Bekijk originele versie : wat echt gezellig is wanneer iemand vertelt over een avontuurtje die hij heeft gehad
praatjes
03-08-2003, 21:44
Heb jij een avontuurtje meegemaakt vertel het ons. Ik weet dat lang niet iedereen hier maagd is :)
praatjes
03-08-2003, 21:49
Origineel gepost door JANACHMED
...wat ik vrijdag heb meegemaakt op wa7ed feest :)
nee te erg voor marokko.nl :zwaai:
Nee vertel het ons, let wel op je taalgebruik. Je weet wel, gebruik daar fruitnamen voor ofzo.
cousina_rifia
03-08-2003, 22:49
oh jee wat hebben jullie meegmaakt. ?
sangggg je wil niet weten
hoe gruwlijke trio wij hadden :bril:
es_nadia
03-08-2003, 23:00
ik vind heteen zeer interessant, leuk, en gevoelig onderwerp jongens!
ik heb niks te vertellen hierover!
groetjes
GizoWizo
03-08-2003, 23:33
Origineel gepost door praatjes
Heb jij een avontuurtje meegemaakt vertel het ons. Ik weet dat lang niet iedereen hier maagd is :)
kzou er dan zeker nie fier op zijn :kwaad:
tuttebell2
03-08-2003, 23:56
Origineel gepost door praatjes
Praatjes vullen geen gaatjes............. :giechel: :giechel:
praatjes
04-08-2003, 21:50
Iedereen schaamt zich alsof zijn leven erom hangt. Ik was niet degene met de grote woorden hier als het gaat om meisjes verslinden, ik ben nog maagd. Ik wil een verhaal, en Marokko.nl verdient dat.
Princess001
04-08-2003, 22:05
oke goed,
ik liep op martil in mijn minirokje, mijn bil kwam er net onderuit. ik was gewoon f.ucking sexy en ik was niet de enige die dat vond!
nog niet eens 3 meter lopen en er stopt een auto naast me: pssst a zina, ik word zeeziek van je ****.
ik:hihihihih
hij:kom schatje naast me zitten.
nou dat wilde ik best wel graag in die opel kadett uitgebouwd.
dus ik stapte in
en toen werden jullie wakker
nour_el_3oejoen
04-08-2003, 22:12
..:lol:>.
praatjes
04-08-2003, 22:14
Origineel gepost door Princess001
oke goed,
ik liep op martil in mijn minirokje, mijn bil kwam er net onderuit. ik was gewoon f.ucking sexy en ik was niet de enige die dat vond!
nog niet eens 3 meter lopen en er stopt een auto naast me: pssst a zina, ik word zeeziek van je ****.
ik:hihihihih
hij:kom schatje naast me zitten.
nou dat wilde ik best wel graag in die opel kadett uitgebouwd.
dus ik stapte in
en toen werden jullie wakker
Tazz, elke kleine normale rat achtige ventje heeft mijn wel eens een avontuurtje te vertellen. Maar wel een bijzonder verhaal, een verhaal waar hulpmiddelen aan te pas kwamen. Ghb vloeistoffen enz. Maar Jij en iedereen hier hebben niets bijzonders meegemaakt :)
Princess001
04-08-2003, 22:24
hallllllooooooooo een beetje inbeelding en mijn verhaal klopt als een bus voor elke marokkaan! allemaal tacloze acties....
je hoeft het niet eens mee te maken, het is gewoon uit te dromen met die marokkaantjes van tegenwoordig!
praatjes
04-08-2003, 22:33
hallllllooooooooo een beetje inbeelding en mijn verhaal klopt als een bus voor elke marokkaan! allemaal tacloze acties....
je hoeft het niet eens mee te maken, het is gewoon uit te dromen met die marokkaantjes van tegenwoordig!
Ik geloof in jouw verhaal, het is helemaal correct. Maar ik ben op zoek naar een echt verhaal, waarin het echte belevenis bevat...als je snapt wat ik bedoel. Jouw verhaal was leuk en mooi, maar niet waar ik op uit ben. Het schijnt dat hier leden zijn met de grote ervaring, die moeten met een verhaal aankomen :)
Princess001
04-08-2003, 22:49
ow....waarom ben je zo geinteresseerd, wil je alvast ervaring opdoen?
praatjes
04-08-2003, 22:57
ow....waarom ben je zo geinteresseerd, wil je alvast ervaring opdoen?
Nee, ik vind het leuk als iemand over zijn ervaring vertelt en hier kan dat anoniem. Veel bekenden vertellen mijn wel eens een avontuurtje wat ze hebben beleefd, wat best heel erg lachen is. Hier kun je erover vertellen op een anonieme manier, dus het moet van mijn kunnen.
:) Maar weetje, laat maar zitten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.