Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie zou jij kiezen..goed nadenken.

Pagina's : [1] 2 3

camjo
03-08-2003, 16:43

Stel..je bent een meisje..en je bent klaar om de grote stap uit je leven te zetten..en je hebt nog geen relatie.. Er komen 3 mannen op verschillende dagen jou hand bij jullie thuis vragen. Wie zal jij kiezen..en waarom. Persoon A..Is veeleisend, streng, vrome moslim, is zeer strekt wat opvoeding en klederdracht betreft, heeft werk.. Persoon B..intelligent man, knap, is rijk, zeer lief, maar geen moslim, wil nog niet aan kinderen denken.. Persoon C..een brave man, heeft geen werk, maar is eerlijk en te vertrouwen, wil alles voor zijn vrouw en gezin doen, volgt niet zo goed de Islam, maar wil zijn best doen..is niet streng.. Ewa.. :D dat is het voorlopig...ik heb nog eigenschappen van de 3 heren..vraag maar als je ze wil.. Als het voor jou voldoende is om een keuze te maken, doe het dan..en zeg waarom.

Masriya
03-08-2003, 16:47
A natuurlijk, omdat dat een goede moslim man is en daar kijk je als eerste naar.

SAMMYGIRL
03-08-2003, 16:48
C....wat er niet is kan nog komen

zinagirl
03-08-2003, 16:49
ik kies voor c.

Faatima
03-08-2003, 16:52

Origineel gepost door Mohammed Justice Stel..je bent een meisje..en je bent klaar om de grote stap uit je leven te zetten..en je hebt nog geen relatie.. Er komen 3 mannen op verschillende dagen jou hand bij jullie thuis vragen. Wie zal jij kiezen..en waarom. Persoon A..Is veeleisend, streng, vrome moslim, is zeer strekt wat opvoeding en klederdracht betreft, heeft werk.. Persoon B..intelligent man, knap, is rijk, zeer lief, maar geen moslim, wil nog niet aan kinderen denken.. Persoon C..een brave man, heeft geen werk, maar is eerlijk en te vertrouwen, wil alles voor zijn vrouw en gezin doen, volgt niet zo goed de Islam, maar wil zijn best doen..is niet streng.. Ewa.. :D dat is het voorlopig...ik heb nog eigenschappen van de 3 heren..vraag maar als je ze wil.. Als het voor jou voldoende is om een keuze te maken, doe het dan..en zeg waarom. Ik wil graag de eigenschappen van de "heren" weten

praatjes
03-08-2003, 16:54
Als het gaat om welke keuze de meeste meisjes zullen maken als het echt erom gaat. Dan gaan ze stuk voor stuk voor de tweede. Iedereen weet dat het niet de juiste keuze is, maar dat is hetgene wat de meisjes aantrekt en willen. :)

Majda_el
03-08-2003, 16:55
C !!!!! :Iluvu:

praatjes
03-08-2003, 16:57
Origineel gepost door Majda_el C !!!!! :Iluvu: Je liegt je zelf voor, je keuze zal B zijn. dat doen alle meisjes.

Majda_el
03-08-2003, 17:02
Origineel gepost door praatjes Je liegt je zelf voor, je keuze zal B zijn. dat doen alle meisjes. nee hoor zou ik echt niet doen !!!! je mag het geloven of nie...

camjo
03-08-2003, 17:03
Origineel gepost door Masriya A natuurlijk, omdat dat een goede moslim man is en daar kijk je als eerste naar. Ben jij daar zeker van in je keuze..je mag nu nog altijd van keuze veranderen..hij is streng hoor..

SAMMYGIRL
03-08-2003, 17:03
Origineel gepost door praatjes Je liegt je zelf voor, je keuze zal B zijn. dat doen alle meisjes. Nee, ik weet vanmezelf dat ik echt C zou kiezen....zoals ik al zei wat er niet is kan nog altijd komen, en daar zou ik graag bij willen helpen...met plezier zelfs. Niet denken dat alle meiden zo zijn..dan ga je echt de fout in.

Majda_el
03-08-2003, 17:04
Origineel gepost door Mohammed Justice Ben jij daar zeker van in je keuze..je mag nu nog altijd van keuze veranderen..hij is streng hoor.. :confused: zijn wel marokanen toch :rolleyes:

K_Prone
03-08-2003, 17:08
zullen we deze er aan toevoegen :D D vrome moslim, zeer lief, knap ,rijk, intelligente man is betrouwbaar en heeft het woord gerechtigheid centraal staan in zijn gedachtes :D:D

Harlem69
03-08-2003, 17:11
Origineel gepost door snakeswannabite de derde....de eerste is te streng zo ben ik niet opgevoed....de tweede is niet moslim en dat zou ik nooit doen dus dan maar de laatste:hihi: Marry me baby... ik ben een C-man... :rolleyes: bijna... XXXX :zwaai: :D

camjo
03-08-2003, 17:12

Origineel gepost door praatjes Je liegt je zelf voor, je keuze zal B zijn. dat doen alle meisjes. Zijn dat gewoon praatjes..of meen je wat je zegt.. :kwaad: Laat de meisjes toch gewoon HUN keuze maken..ze zijn geen klein kinderen meer zeg.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3