Bekijk originele versie : Naar wat voor school stuur jij........
je kinderen
Ik zelf zou gaan voor een openbare school
je leert er meteen de hele samenleving leren
etc.
De islam leer ik mijn kinderen zelf en desnoods gaan ze
op koranles.
Motiveer je antwoord aub.
Ja, ik zou het niet beter kunnen zeggen zoals jou;)
alhoceima_hayat
03-08-2003, 16:51
ik zou ze naar een openbare school sturen
Origineel gepost door snakeswannabite
islamitische...dan hoef ik dat niet meer te doen;)....alleen als ze ernaar vragen
Is dat de enigste reden?
is het luiheid of denk je dat dat het beste is voor jou kind?
GizoWizo
03-08-2003, 17:14
openbareeeeee...
De mannen op dit forum schijnen geen kinderen te hebben of te krijgen denk ik
:confused:
:D:D
Lady_moi
03-08-2003, 17:24
bestaat een islamitisch school? :confused:
Origineel gepost door Lady_moi
bestaat een islamitisch school? :confused:
jah in nederland wel ja:D
Origineel gepost door JANACHMED
uiteraard naar een openbare school...
dan leert hij/zij dat er tussen iedere soort, goede mensen en tering mensen zijn...
en natuurlijk andere culturen en geloven die hij/zij tegenkomt...
:zwaai:
Volledig mee eens ;)
zijn er nog andere meningen :)
Lady_moi
03-08-2003, 17:27
Origineel gepost door misantazaghin
jah in nederland wel ja:D
:eek:
Harlem69
03-08-2003, 18:31
Origineel gepost door snakeswannabite
islamitische...dan hoef ik dat niet meer te doen;)....alleen als ze ernaar vragen
Jij wil gewoon achter je pc blijven zitten... :p
XXXX
:zwaai: :rolleyes:
iki_mocro
03-08-2003, 18:58
Ik stuur mijn kids naar een interconfessionele school....naar een school waar nauwelijks over God gesproken ( een openbare) wordt gaat mij iets te ver....ik ben voor een school waar leerlingen met andere geloofsovertuigingen bijelkaar kunnen komen en samen vooroordelen uit de wereld halen.....
dikke_schaap
03-08-2003, 19:03
ISLAMITISCH SCHOOL, wat nou!!
ik heb er zelf ook op gezeten, en wollah geloof me, ik heb ook op een openbare basischool gezeten, bij een islimitische school leer je evenveel als een openbare zitten geen nadelen aan + je leert er ook geen onzin van kerst , sinterklaas + al die shitliedjes hier leren ze jou islamitische dingen, de school is je thuis, allemaal moslims zo hoort het!! zestreven er naar jou een zo goed mogelijk moslim te maken, en wat i shet doel dan van de openbare =ongelovige scholen!!
mensen denk is na
ik zou ze naar een openbare sturen...ze moeten niet alleen met moslim om kunnen gaan we leven in nl. ze moeten zich aanpassen!!!en wat dikke schaap zegt vind ik wel erg ver gaan...over kerst enzo...dat is bij christelijk geloof nou eenmaal!!dat hoef je niet zo stom te beoordelen!!!en ik zou ze dan op zaterdag en zondag ook naar koranlessen sturen en ik zou ze zelf ook veel leren!!!!
iki_mocro
03-08-2003, 19:34
Fatna....vindt je een Godloze school dan belangerijk?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.