Bekijk originele versie : Vraagjuh! Kleding.
MetalsaLadY
16-12-2006, 19:31
As-Salaamu 'Alaykum,
Dames, ik vroeg me af waar jullie jullie rokken kopen.
Ik bedoel dan van die mooie, lange en wijde rokken. En die leuke driekwart rokken, die ik nu bijna overal zie.
Dus droppen de namen van de winkels.
Thanks!
As-Salaamu 'Alaykum.
tangia19
16-12-2006, 19:37
HenM en otto
_Ought_Aicha_
16-12-2006, 19:37
Lange rokken kun je halen bij Manzara in Amsterdam:love:
MetalsaLadY
16-12-2006, 19:45
Lange rokken kun je halen bij Manzara in Amsterdam:love:Heb je misschien het adres, kan ik ff langsgaan als ik in A-dam ben.
_Ought_Aicha_
16-12-2006, 19:57
Heb je misschien het adres, kan ik ff langsgaan als ik in A-dam ben.
Het ligt bij de dappermarkt in Oost. Ff denken...Ik weet de straatnaam niet, misschien kan iemand anders het vermelden, anders kan ik wel een soort van routebeschrijving in elkaar flansen insha'Allah.
MetalsaLadY
16-12-2006, 20:19
Het ligt bij de dappermarkt in Oost. Ff denken...Ik weet de straatnaam niet, misschien kan iemand anders het vermelden, anders kan ik wel een soort van routebeschrijving in elkaar flansen insha'Allah.Haha, 't is wel goed zo. Ik ga het ff navragen, en als ik een beschrijving nodig heb dn laat ik je het weten :).
Barak-Allaahu feeki.
tangia19
16-12-2006, 20:39
manzara is naast de zeeman op de zijstraat van dappermarkt.
MetalsaLadY
16-12-2006, 20:53
Thanks Tangia19 :)
Haha, 't is wel goed zo. Ik ga het ff navragen, en als ik een beschrijving nodig heb dn laat ik je het weten :).
Barak-Allaahu feeki.
Er is er ook een in west bij plein 40/45 waar op zaterdag een markt is...
Marriedgirl
16-12-2006, 21:04
Op de site van Wehkamp, H&M, Esprit. Ik heb gister bij Esprit 3 rokken besteld.. moet nog wacht totdat ze worden geleverd... ben benieuwd.
Maar ik wil nu zelf stof kopen en een ontwerp in elkaar flansen en het laten maken bij iemand. Soms zie ik van die prachige rokken.. maar dan net te kort... en met hijaab gaat dat niet echt samen.
Weet je waar ik nu naar op zoek ben... Ik ben op zoek naar een mooi kort leren jasje met bont..... ? Iemad een leuk winkeltje of site.. waar ik zo een jas kan halen.
MetalsaLadY
16-12-2006, 21:21
Op de site van Wehkamp, H&M, Esprit. Ik heb gister bij Esprit 3 rokken besteld.. moet nog wacht totdat ze worden geleverd... ben benieuwd.
Maar ik wil nu zelf stof kopen en een ontwerp in elkaar flansen en het laten maken bij iemand. Soms zie ik van die prachige rokken.. maar dan net te kort... en met hijaab gaat dat niet echt samen.
Weet je waar ik nu naar op zoek ben... Ik ben op zoek naar een mooi kort leren jasje met bont..... ? Iemad een leuk winkeltje of site.. waar ik zo een jas kan halen.Kun je misschien de plaatjes van die rokken plaatsen? De rokken die misschien tot de knie vallen of verder kun je gewoon met een leuke zwarte nette broek aantrekken.
Hmm, ik zou geen idee hebben waar je die jasjes kunt halen.
Mijn broer heeft een mannenmodel gehaald uit Utrecht.
Misschien kun je ff daar kijken.
Thanks voor de reactie :).
Die zijstraat van de dappermarkt waar Manzara zit heet Javastraat....
en voor zo n korte leren jas met bont kan je kijken in beverwijk of op de kinkerstraat in adam daar heb je n zaakje waar ze alleen maar jassen verkopen en anders gewoon in t centrum van adam!!
succes dames
Weet je waar ik nu naar op zoek ben... Ik ben op zoek naar een mooi kort leren jasje met bont..... ? Iemad een leuk winkeltje of site.. waar ik zo een jas kan halen.
Assalaam alaikom,
Ik las "met bont", maar wil even zeggen dat er laast in het nieuws is geweest, dat er winkels zijn die kleding met bont verkopen dat afkomstig is van honden en katten...
Bont wat nep is, dus syntetisch, moet het in het etiket staan...
Jammer heb er verder geen info waar je dit na kan kijken,misschien kunnen jullie dat zelf vinden, maar dan weten jullie ervan...bont van honden en kattenharen,wist niet wat ik hoorde...:jammer:
salaam...
Marriedgirl
16-12-2006, 23:39
Kun je misschien de plaatjes van die rokken plaatsen? De rokken die misschien tot de knie vallen of verder kun je gewoon met een leuke zwarte nette broek aantrekken.
Hmm, ik zou geen idee hebben waar je die jasjes kunt halen.
Mijn broer heeft een mannenmodel gehaald uit Utrecht.
Misschien kun je ff daar kijken.
Thanks voor de reactie :).
Meid chek deze link.... http://www.esprit.nl/index_GG_A1.htm heeeeel veel keus.....
Marriedgirl
16-12-2006, 23:41
Assalaam alaikom,
Ik las "met bont", maar wil even zeggen dat er laast in het nieuws is geweest, dat er winkels zijn die kleding met bont verkopen dat afkomstig is van honden en katten...
Bont wat nep is, dus syntetisch, moet het in het etiket staan...
Jammer heb er verder geen info waar je dit na kan kijken,misschien kunnen jullie dat zelf vinden, maar dan weten jullie ervan...bont van honden en kattenharen,wist niet wat ik hoorde...:jammer:
salaam...
Ohhh voor alle duidelijkheid... (was ik vergeten te melden en alsof ik zehma geld heb voor echt bont :D ) Ik wil graag een jas met NEP bont.
Thxxx zaytoen... :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.