Bekijk originele versie : Seks voor het huwelijk
smisha_V_maroc
18-12-2006, 16:22
Meid..ik weet zeker dat de meeste dat niet erg vinden
hajarinou
19-12-2006, 09:53
ik vind het wel erg als een man geen maagd meer is, maar wel verwacht van zijn toekomstige dat zij maagd is,
het is voor beide haram
ik vind het wel erg als een man geen maagd meer is, maar wel verwacht van zijn toekomstige dat zij maagd is,
het is voor beide haram
Dat vind ik ook dubbelzinnig.
Kom op, heren. STemmem allemaal!
een meisje zoals eeen jongen moet in de islam maagd blijven maar wat het probleem van tegenwoordig is, is de cultuur... daar denken mensen er anders over. :moe:
een meisje zoals eeen jongen moet in de islam maagd blijven maar wat het probleem van tegenwoordig is, is de cultuur... daar denken mensen er anders over. :moe:
Maar bij vrouwen die maagd MOETEN blijven VOOR deze heren (daar komt het uiteindelijk vaak op neer) is Islam wel een argument, als je hiernaar vraagt.
Waarom gebruiken zij datzelfde argument niet voor zichzelf en houdt het meestal op bij "wij zijn mannen, dus bij ons is het anders"?
Ik ben absoluut een voorstander van geen seks voor het huwelijk, alleen kan ik me hier zo aan irriteren..
Abderrahman
20-12-2006, 14:34
wat is dat nou met meiden, jullie moeten ook een maagd eisen, is toch te gek voor woorden
hajarinou
20-12-2006, 14:36
ja maar die vind je nergens
hajarinou
20-12-2006, 14:38
pfff:jammer:
:rolleyes:
Islamgirll
20-12-2006, 14:44
wat is dat nou met meiden, jullie moeten ook een maagd eisen, is toch te gek voor woorden
Helemaal mee eens!!
:rolleyes:
ja meid je hebt helemaal gelijk, die vind je nerges pffff:jammer:
hajarinou
20-12-2006, 14:53
ja meid je hebt helemaal gelijk, die vind je nerges pffff:jammer:
haha ik dacht al:maf2:
wat bedoelt ze met pfff:jammer:
maar die vind je egt nergens.
ik heb vroeger ook altijd gezegt 'ik trouw nooit met een man die geen maagd is' maar heb het toch gedaan.:maf:
alles elmakteb:hadj:
hajarinou
20-12-2006, 14:54
ik denk dat 99.9% geen maagd meer is
en misschien dat de laatste 0,1%zich egt goed aan de islam houdt
SuPeR_HaDdA
20-12-2006, 14:57
jah inderedaad zowel vrouw of man moet gewoon maagd voor het huwelijk zijn, alleen bij vrouwen is het herkenbaar en bij mannen ze doen wat ze willen, en hun eisen wel een maagd vrouw.
jah en zeker je vind nergens een maagd man!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.