Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leugens in begin van relatie!!!

LZN
04-08-2003, 13:07

Wat doe je als je vriendin tegen je liegt en je weet het ook dat ze liegt, omdat ze een tikkeltje dommer is dan ik ben. Mijn vriendin bijvoorbeeld, liegt dat ze in Marokko is, terwijl ik weet dat ze daar niet is. Voordat ik achter de leugen was gekomen, was ik serieus met haar, maar nu ik dit weet, heb ik totaal geen zin meer in haar. Ik heb ook geen zin om haar daarmee te confronteren. Ik ken haar ook maar een maand en vind het ook onzin dat je daar over liegt, ik wil daar ook geen ruzie over maken, dus ik maak het gewoon uit..

Lady_moi
04-08-2003, 13:09
leugenaars :jammer: waarom liege een schoon relatie zo opt spel zette :jammer:

_h4T3d_sE7eN
04-08-2003, 13:09
enkeltje Scotland ....

lafamilia
04-08-2003, 13:14
als je vriendin tegen je liegt om welke reden dan ook, geen aandacht meer, niet eens bellen om te schelden of om erover te praten, gewoon negeren..

miss_arif
04-08-2003, 13:18

zulke mensen hebben armood nodig

boes
04-08-2003, 14:04
Beste Rui_Costa, Ga niet meteen uit van het slechte in een mens!! Misschien heeft ze nooit willen liegen, is een vakantie simpelweg niet doorgegaan door een of andere reden. (Denk aan financien, gezondheid etc.) Bovendien heeft zij misschien haar redenen gehad jou niet te belasten met de redenen dat haar vakantie niet s doorgegaan. Vraag het haar, laat haar het uitleggen en kijk wat je ermee doet. Begrijp me niet verkeerd, want ik zeg niet dat jet deze relatie in stand moet houden, ik zeg wel dat je haar de kans moet geven de waarheid te spreken. Het nu uitmaken zonder haar kant van het verhaal te hebben gehoord is de weg van de minste weerstand, be wise.... De rest avnd e mensen die deze meid een leugenaar noemen: SInds wanneer hebben wij hier op aarde de bevoegdheid gekregen iemand te beoordelen en hier een leugenaar van te maken?? Wa allahoe 3allem.... Liefs

lafamilia
04-08-2003, 14:09
ik weet wel zeker dat ze liegt, je komt niet zo snel in de war met in welk land je bent..

Lady_moi
04-08-2003, 14:16
iemand die nie de waarheid zegt is een leugenaar punt

Fruitje
04-08-2003, 14:59
Origineel gepost door lafamilia als je vriendin tegen je liegt om welke reden dan ook, geen aandacht meer, niet eens bellen om te schelden of om erover te praten, gewoon negeren.. Juist

GizoWizo
04-08-2003, 15:18
Origineel gepost door boes Beste Rui_Costa, Ga niet meteen uit van het slechte in een mens!! Misschien heeft ze nooit willen liegen, is een vakantie simpelweg niet doorgegaan door een of andere reden. (Denk aan financien, gezondheid etc.) Bovendien heeft zij misschien haar redenen gehad jou niet te belasten met de redenen dat haar vakantie niet s doorgegaan. Vraag het haar, laat haar het uitleggen en kijk wat je ermee doet. Begrijp me niet verkeerd, want ik zeg niet dat jet deze relatie in stand moet houden, ik zeg wel dat je haar de kans moet geven de waarheid te spreken. Het nu uitmaken zonder haar kant van het verhaal te hebben gehoord is de weg van de minste weerstand, be wise.... De rest avnd e mensen die deze meid een leugenaar noemen: SInds wanneer hebben wij hier op aarde de bevoegdheid gekregen iemand te beoordelen en hier een leugenaar van te maken?? Wa allahoe 3allem.... Liefs :goedzo: