Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nuriya!!!....en de rest!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
03-08-2003, 15:38

mensen het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaai.....nuriya ben je er??....e bi.thie!!....turken!!...zijn jullie er meld je effe hier!! :zwaai:.

LieveMeisje
03-08-2003, 15:39
heyyyyyyyyyyyyyyyyyy ashabiiiiiiiiiiiiiii... i am back... :hoera: long time no seee :stout:

nuriya
03-08-2003, 15:40
yes iam here zoek je me meid!!!!!!!!!:stout: wat heb je nodig????

Faatima
03-08-2003, 15:41
Origineel gepost door HotLady Ik ga nu douchen en koken k heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Is dat nieuw douchen en koken tegelijk?

Faatima
03-08-2003, 15:45

Origineel gepost door HotLady Wuahhahah nee meid je begrijpt me wel of nie uwahahah k bedoel ik ga douchen en dan koken :zwaai: Als ik jouw was zou ik eerst gaan "koken" en vervolgens gaan douchen! Ps, vergeet je laptoppie niet mee te nemen in bad ;)

LieveMeisje
03-08-2003, 15:53
Origineel gepost door snakeswannabite zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......en de bruidloft is op 1 november!!:stout: Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden. Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden. Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden. joeoeoeeoeeeeeeeeeeeeeeeee ikkommmmmmmmmmmm... :hoera: ik kom alleen voor eten you know..STANTAARD MOKRO :stout:

LieveMeisje
03-08-2003, 15:59
Origineel gepost door snakeswannabite ehhhhhh mifrauwwwww...heb je de uitnodiging dan niet goed gelezen........een echte mocro!!........het eten ben JIJ!!!! :D :zwaai: :schok: :tranen: ik kom niettttttttttttttt.... :o :haha: :zwaai:

nuriya
03-08-2003, 16:04
Origineel gepost door snakeswannabite ehje nuriyaaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: :zwaai: :zwaai: ga je zo nog picnicken?? :giechel:.........ik heb nix nodig..ik wou effe melden dat ik me gevleid voel dat je mij bij je ondertekening hebt staan!!! :verliefd: jaaah om 5 uur dan komen de meiden uit moskee!!! en dat je die ondertekening nu pas heb gelezen joh ga is nu lezen deze citaat uit de koran vind ik het beste!!!!

LieveMeisje
03-08-2003, 16:05
Origineel gepost door snakeswannabite toelek kom jij wel...jij bent wel lekker maar je hebt niet zoveel vlees aan je...je weet wel van die avatar!!....waar is die avatar??!!!..... en het bruidspaar moet toch wat te eten hebben.... :confused: .... :o ik heb ze weggehaald...ik ben bang...je weeet toch :( mijn vlees is vruggelijk lekkahhh :o :D doezzzz ik kom t nie ouwe... :kwaad: :belgie: ewa jah julliemoet wel iets eten, zoek maar iemand andere slachtuffer oettt.......... :Iluvu: maar k geef jullie een grote kadoooo...een levende mens :stout:

LieveMeisje
03-08-2003, 16:14
Origineel gepost door snakeswannabite ohhhh thanx....maar je moet wel komen hoe meer zieln hoe meer eten!:stout:...en neem een dik levend mens mee! :maf: okeeeeeeeeej dan ik neem een dikke reet mee ouwe... see ya soon :stout:

nuriya
03-08-2003, 16:14
Origineel gepost door snakeswannabite jaja...ik heb het gelezen...maar wel eng he dat de meerderheid van de mensen in de hel uit vrouwen bestaat!!! :( .......zoiets had ik al een keer von mijne zoes gehoord!....:wow: het is niet echt eng het is gewoon realistisch en zoiets zou je wel verwachten want kijk maar om je heen en je ziet wat er wordt vertelt!!!

Pagina's : [1] 2