Bekijk originele versie : De "Zo Verwen Ik ......." Topic!
loubiaaa
15-12-2006, 13:07
Nieuwsgierig lady's :stout:
[Niet je verloofde, niet je man, niet je moeder en niet je zus...
Maar jezelf...:o
Klinkt selfish i know, maar soms moet dat wel anders ben je op n gegeven moment gewoon op! :rolleyes:
Wat doe jij om jezelf te verwennen? :D
Geef tips en doe leuke ideetjes op]
Mysticalia
15-12-2006, 13:09
Liggen met een grote kop thee en flair. Dat is voor mij verwen-uurtje :maf2:
of bollywoodfilm kijken :maf2:
loubiaaa
15-12-2006, 13:11
Liggen met een grote kop thee en flair. Dat is voor mij verwen-uurtje :maf2:
of bollywoodfilm kijken :maf2:
Zondag is echt zo'n dag voor n bollywoodfilm :hihi:
En dan lekker goed uithuilen..:huil:
Héérlijk! Een lekkere glas rooibosthee met chocolade koekies!!!
Damn!!
lang in een warm bad liggen. maskertje en de hele mikmak aan tutten.
loubiaaa
15-12-2006, 13:17
lang in een warm bad liggen. maskertje en de hele mikmak aan tutten.
Soms neem ik me voor om lekker in bad te gaan liggen, lekker met n gezichtsmaskertje enso..
Maar na enkele minuten ben ik al uitgekeken en maak ik mn douche af in de douchecabine :hihi:
Koekeloertje
15-12-2006, 13:19
lekker lang douchen alles bijwerken :hihi: crem'pjes opsmeren haren fohnen luchtje op badjas aan en dan op de bank liggen met een kopje thee en chocolade koekjes kaarsjes aan wierook. soaps kijken. dat is echt mijn ding heerlijk.
...of gewoon lekker een ruime stretch megagrote onderbroek aan in plaats van die krengen die niet zitten....
eens of niet?
loubiaaa
15-12-2006, 13:25
lekker lang douchen alles bijwerken :hihi: crem'pjes opsmeren haren fohnen luchtje op badjas aan en dan op de bank liggen met een kopje thee en chocolade koekjes kaarsjes aan wierook. soaps kijken. dat is echt mijn ding heerlijk.
Ja, dat moet natuurlijk ook gebeuren he :hihi:
Meestal doe ik mijn 'ding' in t weekend..dan zijn de soaps van de buis..dus dan wordt t tijd voor n dvd'tje ;)
Ik heb thuis van die aardbeienwierookstokjes..echt lekker wallah!
toffe_chick
15-12-2006, 13:27
Dan smeer ik een maskertje op en dan lekker liggen met me eyes closed en gewoon niets meer dan stilte om me heen....:D
Koekeloertje
15-12-2006, 13:27
Ja, dat moet natuurlijk ook gebeuren he :hihi:
Meestal doe ik mijn 'ding' in t weekend..dan zijn de soaps van de buis..dus dan wordt t tijd voor n dvd'tje ;)
Ik heb thuis van die aardbeienwierookstokjes..echt lekker wallah!
lekker wierook! gisteren heb ik bij de blokker 3 pakjes gehaald. rozen,vanille en eentje groen waarvan ik de naam niet meer weet maar die ruikt meer naar marokkaanse wierook als je weet wat ik bedoel
Koekeloertje
15-12-2006, 13:30
...of gewoon lekker een ruime stretch megagrote onderbroek aan in plaats van die krengen die niet zitten....
eens of niet?
Als ik echt wil chillen trek ik boxer van mijn man aan:D met een string tussen mijn ding kan ik niet echt relaxed zijn. Maar vaak als ik badjas aanheb dan ben ik daaronder gewoon lekker naakt. lekker vrijheid:hihi:
loubiaaa
15-12-2006, 13:32
Dan smeer ik een maskertje op en dan lekker liggen met me eyes closed en gewoon niets meer dan stilte om me heen....:D
Damn! Zie mn zondagavondje ff voorbij flitsen, héérlijk! :hihi:
eens of niet?
hihi alleen tijdens de ongesteldheidsdagen :o
Boxers zitten toch wel lekker meestal :D
lekker wierook! gisteren heb ik bij de blokker 3 pakjes gehaald. rozen,vanille en eentje groen waarvan ik de naam niet meer weet maar die ruikt meer naar marokkaanse wierook als je weet wat ik bedoel
Die marokkaanse wierook doet me echt denken aan wanneer mensen uit lhadj trugkomen of aan nhar l3ied.. :hihi:
Koekeloertje
15-12-2006, 13:34
Damn! Zie mn zondagavondje ff voorbij flitsen, héérlijk! :hihi:
hihi alleen tijdens de ongesteldheidsdagen :o
Boxers zitten toch wel lekker meestal :D
Die marokkaanse wierook doet me echt denken aan wanneer mensen uit lhadj trugkomen of aan nhar l3ied.. :hihi:
dat is echt iets wat ik altijd bij mijn oma rook vroeger. IK vind het heerlijk zo af en toe
achermijnpc
15-12-2006, 13:50
Ik heb al maanden niet gewinkeld, bijna een half jaar heb ik niets nieuws gekocht, en zojuist heb ik mezelf verwend door online te shoppen bij hm en ik heb zoveel leuke dingen gekocht, als ik de rekening ga zien dan ga ik het ook voelen :haha: maar ach het mag wel eens
loubiaaa
15-12-2006, 14:27
Ik heb al maanden niet gewinkeld, bijna een half jaar heb ik niets nieuws gekocht, en zojuist heb ik mezelf verwend door online te shoppen bij hm en ik heb zoveel leuke dingen gekocht, als ik de rekening ga zien dan ga ik het ook voelen :haha: maar ach het mag wel eens
Komt minder hard aan dan in de winkel geld uitgeven be3da :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.