Bekijk originele versie : Vrouwen houden van de verkeerde aanpak
praatjes
03-08-2003, 16:23
Wanneer een vrouw mishandeld word, wat een monsterdaad is. Dan gaat ze meer van haar mannetje houden. Ze zit helemaal vast aan hem, een leven zonder hem is ondenkbaar. Omdat meisjes zo zijn, ik treur gewoon met jullie mee :(
nour_el_3oejoen
03-08-2003, 16:30
..huh....:confused:...ik zou echt niet met hem kunne leven..eerder haten dan houden van hem...
Lady_moi
03-08-2003, 16:31
jah zoiets besta dat ze hem nie kunne loslaten al mishandelt hij ze
casawia16
03-08-2003, 16:32
zoiets bestaat ja :rolleyes:
praatjes
03-08-2003, 16:37
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
..huh....:confused:...ik zou echt niet met hem kunne leven..eerder haten dan houden van hem...
Als je in de handen van zo een figuur bent gevallen dan ga je hem zowel haten als van hem houden gegarandeerd. Een mishandeling geeft jullie meisjes een effect alsof die man juist handelt en dat jij zelf in fout zit en fout handelt. Bij elke mishandeling ga je alleen meer en meer van hem houden :D
praatjes
03-08-2003, 16:40
Origineel gepost door Lady_moi
jah zoiets besta dat ze hem nie kunne loslaten al mishandelt hij ze
pffffffffffffffffffffffff Tuurlijk bestaat dat. Ik vertel nooit meer dan alleen de waarheid. :)
casawia16
03-08-2003, 16:42
Origineel gepost door praatjes
Als je in de handen van zo een figuur bent gevallen dan ga je hem zowel haten als van hem houden gegarandeerd. Een mishandeling geeft jullie meisjes een effect alsof die man juist handelt en dat jij zelf in fout zit en fout handelt. Bij elke mishandeling ga je alleen meer en meer van hem houden :D
:goedzo: je hebt zeker gelijk ;)
saidaaatje
03-08-2003, 22:36
Shiet......je hebt teveel praatjes.........
praatjes
03-08-2003, 22:46
Origineel gepost door saidaaatje
Shiet......je hebt teveel praatjes.........
Ik vind van niet, mijn leermeester die had pas veel praatjes. Ik heb enorm veel bewondering voor die man. hij had altijd gelijk en dat bewees hij ook :)
saidaaatje
03-08-2003, 22:48
Origineel gepost door praatjes
Ik vind van niet, mijn leermeester die had pas veel praatjes. Ik heb enorm veel bewondering voor die man. hij had altijd gelijk en dat bewees hij ook :)
Yup, helemaal....
One advies....volg je ondertekeing op:zwaai:
praatjes
03-08-2003, 22:56
Origineel gepost door saidaaatje
Yup, helemaal....
One advies....volg je ondertekeing op:zwaai:
Geeft niet meisje, ik mag jou wel hoe dan ook, al ben je het niet met me eens :zwaai:
saidaaatje
03-08-2003, 23:15
Ow wat ben ik blij dat je me mag..ben nu helemaal happy:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.