Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb zo lief buurman!!!

LZN
04-08-2003, 13:25

bijna elke dag krijg ik wel een kadotje,vandaag heb ik een goudkistje gekregen en een bedsprei........ik maak heel vaak eten voor hem omdat hij oud is en alleen..........hebben jullie ook zo buurman!!!.

Sweet__jonge
04-08-2003, 13:27
Origineel gepost door lemia_lemia bijna elke dag krijg ik wel een kadotje,vandaag heb ik een goudkistje gekregen en een bedsprei........ik maak heel vaak eten voor hem omdat hij oud is en alleen..........hebben jullie ook zo buurman!!! wat lief van je jij lijk me een aardige meisje ga maar zo door God zou je vergoeden inshallah dat je oude mesnen gaat helpen.

Faris
04-08-2003, 15:46
Leuk voor jou,heel aardig ben je voor je buurman. http://******************/faris28/Big%20Smilies%20en%20overige/014.gif Buren kunnen verschillende rechten hebben, afhankelijk van de overige relaties die tussen familie en personen, binnen de Islam, bestaan. De Profeet Mohammad (salla allahoe aleihi wa sallam) heeft volgens een overlevering gezegd: "Er zijn drie soorten buren: de buur die een recht heeft de buur die twee rechten heeft de buur die drie rechten heeft. De buur die één recht heeft, is de buur die géén moslim en géén familie is. De buur die moslim is heeft twee rechten, n.l. één als buur en één als moslim. De buur die moslim en familie is, heeft drie rechten, n.l. één als buur, één als moslim en één als familielid."

babyboy
04-08-2003, 16:08
Origineel gepost door lemia_lemia bijna elke dag krijg ik wel een kadotje,vandaag heb ik een goudkistje gekregen en een bedsprei........ik maak heel vaak eten voor hem omdat hij oud is en alleen..........hebben jullie ook zo buurman!!! wil je ook eten voor mij maken, ben helemaal alleen thuis en ik kan niet koken :( :D :D :D

C_warrior
04-08-2003, 16:38

Ja, we hebben een hele lieve buurvrouw We zeurt nooit om de harde muziek die word gedraaid en we geven haar altijd champange (dure ) enzo met kerst Zit namelijk in de kerst pakket en hebben er zelf niets aan :D

Faris
05-08-2003, 02:08
Origineel gepost door lemia_lemia Hij is geen moslim,is een nederlander Lemia jou buurman hoort bij categorie 1. :) de buur die een recht heeft