Bekijk originele versie : Stel je eens voor...
je bent getrouwd, heel gelukkig, kids en je hebt een baan
en op een gegeven moment word je een baan aangeboden
in laten we zeggen marokko, betaald veel beter dan je baan hier
Wat doe je blijf je hier in nederland zo ja waarom of neem je
toch die ene uitdaging aan ?
Motiveer ;)
saidaaatje
03-08-2003, 22:10
Ik zou best in Marokko willen werken, maar dan wel in een moderne stad, dus waar invloed van het Westebn duidelijk is..
En waarom? Tja, je bent dan toch in je thuisland.........
Origineel gepost door saidaaatje
Ik zou best in Marokko willen werken, maar dan wel in een moderne stad, dus waar invloed van het Westebn duidelijk is..
En waarom? Tja, je bent dan toch in je thuisland.........
waar anders willen ze je zo een baan aanbieden :confused:
maar dus alleen omdat het je thuisland is ?
WineGumS
03-08-2003, 22:14
Ik zou gewoon hier blijven :)
Ik ben gelukkiG toch, waarom zou ik weggaan...?
Enne 4 weken maroC in een jaar is meer dan genoeG :D
Origineel gepost door WineGumS
Ik zou gewoon hier blijven :)
Ik ben gelukkiG toch, waarom zou ik weggaan...?
Enne 4 weken maroC in een jaar is meer dan genoeG :D
je kan daar ook gelukkig zijn , maar inderdaad geld hoeft de mens niet
gelukkiger te maken misschien krijg je daardoor meer problemen
"the mo money the mo problems"
en over die 4 weken het hangt er maar vanaf waar je zit in marokko:p
WineGumS
03-08-2003, 22:25
Origineel gepost door misantazaghin
je kan daar ook gelukkig zijn , maar inderdaad geld hoeft de mens niet
gelukkiger te maken misschien krijg je daardoor meer problemen
"the mo money the mo problems"
en over die 4 weken het hangt er maar vanaf waar je zit in marokko:p
Hahaha...
Ik kom hier later op de avond wel op truG
ik moet nu weG :hihi:
:zwaai:
cousina_rifia
03-08-2003, 22:25
moeilijk man....ik zou echt gaan denken tot ik gek word. ik zou denk ik best wel in marokko kunnen wonen maar niet voor altijd.
Origineel gepost door cousina_rifia
moeilijk man....ik zou echt gaan denken tot ik gek word. ik zou denk ik best wel in marokko kunnen wonen maar niet voor altijd.
dan kan je voortaan beter stoppen met denken :p
cousina_rifia
03-08-2003, 22:46
Origineel gepost door misantazaghin
dan kan je voortaan beter stoppen met denken :p
jah dat doe ik ook
es_nadia
03-08-2003, 22:49
het blijft een lastige beslissing man!je moet het goed overwegen met je gezin,en goed kijken wat de voordelen en de nadelen van allebeide gevallen zijn en uiteindelijk kies je natuurlijk voor hetgene waar je je het meeste lekker bij voelt!
succes met het kiezen en een ding is zeker jij samen met je gezin weet je het beste!
liefs nadia
Origineel gepost door es_nadia
het blijft een lastige beslissing man!je moet het goed overwegen met je gezin,en goed kijken wat de voordelen en de nadelen van allebeide gevallen zijn en uiteindelijk kies je natuurlijk voor hetgene waar je je het meeste lekker bij voelt!
succes met het kiezen en een ding is zeker jij samen met je gezin weet je het beste!
liefs nadia
Een heel goede motivering
maar het is een stel je voor ik ben nog maar 18 en ga nog
lang nie trouwen :p
Ik zou niet naar marokko kunnen verhuizen en mij daar definitief gaan vestigen, aangezien de mentaliteit daar veel verschillender is dan hier. Het zou een heel grote aanpassing zijn. Landschap daar is veel mooier dan hier, maar dan nog. En indien ik beter zoek, zal ik hoogstwaarschijnlijk wel een beter betaalde job hier vinden. Ik heb meer stimulans nodig, voor het geld alleen zou ik het niet doen.
Origineel gepost door Imane20
Ik zou niet naar marokko kunnen verhuizen en mij daar definitief gaan vestigen, aangezien de mentaliteit daar veel verschillender is dan hier. Het zou een heel grote aanpassing zijn. Landschap daar is veel mooier dan hier, maar dan nog. En indien ik beter zoek, zal ik hoogstwaarschijnlijk wel een beter betaalde job hier vinden. Ik heb meer stimulans nodig, voor het geld alleen zou ik het niet doen.
Goed gemotiveerd ;)
Origineel gepost door lemia_lemia
Yep ik zou gelijk gaan,prachtig om in maroc te wonen :Iluvu:
why :)
GizoWizo
03-08-2003, 23:11
Ik zou eens proberen, dus ongeveer een jaar gaan werken in marokko. Maar moest het niet goed meevallen... (je weet nooit wat je tegenkomt) dan zou ik weer naar Nederland/Belgiƫ komen. Maar moest het goed meevallen zou ik daar zeker blijven en dan met de vakanties naar Nederland/Belgiƫ komen. Ik zou het wel zeker bespreken met mijn gezin.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.