Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mama's en zwangere vrouwen.....................

shariza
16-12-2006, 22:22

hallo dames vorige week ben ik naar t ziekenhuis geweest voor een 20 maanden echo! alles gaat goed elhamdoelileh.............ik vroeg haar naar t geslacht en zei ''ik denk een meisje''.........en nu heb ik zoiets van wat moet ik ermee???? mn man en ik waren gestopt met kleertjes kopen omdat je op een gegven moment alleen voor jongens of voor meisjes hebt..........geen tussenweg. maar nu zijn we nog onzeker en willen we aan de babykamer beginnen gisteren zag ik leuke meisjes dingen die ik wilde kopen maar ik twijfelde. en nu is mn vraag...........hoe is heb bij jullie gegaan en was dat ook t geslacht die de echo aangaf......................kus

cuisinetje
16-12-2006, 22:25
hallo dames vorige week ben ik naar t ziekenhuis geweest voor een 20 maanden echo! alles gaat goed elhamdoelileh.............ik vroeg haar naar t geslacht en zei ''ik denk een meisje''.........en nu heb ik zoiets van wat moet ik ermee???? mn man en ik waren gestopt met kleertjes kopen omdat je op een gegven moment alleen voor jongens of voor meisjes hebt..........geen tussenweg. maar nu zijn we nog onzeker en willen we aan de babykamer beginnen gisteren zag ik leuke meisjes dingen die ik wilde kopen maar ik twijfelde. en nu is mn vraag...........hoe is heb bij jullie gegaan en was dat ook t geslacht die de echo aangaf......................kus Zoooooo:wow:

shariza
16-12-2006, 22:27
Zoooooo:wow: wat is er zooooooooooo aan????

shariza
16-12-2006, 22:29
hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa................ .............ik BEDOELDE 20 w e k e n.................... echo!!!!!!!!!!!!

cuisinetje

wat is er zooooooooooo aan???? Je bedoelt toch 20 weken echo of .......? Moehim bij mij zaten ze altijd juist, de eerste keer een meisje en tweede keer een jongen:goedzo:

shariza
oke thanks schat...............

cuisinetje
16-12-2006, 22:31
oke thanks schat............... ;)

hanane_13
16-12-2006, 22:42
wat leuk een meisje! allah kemil begair!

shariza
16-12-2006, 22:44
dankje schat, ik had een jongen verwacht omdat de laatste generaties uit onze fam. alleen uit jongens bestaan..................dus het was een mooie verassing en de wens van mn man omdat hij nooit zusjes heeft gehad..............

badparel
16-12-2006, 22:45
Bij mij zaten ze ook twee keer helemaal juist,beiden meiden! Als je nog meer zekerheid wilt,kun je een pretecho aanvragen ;)

bnioukilya
16-12-2006, 23:45
Als ik het goed begrijp, wordt er in NL niet bij iedere maandelijkse controle een echo gedaan. Stel nu dat ze om één of andere reden het geslacht niet kunnen zien of het niet met zekerheid kunnen zeggen bij die echo van 20 weken, wanneer krijg je dan een nieuwe echo waarin je dan wel het geslacht kan zien?

tangia19
17-12-2006, 00:58
doe een pretecho meid.

b_karima
17-12-2006, 11:34
Salaam aleykoum mash allah, ik hoop voor jou en je mena dat het dan een gezonde baby wordt. hoe krijg ik ook zo een grabbeltje?