Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vertel me hoe zitten jullie nu achter je pc??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
04-08-2003, 10:54

...en met die grappige geel/goude knopenhet is s ochtends dus ik heb een kroeshoofd van hier tot tokio en heb een kemisoen aan zo'n witte met gele bloementjes! ;) ...en met die grappige geel/goude knopen! en ben nu lekker na3na3 thee aan het drinken!...en hoe zitten jullie nu achter je pc?? :zwaai:.

naisha
04-08-2003, 10:55
in mijn pyama zo een shirt daar staat op holiday met beertjes erop.. :D :D

Safia21
04-08-2003, 10:59
In mijn colbertje, netjes achter mijn pc ( op mijn werk) wel moe omdat ik vannacht maar drie uurtjes geslapen heb, maar tis niet aan me te zien! Liefs Safia

naisha
04-08-2003, 11:01
Origineel gepost door snakeswannabite ook met een kroeshoofd van hier tot tokio of ben ik de enige:p geen kroeskop als ik opsta lijkt me haar net of ik het gekamd heb hahahaha.... :D :D

Anya
04-08-2003, 11:02

in een rood zomers kleedje...

OuJdIa_L
04-08-2003, 11:09
ik zie eruit als een zombie :auw2:

OuJdIa_L
04-08-2003, 11:12
Origineel gepost door snakeswannabite volgens mij iedereen hierzo!!...uitgepuilde ogen enz... :zwaai: mascara helemaal uitgelopen, knot precies recht op me hoofd :hihi: elmohiem je weet :stout: :zwaai:

WineGumS
04-08-2003, 11:14
Ik lig nog in bed :D ik ga zo verder slapen :o

miwoeren
04-08-2003, 11:19
ikke met me VEL BLAUWE PYAMA JURK IK GEEF ZOWAT LICHT!! en helemaal slaap ogen!!! :auw2:

WineGumS
04-08-2003, 11:20
Origineel gepost door snakeswannabite ...in bed met je comp.... :confused: ......maar mannen zien er nooit erg uit in de ochtens he?? of is dat bij jou anders?? Hahaha dan heb jij nog nooit een jonGen s ochtenDs gezien :hihi: Bij mij is het anderS; ik lig met een pak in bed en ik heb net gel op mijn kale hoofDje gesmeerD :hih:

miss_arif
04-08-2003, 11:23
Origineel gepost door snakeswannabite ...en met die grappige geel/goude knopenhet is s ochtends dus ik heb een kroeshoofd van hier tot tokio en heb een kemisoen aan zo'n witte met gele bloementjes! ;) ...en met die grappige geel/goude knopen! en ben nu lekker na3na3 thee aan het drinken!...en hoe zitten jullie nu achter je pc?? :zwaai: mijn slaapkleedje uit marokko dat ik van m'n zusje heb gekregen hahah,het is zwart,met witte bolletjes,en oranje bloemen! echt sexyyyy :D pc:zo één zal ik ook op m'n huwelijksnacht dragen,dan springt mn vent direct uit het raam! hahahaha :D

AhSamiraIno
04-08-2003, 11:25
Origineel gepost door snakeswannabite ...en met die grappige geel/goude knopenhet is s ochtends dus ik heb een kroeshoofd van hier tot tokio en heb een kemisoen aan zo'n witte met gele bloementjes! ;) ...en met die grappige geel/goude knopen! en ben nu lekker na3na3 thee aan het drinken!...en hoe zitten jullie nu achter je pc?? :zwaai: Ik zit gewoon naakt achter de PC! Als mijn papie of mijn mamie komt vlucht ik gelijk de badkamer in :D :zwaai:

Safia21
04-08-2003, 11:26
Origineel gepost door snakeswannabite ohho ben je stiekem op marokko.nl???? :giechel:...w8 maar als ze je te pakken krijgen!! Ze weten het gewoon hoor, doe niet stiekem, tis zoooo rustig nu ( vakantie periode) :D Liefs Safia

WineGumS
04-08-2003, 11:28
Origineel gepost door snakeswannabite hahha...ehje aksha...waarom met een pak in bed? ....je bent zeker niet echt wakker...gel op je kalehoofd??? :confused: Waaaaaaaaaaaaaaaaaa heb ik dat allemaal gezegT..? :o Ik ben volgenS mij nie echt goed wakker :maf: :hihi:

naisha
04-08-2003, 11:33

:huil: :tranen: niemand helpt mij..

Pagina's : [1] 2 3