Bekijk originele versie : Nonnen met ballen
Nuns sent to prison for vandalism
Saturday, July 26, 2003
Dominican nuns Ardeth Platte, left, Carol Gilbert and Jackie Hudson were convicted of obstructing national defense and damaging government property.
DENVER, Colorado (AP) -- In October, three nuns vandalized a nuclear missile silo to protest the use of weapons of war. For that act, all three will spend the next several years behind bars.
A federal judge on Friday sentenced Jackie Hudson to 2 1/2 years, Ardeth Platte to almost 3 1/2 years and Carol Gilbert to two years and nine months. All three were given three years of supervised probation.
http://i.cnn.net/cnn/2003/LAW/07/26/nuns.missile.silo.ap/story.nuns.ap.jpg
-------
Origineel gepost door Defender
Opgeruimd staat netjes.
Zou je dat ook zeggen als het rabbis's waren ;)
Doe niet zo onzinnig, Grendel, het waren geen rabbis. Je bent nu wel heeeeel bedenkelijk bezig en beneden je niveau.
Maar...ook ALS het rabbis waren...jazeker.
Jij doet onzinnig, Defender.
Hoezo opgeruimd staat netjes ?
Deze dames doen precies wat hun Christelijke waarden voorzeggen en dan ben jij blij dat ze achter slot en GRENDEL :D zitten,,....
die ouwe dametjes....... :(
Ze hebben toch niemand kwaad gedaan.....
:zwaai:
Willemien
04-08-2003, 11:58
Origineel gepost door grendel
Nuns sent to prison for vandalism
Saturday, July 26, 2003
Dominican nuns Ardeth Platte, left, Carol Gilbert and Jackie Hudson were convicted of obstructing national defense and damaging government property.
DENVER, Colorado (AP) -- In October, three nuns vandalized a nuclear missile silo to protest the use of weapons of war. For that act, all three will spend the next several years behind bars.
A federal judge on Friday sentenced Jackie Hudson to 2 1/2 years, Ardeth Platte to almost 3 1/2 years and Carol Gilbert to two years and nine months. All three were given three years of supervised probation.
-------
Dit doet me denken aan die nederlandse non die was opgepakt door de politie, omdat ze kippen of aanverwant pluimage had helpen onderduiken tegen het ruimen !!
Onzin, ze moeten met hun tengels afblijven van wapens waar ze geen verstand van hebben. Bovendien is dit onderdeel van een uitgebreidere aktie de veiligheid van hun land in gevaar te brengen. Met christelijke waarden heeft het geen spat te maken. Laat ze liever armen of priesters gaan verzorgen, er valt op dat vlak nog een hoop te doen.
Als ze het ergens niet mee eens zijn: iedere 4 jaar kunnen ze een nieuwe president kiezen. Laat ze dat doen dan.
----------
Hudson, 68, Gilbert, 55, and Platte, 66, were convicted in April of obstructing the nation's defense and damaging government property after cutting a fence and walking onto a Minuteman III silo site, swinging hammers and using their blood to paint a cross on the structure.
Officials said the women caused at least $1,000 in damage.
--------
een hek mollen en een kruis verven,....
en 1000 dollar schade,....
nou, nou....wat erg
En priester verzorgen zit er niet in,
die hebben het te druk met kleine jongetjes ;)
:zwaai:
Pesterijen kunnen een groot probleem worden.
DAT is precies wat ik bedoel. Zorgen dat ze van kleine jongetjes afblijven. Geestelijke verzorging, niet wat jij bedoeldt, viespeuk. En kijk niet zo onschuldig :kwaad:
Moet ik schuldig kijken dan :D
ik heb mijn celibaat niet geschonden... :D
Misschien sinds gisteravond ofzo.. ;)
Origineel gepost door vikker
Sinds wanneer leef jij in celibaat...... :maf3: :hihi:
......... :D
het celibaat is niet aan Grendeltje besteed,...
weet je toch, Pista ;)
Origineel gepost door rnaj
Misschien sinds gisteravond ofzo.. ;)
Hahaha..... ;)
Don't think so.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.