat je bedoelt. Je bent tegelijkertijd echt heel erg blij voor haar, maar jij vraagt jezelf af wanneer jou beurt zal zijn.

Zarah14
18-12-2006, 14:37
Je bent ook blij voor haar. Waarom je jaloers bent is omdat je zelf ook behoefte aan een man hebt en dit ook wilt meemaken. Maar insha'allah komt dat nog.

zipje
18-12-2006, 14:38

Hmmm... Eerlijk gezegd zou ik nooit echt jaloers kunnen zijn op een vriendin omdat haar wat " leuks" is overkomen. Maar ik kan wel inzien wat je bedoelt. Je bent tegelijkertijd echt heel erg blij voor haar, maar jij vraagt jezelf af wanneer jou beurt zal zijn. Ja dat bedoel ik ook, ik belde haar gisteren nog laat op. En vertelde haar dat ik een beetje jaloers was op haar. Ze begon te lachen, en zei dat ze daarom mij vriendin is. Omdat ik alles zegt wat in mij hart is.... Ik gun haar echt alles

troeteltje
18-12-2006, 14:40
Ja dat bedoel ik ook, ik belde haar gisteren nog laat op. En vertelde haar dat ik een beetje jaloers was op haar. Ze begon te lachen, en zei dat ze daarom mij vriendin is. Omdat ik alles zegt wat in mij hart is.... Ik gun haar echt alles het is normaal dat je een beetje jarloers bent jij wil ook zoiets maar je vriendin mag echt blij zijn met zo een vriendin als jou:goedzo:

zipje
18-12-2006, 14:41
het is normaal dat je een beetje jarloers bent jij wil ook zoiets maar je vriendin mag echt blij zijn met zo een vriendin als jou:goedzo: Oooohhh wat lief van je, dank je wel.

Mozhima1
18-12-2006, 14:44
Ja dat bedoel ik ook, ik belde haar gisteren nog laat op. En vertelde haar dat ik een beetje jaloers was op haar. Ze begon te lachen, en zei dat ze daarom mij vriendin is. Omdat ik alles zegt wat in mij hart is.... Ik gun haar echt alles En dat is het belangrijkste. Gun een ander wat je jezelf ook zou gunnen. Jaloezie is menselijk, maar een slechte eigenschap als je het niet onder controle kunt hebben. Inschallah zal je krijgen wat je hart wenst.

MaRoCcInA
18-12-2006, 14:45
Ja dat bedoel ik ook, ik belde haar gisteren nog laat op. En vertelde haar dat ik een beetje jaloers was op haar. Ze begon te lachen, en zei dat ze daarom mij vriendin is. Omdat ik alles zegt wat in mij hart is.... Ik gun haar echt alles Juist, dat is heel erg normaal hoor...! Inshallah kom jij de jouwe ook gauw tegen.

zipje
18-12-2006, 14:59
Juist, dat is heel erg normaal hoor...! Inshallah kom jij de jouwe ook gauw tegen. O gelukkig, voelde mijn zo slecht.....

Ismat
18-12-2006, 15:06
je betn jalours omdat je het zelf ook heel graag wil meemaken, het betekend niet dat je het haar niet gunt, maar dit is je droom en insha-allah zal die uitkomen, het is mekteb, voor de een wat eerder dan de ander!

MaRoCcInA
18-12-2006, 15:10
je betn jalours omdat je het zelf ook heel graag wil meemaken, het betekend niet dat je het haar niet gunt, maar dit is je droom en insha-allah zal die uitkomen, het is mekteb, voor de een wat eerder dan de ander! juist!!

trisinti
18-12-2006, 15:13
wat voor vriendin ben jij..klinkt niet echt gezond!!

saza
18-12-2006, 15:31
wat voor vriendin ben jij..klinkt niet echt gezond!! Ik denk dat ze een heel lief vriendin is. :) ze klinkt juist heel gezond ;)

bonbon
18-12-2006, 15:41

wat voor vriendin ben jij..klinkt niet echt gezond!! Tis juist heel normaal, als je zelf iets heel graag wilt en iemand anders in je omgeving die heeft dat wel ja dan kan je wel jaloers worden. Zolang je het die ander maar wel gunt is er niks aan de hand, zoals in haar geval. Zou ze het haar vriendin niet gunnen dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Pagina's : [1] 2