Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helluuuup!!!

LZN
05-07-2002, 17:54

Sallaam mensen, Eerst wil ik even zeggen dat ik een (redelijk bekende) lid ben van Yasmina.Marokko.nl. Ik plaats deze topic anoniem omdat ik mijn fans niet wil teleurstellen en omdat ik me schaam voor het volgende: Ik ben een gewone Marokkaanse meid, maar de laatste tijd hou ik me zo intensief bezig met SEX! Ik weet dat dit menselijk is en dat iedereen er weleens aan denkt (al ontkennen velen dit). Maar ik word bijna gek van mezelf. Ik zie mezelf dan vaak voor me hoe ik mijn stoutste schoenen aantrek en de meest wilde dingen doe. Ik denk dat zodra de lichten voor mij op groen springen, bij mij alle stoppen los zullen slaan en niet meer tegen te houden ben. Wat moet ik doen om mezelf in bedwang te houden? Ik doe dit niet expres en ik wil hiermee ook geen typische reacties oproepen... Mijn dag gaat niet voorbij zonder aan opwindende dingen te denken. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit. Zelfs nu tijdens het schrijven zit het in mijn hoofd. Zijn er mensen die dit ook zo ervaren? Of ben ik een vreemd wezen? Ik hoop op serieuze reacties, Elletje.

Pebbles
05-07-2002, 18:28
Tja, moeilijk, moeilijk, wallah moeilijk................. Meissie, ik weet 't ook niet, maar naar mijn idee is het niet zo erg!! Als het maar bij 'denken' blijft, ik ga je geen preek geven, je weet zelf wel hoe het allemaal in elkaar zit.................. Ondanks alle ontkennigen, denkt iedereen aan sex en al haar toebehoren. Doordat het nog steeds een groot taboe is, lijkt het allemaal veel erger dan dat het is. Dus mijn tip is; gewoon aan blijven denken, vooral je fantasie erop los laten, in gedachten ervaring opdoen en als je "the man" hebt gevonden, gaan trouwen en LOSBARSTEN!!!!! :D ;)

Pebbles
05-07-2002, 18:40
Origineel gepost door Elletje Denken kan ik sowieso niet stoppen... Het heeft me overmeesterd... Enneh... Die preken zijn inderdaad niet nodig, dat weten we allemaal wel zo een beetje... Maar of mijn mannetje mij aankan......???? Hahahaha.... Dank je voor je reactie. En voor degenen die dit een arrogant vinden wil ik mijn excuses aanbieden, ik ben nou eenmaal open minded. Ach joh, dat is toch niet arrogant. Ik zou eerder zeggen "eerlijk". Hee, luister 's, mischien helpt 't als je je fantasiƫn opschrijft!!! Gewoon het hele hebben en houwen opschrijven in losse gedachten of in een verhaal!!! Mischien iets voor de "verhalenrubriek"... ;)

Pebbles
05-07-2002, 18:47
Origineel gepost door Elletje Pfoeh... Dan ben ik de eerste schaamteloze trut tussen de leden... haha En de Revolutie kan beginnen!!! :D

Dida
05-07-2002, 20:07

gewoon vasten. dan denk je er niet aan.. Ciao BAby ;)

Atlasleeuw
05-07-2002, 20:09
Origineel gepost door Elletje Sallaam mensen, Eerst wil ik even zeggen dat ik een (redelijk bekende) lid ben van Yasmina.Marokko.nl. Ik plaats deze topic anoniem omdat ik mijn fans niet wil teleurstellen en omdat ik me schaam voor het volgende: Ik ben een gewone Marokkaanse meid, maar de laatste tijd hou ik me zo intensief bezig met SEX! Ik weet dat dit menselijk is en dat iedereen er weleens aan denkt (al ontkennen velen dit). Maar ik word bijna gek van mezelf. Ik zie mezelf dan vaak voor me hoe ik mijn stoutste schoenen aantrek en de meest wilde dingen doe. Ik denk dat zodra de lichten voor mij op groen springen, bij mij alle stoppen los zullen slaan en niet meer tegen te houden ben. Wat moet ik doen om mezelf in bedwang te houden? Ik doe dit niet expres en ik wil hiermee ook geen typische reacties oproepen... Mijn dag gaat niet voorbij zonder aan opwindende dingen te denken. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit. Zelfs nu tijdens het schrijven zit het in mijn hoofd. Zijn er mensen die dit ook zo ervaren? Of ben ik een vreemd wezen? Ik hoop op serieuze reacties, Elletje deze is nieuw!!!!! nog nooit heeft een meisje dit toegegeven !!!!! tja, ik zou zeggen, ga zo snel mogelijk trouwen !!!!!!!!!!!!

flowerpower
06-07-2002, 00:10
He lieverd geloof me maar sex is de enige die je blijft doen binnen een huwelijk, ik denk dat het tijd is om te trouwen als het voor jouw bestemd is natuurlijk! Verder als niks helpt dan moet je ermee leven dat jij zulke fantasie hebt, je toekomstige man zal dan heel erg blij zijn.

Dida
06-07-2002, 00:13
zoals ik al eerder zei.. GA VASTEN !! maar blijkbaar word dat niet gewaardeert.. Ciao Baby ;)