Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ooooooooooooooooooooh

Pagina's : [1] 2

Faatima
03-08-2003, 13:31

BEN ZO BLIJ DAT IK TERUG BEN VAN MIJN "VAKANTIE" IN MAROKKO! Sorry mensjes maar dit moest er ff uit!

Masriya
03-08-2003, 13:33
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH

Masriya
03-08-2003, 13:37
OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAA

Faatima
03-08-2003, 13:38
Verveel je je?

Masriya
03-08-2003, 13:39

OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAA JE HEBT GELIJKKKKKKKKK

Faatima
03-08-2003, 13:42
Ben je egyptisch?

Lady_moi
03-08-2003, 13:45
me tooooooooooo

Masriya
03-08-2003, 13:45
Origineel gepost door Faatima Ben je egyptisch? Yeah, for sure!:bril:

Sundous
03-08-2003, 13:49
ik wil juist terug naar Marokko..................:(

Faatima
03-08-2003, 14:43
Nu ik al dat papier werk en stapel rekeningen voor men neus zie wil ik ook wel terug! Maar voor de rest doe mij maar een ander vakantie land en heel wat andere mensen met een ander karakter

Masriya
03-08-2003, 16:16
Origineel gepost door Faatima Nu ik al dat papier werk en stapel rekeningen voor men neus zie wil ik ook wel terug! Maar voor de rest doe mij maar een ander vakantie land en heel wat andere mensen met een ander karakter Kom je dan met mij in December naar Egypte:D

Faatima
03-08-2003, 16:21
Origineel gepost door Masriya Kom je dan met mij in December naar Egypte:D Nou nee dank je wel, als je het niet erg vind! Heb een trauma opgelopen wat betreft egyptenaren, en dat duurt nog wel even voordat ik daar over heen ben!

Masriya
03-08-2003, 16:22
Origineel gepost door Faatima Nou nee dank je wel, als je het niet erg vind! Heb een trauma opgelopen wat betreft egyptenaren, en dat duurt nog wel even voordat ik daar over heen ben! Oepsie...hoezo dan trauma als ik vragen mag?

Faatima
03-08-2003, 16:28
Origineel gepost door Masriya Oepsie...hoezo dan trauma als ik vragen mag? Men terug reis in de boot van Al-Hoceima naar Almeria bevond zich in een afgehuurde Egyptische boot, en ik moet je eerlijk zeggen dat die Egyptenaren nog erger zijn dan die Spanjaarden. Alle auto's werden zo dicht op elkaar geparkeerd dat je er gewoon letterlijk niet meer in kon en Marokkanen hebben natuurlijk geen geduld, resultaat wat je krijgt is van die mooie krassen en deuken in je auto!!!!!!!!! Vandaar mijn nare ervaring met Egyptenaren, don't take it personal meissie!

Masriya
03-08-2003, 16:30

Origineel gepost door Faatima Men terug reis in de boot van Al-Hoceima naar Almeria bevond zich in een afgehuurde Egyptische boot, en ik moet je eerlijk zeggen dat die Egyptenaren nog erger zijn dan die Spanjaarden. Alle auto's werden zo dicht op elkaar geparkeerd dat je er gewoon letterlijk niet meer in kon en Marokkanen hebben natuurlijk geen geduld, resultaat wat je krijgt is van die mooie krassen en deuken in je auto!!!!!!!!! Vandaar mijn nare ervaring met Egyptenaren, don't take it personal meissie! Aha... vandaar dus. Ja je hebt gelijk die Egyptenaren zijn wel erg ja. Maar wat deed een Egyptische boot daar eigenlijk? :confused:

Pagina's : [1] 2