Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Groeten van Kais

Deniz
03-08-2003, 22:37

Heb kais gesproken N hij vroeg me ff of ik iedereen ff de groeten wou doen, dus hierbij ..... Groetjes .. . 4 de mensen die de heer ben salah kennnen.

Lady_Cazawia
03-08-2003, 22:40
Doe'em De Groetjes Terug...:p

ZiLaaL
03-08-2003, 22:41
DENIZ IK HEB JE GEZZZZZIEN VANDAAG! :D kweet waar je nu werkt :stout: En kais? :rolleyes: :nerd:

Deniz
03-08-2003, 22:44
Origineel gepost door Kenitrya DENIZ IK HEB JE GEZZZZZIEN VANDAAG! :D kweet waar je nu werkt :stout: En kais? :rolleyes: :nerd: oh Fcuk... maar ik denk niet dat ik jouw ken sorry maar ik zal kais wel de groeten doen..... als hij tereug is :D

BennY_D
03-08-2003, 22:46

Origineel gepost door Deniz Heb kais gesproken N hij vroeg me ff of ik iedereen ff de groeten wou doen, dus hierbij ..... Groetjes .. . 4 de mensen die de heer ben salah kennnen. Ik ken hem en ik MIS hem :huil: Greetingz Mrs. Ben Salah :bril:

ZiLaaL
03-08-2003, 22:46
Origineel gepost door Deniz oh Fcuk... maar ik denk niet dat ik jouw ken sorry maar ik zal kais wel de groeten doen..... als hij tereug is :D :kwaad: Nep Turk! Je kent me wel! :D We geven elkaar wel vaker een hand als je met kees bent.

Deniz
03-08-2003, 22:49
Origineel gepost door Kenitrya :kwaad: Nep Turk! Je kent me wel! :D We geven elkaar wel vaker een hand als je met kees bent. Nope sorry ken je echt niet.. mischien als je mijn gedachte ff opfrist :D

ZiLaaL
03-08-2003, 22:51
Origineel gepost door Deniz Nope sorry ken je echt niet.. mischien als je mijn gedachte ff opfrist :D :rolleyes: :ego: Okeeeey.... De avond op CS toen Kais & Co weggingen. Jij ging met Kais weg iets eten. En de andere 2 pakten hun trein. En ik en een Girlie bleven achter op cs.... moet t nog meer worden opgefrist? Die paddo's hebben je zwaar beschadigd man... :jammer:

BennY_D
03-08-2003, 22:54
IK MIS KAIS :huil: :huil: :huil: IK MIS KAIS

Deniz
03-08-2003, 22:56
Origineel gepost door Kenitrya :rolleyes: :ego: Okeeeey.... De avond op CS toen Kais & Co weggingen. Jij ging met Kais weg iets eten. En de andere 2 pakten hun trein. En ik en een Girlie bleven achter op cs.... moet t nog meer worden opgefrist? Die paddo's hebben je zwaar beschadigd man... :jammer: eet wel vaker met kais... maar "uhm" o ja jij bent dat ene Morocaans meisje ja.. :confused: en ik eet geen pados want die zijn slecht :p

ZiLaaL
03-08-2003, 22:58
Origineel gepost door Deniz eet wel vaker met kais... maar "uhm" o ja jij bent dat ene Morocaans meisje ja.. :confused: en ik eet geen pados want die zijn slecht :p u did! :D Je had last van je lachspieren in je kaak, i know allll about it :bril: (FBI) Maarreh... ja Dat ene Marokkaanse meisje :rolleyes: je weet t nog steeds nie... :jammer: