Bekijk originele versie : opzoek naar iemand die mijn zus kan genezen imam/fkih vrouw
rihana29
17-12-2006, 14:18
salaam
dag allemaal mijn zus is een tijdje ziek al meer dan 2 jaar in het begin d8 we gewoon effe bij de artsen kijken maar artsen kunnen niks vinden of geestelijk.
maar het is meer dan dat we zijn al een paar keer in ned en marokko gegaan is nu wat beter maar nog lang niet goed
wie heeft er nummer voor me van een goede fkih die te werk gaat met koran
ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn
en liefst iemand die geen geld vraagd !!!!dat je gewoon iets geeft ben inmiddels erachter gekomen dat er vveeeeeeeel flesser zijn die zeggen dat het te sterk is en niet kunnen weghalen nadat je veeeeel geld hebt uitgegeven
en wie kent die jonge imam uit tetouan dordecht wie heeft ervaring met hem is hij goed?
moehim wie heeft nummer van me en daadwerkelijk beter geworden
bedankt moge god jullie belonen voor goede daden en dit niemand aan willen doen!!!!!:traan1:
wortelsapje
17-12-2006, 17:00
Allah iey chafieha. Wat heeft je zus dan precies?
Just_Me19
17-12-2006, 17:54
Ik heb wel een nummer voor je van een Imaam in Amsterdam-Noord.
En hij reciteert de koran, alleen maar koran.
En hij vraagt er ook niets voor ik heb hem uit mezelf gewoon een geld bedrag gegeven, en hmdl is alles nu goed met mijn.
Mocht je zijn nummer willen hebben, pm me maar..
Groetjess..
PreciOus_MocrO
17-12-2006, 17:59
Suc6 Meid :sjans:
Allah Ie chafieha :(
Kan je jammer genoeg niet helpen :jammer:
x :sjans: x
spiritalia
17-12-2006, 19:30
hey meid je zus kan het blijkbaar ook zelf oplossen door zelf quran te lezen en te bidden dat is het medicijn
rabatia-ikram
17-12-2006, 19:33
allah safiha inschallah
xsalouamarocx
17-12-2006, 22:39
salaam oualaikoem zuster ik heb een nr van een imam uit rdam hij riciteert koran hij vraagt niet om geld ;) als je hem wilt pm me maar
Chickie_Agadir
17-12-2006, 23:15
Ik heb vaak gehoord van mensen dat de beste fkih's in maastricht en belgie zijn maar ik zal voor je kijken of ik een nummer kan krijgen dan pm ik het je wel.En natuurlijk kan je der altijd nog naar marokko brengen.Maar wat heeft je zusje percies??????
Hoi allemaal,
Kan iemand my het nummer ook geven?
soukran.
Zonnetje_78
26-05-2009, 23:35
salaam
dag allemaal mijn zus is een tijdje ziek al meer dan 2 jaar in het begin d8 we gewoon effe bij de artsen kijken maar artsen kunnen niks vinden of geestelijk.
maar het is meer dan dat we zijn al een paar keer in ned en marokko gegaan is nu wat beter maar nog lang niet goed
wie heeft er nummer voor me van een goede fkih die te werk gaat met koran
ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn
en liefst iemand die geen geld vraagd !!!!dat je gewoon iets geeft ben inmiddels erachter gekomen dat er vveeeeeeeel flesser zijn die zeggen dat het te sterk is en niet kunnen weghalen nadat je veeeeel geld hebt uitgegeven
en wie kent die jonge imam uit tetouan dordecht wie heeft ervaring met hem is hij goed?
moehim wie heeft nummer van me en daadwerkelijk beter geworden
bedankt moge god jullie belonen voor goede daden en dit niemand aan willen doen!!!!!:traan1:
Wa aleikoum salaam,
Een klein advies: het is misschien maar een kwestie van woordkeuze, maar je zegt dat je iemand zoekt die je zus kan genezen. Maar hier is niemand toe in staat! Alleen Allah (swt) kan haar genezen. Zij kan alleen iemand zoeken die haar kan behandelen volgens de toegestane roqya. Ook kan zij dit zelf doen, of iemand van de familie kan dit doen. Dit kan je terugvinden in het boekje "genezing van tovenarij en het boze oog" van shaykh Bali. Stel dus niet je vertrouwen op een persoon, maar alleen op Allah (swt)
Wat bij de behandeling ook belangrijk is; correcte hijab dragen, op tijd bidden, zoveel mogelijk in reine staat (wudu) zijn, alle haram zaken zoals muziek en beelden uit het huis verwijderen (indien dit aanwezig is)
En zoals je zelf aangeeft; er lopen veel vreemde personen rond, zogenaamde genezers, die eigenlijk zelf ook met djinn en tovenarij werken waardoor het alleen maar erger wordt. Dus je moet goed uitzoeken hoe iemand te werk gaat en of dit toegestane methodes zijn.
Moge Allah (swt) je zus genezen..amien
zonnetje
laila_ibdars
02-01-2010, 21:54
hey rihana ik ken wel een héél goede fkih hij woont in belgie maar hij vraagt wel geld maar als die persoon niet geneest geeft hij het geld terug daar kan ik van meespreken
Kun jij mij dat nr aub pmen?
kaoutar23
02-01-2010, 22:23
hey rihana ik ken wel een héél goede fkih hij woont in belgie maar hij vraagt wel geld maar als die persoon niet geneest geeft hij het geld terug daar kan ik van meespreken
zou ik het nummer van deze fqik mogen hebben?
goldie77
01-06-2011, 00:21
zou iemand mij dat nr kunnen geven van die fkih uit belgie??
alvast bedankt..
romaisa26
09-05-2012, 21:06
hoi ik ben zelf ook een tijdje ziek kun je mij alsje blieft dat telnr. geven
romaisa26
09-05-2012, 21:09
hoi mag ik dat telnr. van je alsjeblieft ben zelf ook een lange tijd ziek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.