Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheids-onderzoek

Pagina's : [1] 2 3

LZN
04-08-2003, 12:20

Hallo, ik heb een vraagje.Als je in Marokko trouwt moet je dan ook een onderzoek laten doen of je maagd?Tenminste dat hoorde ik.Ik weet niet of het waar is. :confused: :confused: :confused: :confused:.

layla86
04-08-2003, 19:12
esalaam aliekoem wat ik weet kan je gewoon naar de arts gaan en je zegt wat je nodig hebt geef je geld krijg je dien in marokko kan als kopen met geld oke beslamaaaaaaaa

lailaaaaa
04-08-2003, 20:15
nee ik denk niet dat je een onderzoek moet doen hoor .

lailaaaaa
04-08-2003, 20:22
ah oke berkaniaa ,

GangstaLovin
04-08-2003, 20:25

nou hij doet wel meer dan alleen maar kijken hoor ... :rolleyes:

prinses_yasmina
04-08-2003, 22:32
:eek: nee toch???onderzoek??? Oh oh busted!!:D GeintjuuuuuuuuuuH nee meid kijk zo'n dergelijk onderzoek bestaat niet, ze kunnen beweren van wel maar zoals jullie misschien wel weten is het geen vlies wat doorboord moet worden....Men kan niet controleren of je wel/niet maagd bent..(opluchting of niet :rolleyes: ) Je zou kunnen zeggen:Hamdoelillah...maar onthoud dat Allah het wel ziet!!;) Succes meid maar maak je niet druk volgens mij doen ze daar niet aan...tenzij je tests WIL doen??!!:)

latike
05-08-2003, 18:33
Worden er hier wel tests gedaan of wat?

MissShera
05-08-2003, 19:54
Origineel gepost door berkaniaa hey lailaa maar je moet wel naar een dokter voor iets want mijn schoonzus moest ook toen ze ging trouwen Dat is om te testen of een besmettelijke ziekte of SOA hebt. Bij mij in de praktijk krijgen we dat soort verzoeken als marokanen gaan trouwen. Dat moet je dan bij het consulaat inleveren.

MissShera
05-08-2003, 19:57
Origineel gepost door prinses_yasmina :eek: nee toch???onderzoek??? Oh oh busted!!:D GeintjuuuuuuuuuuH nee meid kijk zo'n dergelijk onderzoek bestaat niet, ze kunnen beweren van wel maar zoals jullie misschien wel weten is het geen vlies wat doorboord moet worden....Men kan niet controleren of je wel/niet maagd bent..(opluchting of niet :rolleyes: ) Je zou kunnen zeggen:Hamdoelillah...maar onthoud dat Allah het wel ziet!!;) Succes meid maar maak je niet druk volgens mij doen ze daar niet aan...tenzij je tests WIL doen??!!:) Ze kunne het wel controleren of jem aagd bet of niet. Er wordt dan namelijk naar de de vaginawand gekeken. Of dat iets lang geschuurd is en of er eventuele sporen zijn van sperma. Dus het is onzin om te denken dat je maagdeijkehid alleen kunt meten aan het "maagdenvlies".

C_warrior
05-08-2003, 21:30
Volgens mij hoeft het niet

bella_amina
05-08-2003, 22:21
ik ken geen enkel meisje die het niet hoefde te doen. Hier in Belgie moet elk meisje die op het punt staat te trouwen zich onderwerpen aan zo'n onderzoek. Tenminste alle meisjes die ik ken. En in Marokko moet het ZEKER!!!!!!! Dat onderzoek moet plaatsvinden 1 of maximum 2 dagen voor de trouw. Het 'maagdelijkheidscertificaat' dat je van de dokter krijgt moet zo 'fresh' mogelijk zijn. (maw: zo'n certificaat word niet aanvaard of als echt beschouwd als het van lang dateert. Men zou kunnen denken dat het meisje na die datum wel met iemand naar bed is gegaan...) Ik persoonlijk vind het helemaal NIET KUNNEN!! Wili, ik ben toch geen stuk vee dat gekeurd moet worden! Maar vermits ik nog niet verloofd ben hoef ik me daar direct geen zorgen over te maken. Later wel natuurlijk als het zover is!!!

prinses_yasmina
05-08-2003, 22:44
Origineel gepost door MissShera Ze kunne het wel controleren of jem aagd bet of niet. Er wordt dan namelijk naar de de vaginawand gekeken. Of dat iets lang geschuurd is en of er eventuele sporen zijn van sperma. Dus het is onzin om te denken dat je maagdeijkehid alleen kunt meten aan het "maagdenvlies". LIeve schat, Als je goed las wat ik schreef was die laatste zin helemaal niet nodig geweest watn dat is precies wat ik bedoel!!Mensen denken dat het een vlies is dat doorboord moet worden, maar dat is niet zo! er zijn Maagden die bijvoorbeeld tampons gebruiken...bij hun kan de ingang iets wijder zijn dan andere meiden! ;) Een dokter kan een onderzoek niet baseren op eenvagina wand. Ik bedoel het is echt niet bewezen dat die wand zo en zo veel cm is!Dus wat jij zegt slaat nergens op, want je wilt toch niet zeggen dat iedere meide er het zelfde uitziet van onder!!Wat je zegt over die sperma sporen...Stel je vrijt vandaag met iemand en er word over een jaar gecontroleerd...dan zitten er echt geen sporen meer geloof mij nou maar ;) Ik heb dit aan een deskundige gevraagd en daardoor heb ik best wel brede kennis op dit gebied, ik bedoel ik wil wel weten hoe alles in elkaar steekt :rolleyes: :D Ja toch? :giechel: >>>>Maar een vraagje aan jou? :D Stel je bent geen maagd meer en je laat een 'nieuwe'maagden vlies zetten (onze moderne technologie laat zoals je wel weet toe dat de ingang nauwer kan worden gemaakt!) Kan een dockter dat dan wel zien?Ik ben wel benieuwd daarnaar.... :zwaai:

houria22
06-08-2003, 09:33
hoi meid... mijn zus is deze zomer getrouwd en zei is niet naar de dokter geweest je mag maar het hoeft niet....

sheima23
06-08-2003, 09:34
Hey zina, ik kan je vertellen dat toen ik in marokko trouwde ik allerlei certificaten nodig had. Maar geen certificaat betreft jouw maagdelijkheid, maar eerder een certificaat betreft ziektes. Ze kijken of je gezond bent en geen ziektes heb. HIV enzo. Ze hebben mij nog niet eens onderzocht ik heb betaald en kreeg een cerificaat dat ik kerngezond was hahaha. De dokter kan wel zien dat je maagd bent. Ik ben zelf naar een gynecoloog geweest in Ned., ik weet niet of een dokter het kan zien of je jezelf weer wat nauwer hebt gemaakt. Ik zelf denk het niet, omdat ze alleen kijken hoe nauw je bent ze gaan heus niet een uur tussen je benen gluren, en kijken of je echt maagd bent of juist "nep"als je begrijpt wat ik bedoel :)

Gizlane
06-08-2003, 10:54

zolang je met niemand naar bed bent geweest hoef je je echt geen zorgen te maken geloof me. groetjes gizalne

Pagina's : [1] 2 3