Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damnz People...

BennY_D
03-08-2003, 12:45

Ik moet offline gaan :huil: Aangezien m`n zus er niet is en m`n ma zo weggaat Moet ik dus nu binnen 46 minuten t huis schoonmaken want om half 2 MOET ik gaan zwemmen :maf3: I know you're going to miss me and think ALL day about me :o :o :o But don`t be afraid I`ll Be Back :wijs: Greeetingz BennY_D :bril:

Lady_moi
03-08-2003, 12:47
veel plezier :D

SaMiax
03-08-2003, 12:48
Origineel gepost door BennY_D Ik moet offline gaan :huil: Aangezien m`n zus er niet is en m`n ma zo weggaat Moet ik dus nu binnen 46 minuten t huis schoonmaken want om half 2 MOET ik gaan zwemmen :maf3: I know you're going to miss me and think ALL day about me :o :o :o But don`t be afraid I`ll Be Back :wijs: Greeetingz BennY_D :bril: wahahhahaha liekker voor je! ik ben net klaar :hihi:... ehh.. zorg je ervoor dat je niet op het bodem van de zwembad komt te liggen :stoned:

BennY_D
03-08-2003, 12:49
Origineel gepost door SaMiax wahahhahaha liekker voor je! ik ben net klaar :hihi:... ehh.. zorg je ervoor dat je niet op het bodem van de zwembad komt te liggen :stoned: :schrik2: Lieverd , poepie, schattebout, zeyn djellie, habibti, pisselientje, :o ezhi 3aweni :o :o :o er is wehd jongen die laat me altijd verdrinken... :(

BennY_D
03-08-2003, 12:50

Origineel gepost door Lady_moi veel plezier :D Tenk Joe Pretty Sister.. :o

SaMiax
03-08-2003, 12:52
Origineel gepost door BennY_D :schrik2: Lieverd , poepie, schattebout, zeyn djellie, habibti, pisselientje, :o ezhi 3aweni :o :o :o er is wehd jongen die laat me altijd verdrinken... :( nzjie 3awnek?? waga is goed.. maar ik ruim alleen de tafel af oke.. and the rest is up to you :D enuh kiefesh die jongen?? geef hem een shie klap op zn hersenpan :D

Lady_moi
03-08-2003, 12:53
Origineel gepost door SaMiax wahahhahaha liekker voor je! ik ben net klaar :hihi:... ehh.. zorg je ervoor dat je niet op het bodem van de zwembad komt te liggen :stoned: m3 2

SaMiax
03-08-2003, 12:55
Origineel gepost door Lady_moi m3 2 Ranna hadkien :wijs:

BennY_D
03-08-2003, 13:08
Origineel gepost door SaMiax nzjie 3awnek?? waga is goed.. maar ik ruim alleen de tafel af oke.. and the rest is up to you :D enuh kiefesh die jongen?? geef hem een shie klap op zn hersenpan :D de tafel is t enige wat juist schopon is :maf3: en die jongen ik ga vandaag wraak nemen ouwe :wijs: m`n vader meskien hij weet dat ik zooo graag wil gaan zwemmen hij heeft aangeboden om de afwas te doen :maf2: maar k zei nee is 7shoema :ergleuk:

BennY_D
03-08-2003, 13:39
Bye bye k moet gaan :( Wordt weer een hete dag in t zwembad :stout: Met al die 12jarige jongetjes :maf:

Masriya
03-08-2003, 13:41
Origineel gepost door BennY_D Bye bye k moet gaan :( Wordt weer een hete dag in t zwembad :stout: Met al die 12jarige jongetjes :maf: DOE KEMAL A.K.A LEKKERDING DE GROETEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN

BennY_D
03-08-2003, 13:43
Origineel gepost door Masriya DOE KEMAL A.K.A LEKKERDING DE GROETEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN en die ken ik ofzo? :maf: waar woont ie :o

Masriya
03-08-2003, 13:43
Origineel gepost door BennY_D en die ken ik ofzo? :maf: waar woont ie :o NOOOOOOORDDDDDDDDDD HIJ IS LEKKER IK HAD 3 DAGEN MET HEM :D