Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Faatima

Pagina's : [1] 2

LZN
04-08-2003, 09:53

wij zijn de enige hier!! :zwaai:.

Faatima
04-08-2003, 09:56
Origineel gepost door snakeswannabite wij zijn de enige hier!! :zwaai: Ook een goedemorgen! Nee meid, dat lijkt maar zo. Sommige leden die zijn aangemeld daarvan verschijnt de naam niet bovenin!

ZiLaaL
04-08-2003, 09:57
NEE! :nerd: fak 6ty seconds

Faatima
04-08-2003, 10:02
Origineel gepost door snakeswannabite GOEDEMORGEN!!! ohhhhhhhhh.....die maken zich zeker onzichtbaar :nerd: :hoera: voor jezelf!

Faatima
04-08-2003, 10:03

Origineel gepost door Kenitrya NEE! :nerd: fak 6ty seconds Heb je je tanden al gepoetst?

Faatima
04-08-2003, 10:10
Origineel gepost door snakeswannabite hahahaha :giechel: ...ik denk het niet maar zij heeft wel haar bril al opgedaan.... Ben je echt van bouwjaar 1987?

Faatima
04-08-2003, 10:12
Origineel gepost door snakeswannabite hey jij komt ook uit al hoceima :goedzo: waar??? sidi abied??daar wonen toch de meeste a'dammers??! Nooit geleerd geen wederkerende vragen te stellen?

Faatima
04-08-2003, 10:14
Origineel gepost door snakeswannabite hey jij komt ook uit al hoceima :goedzo: waar??? sidi abied??daar wonen toch de meeste a'dammers??! Kom inderdaad uit Al-Hoceima. ;) Nee niet in de buurt van sidi Abid, maar aan de andere kant van de stad! Jij?

Faatima
04-08-2003, 10:16
Origineel gepost door snakeswannabite nee nooit geleerd.... :D Iwa je bent pas 16, er kan je van alles en nog wat bijgeleerd worden!

Faatima
04-08-2003, 10:18
Origineel gepost door snakeswannabite in de buurt van perkie??...ik kom uit sidi abied.. :zwaai: In de buurt Saf Saf, ken je dat? Waar ongeveer in Sidi Abid?

Faatima
04-08-2003, 10:26
Origineel gepost door snakeswannabite safsaf ken ik niet...effe aan mn pa vragen!!.....is sidi abied dan zo groot??...ken je die grote weg als je van de perkie komt dan moet je naar boven over een grote weg een uiteindelijk kom je bij een kraantje daar is het ongeveer!..... :zwaai: Daar wonen meer Fransen Marokkaantjes. Saf Saf is bij die nieuwe markt. ( Als je ooit naar de markt komt )

Faatima
04-08-2003, 10:33
Origineel gepost door snakeswannabite hahahha...mn pa zegt iets met pithra mira ofzo....hij vraagt of je dat ken? :rolleyes:...maar naar die markt ga ik wel eens heen...daar vlakbij een moskee....op die markt verkopen ze altijd schapenhoofden...ehhhh als klein kind had ik daar een trauma overgehouden :wow:...maar er wonen wel veel fransen in de buurt ja! "pithra mira" zegt me niks! spita militaire ken ik wel jah, bedoelt je vader dat? En die markt die jij bedoelt naast een moskee in aan de andere kant van de stad, deze markt is nieuw in Saf Saf.

Pagina's : [1] 2