Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verzekeringsschulden, kwijschelden?

alsamra
16-12-2006, 22:41

hoi hoi mensen had een vraagje k heb ongeveer 400 premieschuld...als ik nu overstap naar een andere verzekeringsmaatschappij wordt dan die premieschuld kwijtgescholden?k wil namelijk die premie niet betalen? kan nu niet beter overstappen naar een andere verzekering? hoop seriouze reacties te ontvangen.... alvast bedankt kussjes alsamra

akarim1
16-12-2006, 23:12
hoi hoi mensen had een vraagje k heb ongeveer 400 premieschuld...als ik nu overstap naar een andere verzekeringsmaatschappij wordt dan die premieschuld kwijtgescholden?k wil namelijk die premie niet betalen? kan nu niet beter overstappen naar een andere verzekering? hoop seriouze reacties te ontvangen.... alvast bedankt kussjes alsamra hahahaha, tuurlijk moet je betalen omdat je wettelijk verplicht bent elke maand floes te betalen voor een ziektekostenverzekering. Die gene die dat niet doen krijgen een boete van de belastingdienst. Je staat wel ingeschreven maar stel nou dat je verzekeraar beslist om je met terugwerkende kracht uit te schrijven, bijv. per augustus 2006, nou daar sta je dan van augustus tot nu aan toe (dus maanden onverzekerd), what you gonna do, when they come for you (belastingdienst) :giechel: Vrees Allah, betaal die dingen, je bent het verplicht, vroeg of laat zul je je straf ontvangen daarvoor

alsamra
17-12-2006, 00:14
hahahaha, tuurlijk moet je betalen omdat je wettelijk verplicht bent elke maand floes te betalen voor een ziektekostenverzekering. Die gene die dat niet doen krijgen een boete van de belastingdienst. Je staat wel ingeschreven maar stel nou dat je verzekeraar beslist om je met terugwerkende kracht uit te schrijven, bijv. per augustus 2006, nou daar sta je dan van augustus tot nu aan toe (dus maanden onverzekerd), what you gonna do, when they come for you (belastingdienst) :giechel: Vrees Allah, betaal die dingen, je bent het verplicht, vroeg of laat zul je je straf ontvangen daarvoor aweli, bij spacsavers hebben zij 2 brillen halen een betalen:moe: wa lees goed voordat je een reactie gaat plaatsen...:moe:

prinses007
17-12-2006, 13:19
ik zit nu precies met de zelfde shit ik moet 330premie betalen deze maand nog wel..maar ik ga hoe dan ok over stappen naar een ander zorgverzekering want de mijne is veels te veel 119 per maand terwijl je bi azivo maar 98 per maand betaalt btw ik heb nu trias ik ga vragen of ik een betalingsregeling kan treffen dat ik gwn 50 euro permaand betaal

N.N.
17-12-2006, 13:43

Natuurlijk moet je je het betalen. Als je het geld nu niet hebt kan je vragen om een betalingsregeling om het in termijnen af te betalen. Niet negeren, dan gaan de incassokosten alleen maar omhoog!

xxxnaimaxxx
17-12-2006, 23:21
Je kan overstappen naar een andere verzekeraar alleen dien je wel het bedrag te betalen aan je huidige verzekeraar. Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat je het eerst moet betalen voordat je kan overstappen. Maar als je niet betaald blijf je die schuld bij ze hebben.

DiamontMarocca
17-12-2006, 23:27
Vraag een betalingsregeling aan... En onthou... met niets doen/negeren... worden de kosten alleen maar hoger

alsamra
18-12-2006, 19:58
ja echt shit die verzekeringen...en nog duurder aan het worden...sow dus k kan niet overstappen met het doel mijn schulden niet te betalen...pfffff hollanda dfa3 lfloussssss ou barak 3leek ya manhous ;-P

prinses007
19-12-2006, 16:10
jah ik kom net van mijn zorgverzekring vandaar ik wou een betalingsregeling treffen maar e deden wel moeilijk zo van kan je het dan wel betalen, en als je het niet betaalt krijg je met de deurwaarder te maken en dan gaan de kosten oplopen....maar ja geduld is een schone zaak ze gaan heus niet faiiliet als ik alles een beetje bij beetje ophoest ..dus ik gaalles in termijne betalen