Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : what would you do?!

Pagina's : [1] 2

fatna86
03-08-2003, 19:25

ff een vraagje.....wat als je vriend/verloofde na paar weken weer thuis komt...hij komt op zondag middag met een taxi vanaf een vliegveld...je kunt nie naar het vliegveld om hem te halen want je hebt geen vervoer...zou je hem thuis bij hem opwachten tot hij komt...want je weet de tijd en alles...maar je bent nog nooit bij hem thuis geweest...(zijn ouders zijn niet thuis...iedereen isop vakantie) zou je toch daar gaan wachten op hem om hem te verrassen?!?ik weet het niet ik wil het graag doen...maar ben bang dat hij zegt van ja wat doe je nou ik kan je nie binnen laten of zo...wat zouden julie doen een nrmaal iemand is toch blijals die meteen zijn vriendin/verloofde weer zou zien of neit?!!? graag serieuze reacties!!!!!!!!

Lady_moi
03-08-2003, 19:27
wanneer een man en een vrouw alleen zijn dan is sheytaan altijd de derde persoon

fatna86
03-08-2003, 19:31
je hebt gelijk ik weet dat het fout is................................................ ......................en ik wil het ook legaal maken en dat is ook onze bedoeling van onze relatie!!!!!maar je mist hem zo lang je wilt gewoon ff alleen methem zijn alles bij praten over wat er is gebeurd hoe het was en hoe we elkaa rhebben gemist...maar wat zou jij dan doen...hem verassen door daar te staan of wachten dat hij komt....

Guadaloupe
03-08-2003, 19:38
nee joh, laat m eerst bijkomen....zo'n trip is vermoeiend..

Lady_moi
03-08-2003, 19:41

guadaloupe heeft gelijk en naar zn huis gaan?gij durft wa meiske

fatna86
03-08-2003, 20:15
kijk zo....gewoon wachten waar die word afgezet....bij een bushalte een sutk verder dan zijn huis....niemand is thuis bij hem....ik dacht het lijkt me wel leuk om hem te verrassen met mij....daarom vraagi k het eerst aan jullie wat jullie zouden doen....maar je zou het toch ook leuk vinden als je vriendin dat deed of niet?!lijkt mij wel...

BennY_D
03-08-2003, 20:18
ben je in 86 geboren? :maf3:

fatna86
03-08-2003, 20:26
nee...hoezo

fatna86
03-08-2003, 20:28
ik ben van 85maar ik had eenfout gemaakt met aanmelden

fatna86
03-08-2003, 20:29
maar daar gaat t toch nie om...ik vroeg wat anders

BennY_D
03-08-2003, 20:32
het was een vraag a gti :rolleyes: :)

fatna86
03-08-2003, 20:43
ok....

dikke_schaap
03-08-2003, 21:07
Origineel gepost door fatna86 ff een vraagje.....wat als je vriend/verloofde na paar weken weer thuis komt...hij komt op zondag middag met een taxi vanaf een vliegveld...je kunt nie naar het vliegveld om hem te halen want je hebt geen vervoer...zou je hem thuis bij hem opwachten tot hij komt...want je weet de tijd en alles...maar je bent nog nooit bij hem thuis geweest...(zijn ouders zijn niet thuis...iedereen isop vakantie) zou je toch daar gaan wachten op hem om hem te verrassen?!?ik weet het niet ik wil het graag doen...maar ben bang dat hij zegt van ja wat doe je nou ik kan je nie binnen laten of zo...wat zouden julie doen een nrmaal iemand is toch blijals die meteen zijn vriendin/verloofde weer zou zien of neit?!!? graag serieuze reacties!!!!!!!! ik als ik jou was zou ik maar beter ffe w8ten, want ja als je aankomt is het altijd zo een chaos enz + moeheid en ik denk dat het dan niet beplaad d ejuiste timing zou zijn als jij dan kwam opdagen , kweet lief bedoeld maar tog, vind ik w8 ffe tot hij zich ff gevestigd heeft een paar later of een dag of tot hij jouw zelf belt, bel m dan of wat dan ook!!! laat m ffe van zijn tijd en rust genieten, zo zou ik het tenmiste doen!! kusjes schaap :D

Lady_moi
03-08-2003, 21:18
ik zou da persoonlijk nie graag hebbe dak zo moe kom van een reis en iemand verrast me ineens ik hou nie van zulke verassingen

cousina_rifia
03-08-2003, 21:37

meisje ik denk dat het ook beter is om te gaan wachten , je weet niet hoe hij zal reageren. En hij is wel moe van zo'n reis. En je kan wel afspreken bij een bushalte maar wie weet wie daar langs rijdt. Het is wel zijn buurt. Ik denk dat je hem beter kan gaan bellen zodra hij is aangekomen. En zeggen dat je hem wilt zien.

Pagina's : [1] 2