Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sherine>>> Pablo,Vin,Delicious,Ki_kracht,Kadir,Jebli > ON A DATE

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sherine
03-08-2003, 19:08

Eeen chickie tegen 6 man... Ik had niemand ooit gezien helemaal niks...en daar stonden ze de praatjesmakers :rolleyes: damnnnnn wat een hot boys !!!!!!!!!!! Ik scande vin zo in de auto..pff hij dacht ik ging m hosselen whuah en toen zag ik pablo dat lichaam die smile die kleur...het was zwaar moeilijk m in te houden.... We waren bij Reda langs geweest..Hij maakt echt vordering..hij was blij En vooral door al t bezoek en belangstelling die hij heeft gehad :D Toen we weg ingen m gewoon eenbeetje chillen bij delicious thuis.. Ik had eerst effe met kadir een grote djonko gemoked en m eruit geschuurt/gedanst/gebettelt alles dus die wou gelijk niet meer mee uit..hij ging die teleurgesteld naar huis toe...Maar hij waarschuwde me ik kom terug ;) Volgens mij hebben ki kracht en hij een relatie ze waren de hele tijd sneacky zo samen...rond de zelfde tijd naar huis..zogenaamd ze moesten vroeg op damn die ki kracht heb een sweety smile.....mmmmmmmmm saaaangghhh Toen waren het nog delicious ik vin en pablo.. Gingen we naar zaandam zo...met een vet gruwlijke ferarri van vin vette stereo instilattie alles. :cool: ik hosselde al die chickie`s weg van hun.. Kwamen we daar zo aan.. vin word gelijk versiert door een turkse kill.. gingen we zo mee met hun..in zo een tentje..helemaal loesoeee.....delicious beveiligde ons..we konden niemand regelen man..dus dan maar dansen... Pablo hoefde niks te doen..hij had al die chickie`s in ze macht..moest ze hele tijd van m afslaan..Het was daar gewoon echt Toen gingen we weer terug crossen...Vin boekte die BMW er vet uit..met ze schietstoel...Toen we thuis kwamen gingen we taxi kijken..pablo en deliious waren heelmaal dood...gingen samen slapen... En toen was het vin en ik saaaaah hij ging rennen vluchten alles...ik verkrachte ze gewoon...BeSt SeX I EvEr HaD Kwam door die space nana thee van Vin..mmmmmm :Iluvu: Effe seri...het was echt leukkkk...echt leuke mensen...we hadden echt vette dag gehad..en vanmorgen ging ik brak weer weg... Mensen die er niet bij waren hebben zwaar wat gemist :)

nour_el_3oejoen
03-08-2003, 20:00
..ik heb weer wat gemist..:huil:...

Guadaloupe
03-08-2003, 20:15
Origineel gepost door sherine damn die ki kracht heb een sweety smile.....mmmmmmmmm saaaangghhh helemaal mee eens :D

Masriya
03-08-2003, 21:33
Hahahaha, Sherine je hebt het toch wel daarop gehouden want ik jou:stout:

sherine
03-08-2003, 22:38

wajooow niks aan de hand,.. ki kracht en ik hadden haast geen contact... kadir is lekkerder dan mij daarom ;)

sherine
03-08-2003, 22:44
dan wel heh :jammer:

sherine
03-08-2003, 22:46
hallo misschien wou ik al die jongens voor me eigen :rolleyes: waarom moet ik jou bellen Jan je wou toch met je b*tch zijn ik alleen is toch niet goed genoeg...dan ga ik het ook zo spelen :ego:

sherine
03-08-2003, 22:54
ach val dood jullie :ego:

sherine
03-08-2003, 22:59
tz ahliek.... rot es effe op met dat slijm gedoe uit me topic... dat doe je alleen maar omdat je t niet kan hebben... zehma jij heb dit weekend stil gezeten :rolleyes:

sherine
03-08-2003, 23:01
:boos: pleur toch op man...

PABLO_ESCOBAR
04-08-2003, 01:15
zelfs in facking zaandam werd ik herkend :rolleyes: :bril:

PABLO_ESCOBAR
04-08-2003, 01:20
Origineel gepost door A_delicious [B]pablo je bent en blijft me PO.OIER/B] :bril:

PABLO_ESCOBAR
04-08-2003, 01:26
Origineel gepost door A_delicious hahahaha LIEGENaar vuile mof :D dit was het meeste gaye weekend ooit :rolleyes: :D

PABLO_ESCOBAR
04-08-2003, 01:41
Origineel gepost door A_delicious ow ja ik ben je boodschappen jongen niet :kwaad: zeur niet zo en stuur gewoon die tjikies door man... :D

PABLO_ESCOBAR
04-08-2003, 01:46

Origineel gepost door A_delicious en ik dan trut ik ben het zat alleen maar alleen la soladutine ofzo (ze3ma italiaans wat overigens eenzaamheid betekent) kat qtelnie :kwaad: solitude... :rolleyes: jij had toch die ene aan de dam neger gehosseld ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5