Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! wie heefte er tips voor me?

BeWithYou
17-12-2006, 00:04

Hallo Dames, heb jullie hulp nodig! heb in marokko highligts (kweenie of je het zo schrijft) in mijn haar gedaan, maar wil het nu weg hebben door een andere kleur in mijn haar te doen, rood of bruin ofzo.. maar heb gehoord dat je op die blonde kleuren een rare kleur kunt krijgen:eek: weet iemand dat? en moet ik het bij de kapper doen of zelf?

BeWithYou
17-12-2006, 22:44
uup!!

Nadia18
17-12-2006, 22:47
klopt, je gaat nog steeds die lichte kleur zien,dus als je rood doet dan worden die highligh orange,ik denk dat ze eerst uw haar gaan ontkleuren dan pas terug kleuren, ga liever naar kapper, die zullen u zker knn helpen xxx

Nadia18
17-12-2006, 23:09
maar zij hft lichte lokken, dus ook al zet je er een donkere kleur i,da blijft zichtbaar,dus door de ontkleuren (ja,das heel slecht,maar gn ander optie) kan ze gewoon een volledig ander kleur inzetten. Maar ja kben geen kapper,je moet eens gaan navragen

BeWithYou
18-12-2006, 10:33

PrInCeSsTeAsEr en Nadia18 heel erg bedankt voor jullie advies! Ik denk dat ik het dan maar bij de kapper ga doen.. ben echt bang voor dat chemische zooitje :( Voor mij geen blonde plukkjes meer :maf2:

hayet_hamas
18-12-2006, 12:05
Ik had ook rood nu wil ik wat anders weer, en moest daarom donker verven, je ziet nix meer van de kleur rood het verschilt gewoon per persoon... Succes dr mee ..

BeWithYou
18-12-2006, 20:07
Ik had ook rood nu wil ik wat anders weer, en moest daarom donker verven, je ziet nix meer van de kleur rood het verschilt gewoon per persoon... Succes dr mee .. Rood is toch anders dan blond (plukjes) maar komt goed! Thnxx succes heb ik wel nodig:kus:

hayet_hamas
18-12-2006, 20:57
ik heb trouwens ook een keer rood over mijn blonde plukken gedaan ( wat was ik blij dat ik er vanaf was ) Maar dat was iets lichter rood, maar absoluut geen oranje ofzo.. Ik zou zeggen ......ga dr voor !

BeWithYou
18-12-2006, 21:13
ik heb trouwens ook een keer rood over mijn blonde plukken gedaan ( wat was ik blij dat ik er vanaf was ) Maar dat was iets lichter rood, maar absoluut geen oranje ofzo.. Ik zou zeggen ......ga dr voor ! OW echt? je geeft me hoop! Dat kan dan ook best mooi zijn.. rood met licht rood :hihi: In de kerstvakantie maar even een betaalbare kapper zoeken ;) Weet jij hoeveel dat ongeveer kost? haren verfen? Nog nooit bij een kapper laten doen in NL..

hayet_hamas
19-12-2006, 09:52
OW echt? je geeft me hoop! Dat kan dan ook best mooi zijn.. rood met licht rood :hihi: In de kerstvakantie maar even een betaalbare kapper zoeken ;) Weet jij hoeveel dat ongeveer kost? haren verfen? Nog nooit bij een kapper laten doen in NL.. Ewa jah tis bij iedereen anders he hmm gemiddeld tussen de 40/50 euro Ligt natuurlijk ook een beetje aan je lengte en natuurlijk of het afzetters zijn of niet ;)

BeWithYou
19-12-2006, 11:18
ow oké hihi thxxx! lieffs