Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me..........................wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fatimalo
17-12-2006, 02:20

:confused: :confused: assalamoe allaikom ik heb een vraagje aan jullie ik ga inshallah binnekort trouwen maar het is mijn 2 de man ben eerder een keer getrouwd geweest en gescheiden...maar weet niet hoe ik de bruiloft moet houden...mmoeti k met alles dr erop en dr aan doen negaffa trouwjurk enz of moet k het simpel houden:confused: :confused: ik heb op mijn eerste bruiloft alleen een bruidjurk gedaan geen nagaffa niks...ja was getrouwd met een arme boer uit marokko wat zouden jullie doen...:goedzo: dank je wel

Insania
17-12-2006, 02:28
Je kan het gewoon klein houden, gezellige etentje met je naaste familie. Hoeft niet zo groot te zijn, een kleine/goedkope feest is gezegender dan een groot feest met alles er op en er aan. Moge Allah jullie huwelijk zegenen.

RifWoman22
17-12-2006, 10:10
Ik zou t doen zoals ik t zelf wil. Wat maakt t uit of je eerder bent getrouwd of niet. Als jij t simpel wilt houden dan doe je dat. Wil je er een knalbruiloft van maken dan doe je dat! Ik ken ook meiden die getrouwd zijn geweest en van hun 2e bruiloft een knalbruiloft hebben gemaakt. Niks mis mee.

SomiaB
17-12-2006, 21:51
Misschien gewoon iets kleins en moois en Inschaaalha als er een kleintje geboren wordt een knalfeest geven. Ik zou wel wel mooie takschitas dragen en de henna en dat soort dingen maar zou geen duizenden euros meer uitgeven ( tenzij ik geld in overvloed heb, hahhaa)

SomiaB
17-12-2006, 21:52

Ennuhhh........allah kemmil 3lik bighir

LieVe_NijNTje
17-12-2006, 21:55
Salaam Wa3lekom, Doe het op de Islamitische manier en Allah Sobhana Wata3ala zal je zegenen en je een pracht van een toekomst schenken, Amien Ya Rab! Ghair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn:

fatimalo
18-12-2006, 14:32
dank je wel dames.... ewa ik weet het nog niet ikmoet nadenken ik heb best wel een vreselijke tijd achter de rug met die ex man ik hoop nu dat mijn dochter en ik eindelijk gelukkig kunnen worden maar het is een kwestie van na denken voor mij kwa de bruioft dank je kussjes van mij en yasmina (mijn dochtertje)

nl.raifa.egypte
18-12-2006, 14:46
dank je wel dames.... ewa ik weet het nog niet ikmoet nadenken ik heb best wel een vreselijke tijd achter de rug met die ex man ik hoop nu dat mijn dochter en ik eindelijk gelukkig kunnen worden maar het is een kwestie van na denken voor mij kwa de bruioft dank je kussjes van mij en yasmina (mijn dochtertje) Salem aleikom ouhtie Ik las je berichtje en ik moest meteen aan mezelf denken. Ik lig zelf nu in een scheiding en mijn aanstaande ex-man is alles behalve aardig en normaal. En ik heb ook een dochtertje genaamd Yasmina shoebhanallah wat toevallig. Inshallah hoop ik dat allah je een goede man zal geven. Wa aleikom salem

rachida28
18-12-2006, 14:54
dank je wel dames.... ewa ik weet het nog niet ikmoet nadenken ik heb best wel een vreselijke tijd achter de rug met die ex man ik hoop nu dat mijn dochter en ik eindelijk gelukkig kunnen worden maar het is een kwestie van na denken voor mij kwa de bruioft dank je kussjes van mij en yasmina (mijn dochtertje) oh wat leuk meid :goedzo: inschallah heb je een hele leuke toekomst tegemoed met je aanstaande ik zou het ook gewoon klein houden met de naaste famillie maar ja ieder zo zijn eigen manier maar succes en geluk toegewenst meid :kus:

Voetbaleria
18-12-2006, 14:56
Ik zou t doen zoals ik t zelf wil. Wat maakt t uit of je eerder bent getrouwd of niet. Als jij t simpel wilt houden dan doe je dat. Wil je er een knalbruiloft van maken dan doe je dat! Ik ken ook meiden die getrouwd zijn geweest en van hun 2e bruiloft een knalbruiloft hebben gemaakt. Niks mis mee. Hier ben ik het helemaal mee eens het is maar hoe je het zelf wilt :goedzo:

gataar
24-12-2006, 22:23
boeeeeeeeeee wat ga je lezen